PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
met game face en al?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik ga na het eten is een profspeler aanmaken.
4222quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze gaan omvormen naar een 4atb systeem, iemand tips?
442quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
451. en doet esswein weg en gundoganquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Stoppen met spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeg je dat gisteren niet ook al?quote:
Dan ben ik jarig, maar wat Gigi daarmee te maken heeft...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
Nog 5 uur en 41 minutenGigi d'Agostino
nope toen ging het over Konko of die echt zo goed was alle jullie beweerdenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeg je dat gisteren niet ook al?
oh iemand anders vroeg het gisterenavond wel namelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:20 schreef quer het volgende:
[..]
nope toen ging het over Konko of die echt zo goed was alle jullie beweerden![]()
En if konko![]()
, vooral in me team doet ie het zeer goed trouwens
Klopt, Fanni is beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef Reemi het volgende:
Ik vond IF Konko niet heel bijzonder eigenlijk.
skill stat wise niet echt hoor.. Fanni is alleen beter met penalties en free kicks en dem shot power (96)quote:
het hele designer wereldje tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
Wat een stelletje geldwolven daar bij Michael Kors.
wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
Wat een stelletje geldwolven daar bij Michael Kors.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:24 schreef quer het volgende:
[..]
skill stat wise niet echt hoor.. Fanni is alleen beter met penalties en free kicks en dem shot power (96)
Ik heb daar een zwart horloge gekocht.quote:
Klopt, hij heeft trouwens ook 92 accelerationquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
Die lengte van Fanni scheelt wel veel hoor..dat is echt een groot pluspunt in dit spel.
77 volgens futhead?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft trouwens ook 92 acceleration
Sprint speed bedoel je.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft trouwens ook 92 acceleration
Oh ik bedoelde sprint speed. Met backs heb ik het idee dat je vooral lange afstanden rent (achter het snelle mannetje van de tegenstander aan richting achterlijn) dus kan je beter wat meer sprint speed hebben. In combinatie met zijn lengte + kracht haalt hij daardoor veel bij.quote:
Reemi vs Wieisboos/Ajacied7 (moet nog gespeeld worden)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:34 schreef TBakkert het volgende:
tussen wie gaat de finale van Smleno-cup?
De Reemster vs wieisboos/ajacied7 dacht ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:34 schreef TBakkert het volgende:
tussen wie gaat de finale van Smleno-cup?
ik wil keer tegen jou potje fifa maar heb geen silver team.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Reemi vs Wieisboos/Ajacied7 (moet nog gespeeld worden)
Maak er een danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik wil keer tegen jou potje fifa maar heb geen silver team.
PR gemacht.quote:
ik zal er zo een maken.quote:
Craig Gardnerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zal er zo een maken.
Iemand tips voor fijne silver players ?
post report.quote:
ik vond je wel heeeeeel bot uit de hoek komen, dat dit kan in Nederland...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
O, die term kende ik nog niet. Wat heb ik gedaan?
Als je geluk hebt behandelt Bart de TR. Dan krijg ik wel weer een paar weken ban.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik vond je wel heeeeeel bot uit de hoek komen, dat dit kan in Nederland...
Soms kan ik je humor niet echt volgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik vond je wel heeeeeel bot uit de hoek komen, dat dit kan in Nederland...
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms kan ik je humor niet echt volgen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb niet echt een pr gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
adoratie.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Die televisie serie Glee heb ik nooit gekeken, dat voorop gesteld. Maar ze hebben best wel grappige versies van sommige liedjes gemaakt
Straat waarde van de cocaine is 70 miljoen manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij mag de cocaine hebben, dan pak ik het geld
Ik kom nooit op straatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Straat waarde van de cocaine is 70 miljoen man
maar zie er maar eens vanaf te komen als je niet in die wereld zitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgens het artikel 75 miljoen. Ik neem genoegen met het verschilquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds best tevreden zijn met alleen het geld, mooi voor onder mijn matras en dan ben ik er ook klaar meequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
BDIL woont in Roffa, dat is simpelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar zie er maar eens vanaf te komen als je niet in die wereld zit
Wij in ons fok wereldje zullen niet verder komen dan familiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar zie er maar eens vanaf te komen als je niet in die wereld zit
Ik straks ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BDIL woont in Roffa, dat is simpel
Pas maar op dat je geen kuipkoorts krijgt.quote:
Ik heb het artikel niet gelezen, pure schattingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens het artikel 75 miljoen. Ik neem genoegen met het verschil
Ik heb er al heel lang gewoond. Ben immuun voor die ellende gewordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen kuipkoorts krijgt.
Best een goede inschatting danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet gelezen, pure schatting
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet gelezen, pure schatting
hij komt er dus wel zo vanafquote:
Zoveel, daar komt niemand van af. Zal denk ik in porties van 1 of meerdere kilo's doorverkocht worden aan straatdealertjes?quote:
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoveel, daar komt niemand van af. Zal denk ik in porties van 1 of meerder kilo's doorverkocht worden aan straatdealertjes?
ervaring?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Als je in een keer alles verkoop krijg je er ook veel minder voor.
ja, een andere oplossing zie ik niet...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoveel, daar komt niemand van af. Zal denk ik in porties van 1 of meerder kilo's doorverkocht worden aan straatdealertjes?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Als je in een keer alles verkoop krijg je er ook veel minder voor.
Soms moet je naar de drug store als je verkouden bentquote:
Shit, ik moet maar is eens een nieuwe account aanmakenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet toch dat als we drugs nodig hebben we bij Iwan moeten zijn? Algemeen bekend
Ja werkt het zelfde als met wiet.quote:
Cocaine lijkt me echt gekke shit, daar begin ik nooit aan, ben redelijk verslavingsgevoelig, zijn best veel mensen in de ellende geraakt door dat spulquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet toch dat als we drugs nodig hebben we bij Iwan moeten zijn? Algemeen bekend
gouden handeltje, me dunkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja werkt het zelfde als met wiet.
Bijvoorbeeld koop je 3kg wiet kost dat je 5000 euro.
Als je elke gram wiet los verkoop dan kan je 5 euro per gram krijgen en heb je 15.000 euro.
Waarom zit je dan te kutten met voetbalkaartjes manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja werkt het zelfde als met wiet.
Bijvoorbeeld koop je 3kg wiet kost dat je 5000 euro.
Als je elke gram wiet los verkoop dan kan je 5 euro per gram krijgen en heb je 15.000 euro.
Precies ook kom je nooit meer uit die wereld.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cocaine lijkt me echt gekke shit, daar begin ik nooit aan, ben redelijk verslavingsgevoelig, zijn best veel mensen in de ellende geraakt door dat spul
haha cutzooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies ook kom je nooit meer uit die wereld.
En 1 keer verkeerd snijden kan je je leven kosten. Je ben dus ook nog erg afhankelijk van iemand anders.
Cocaine is het begin van het eindequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cocaine lijkt me echt gekke shit, daar begin ik nooit aan, ben redelijk verslavingsgevoelig, zijn best veel mensen in de ellende geraakt door dat spul
Omdat het nu winter is en binnenkort kan ik plantjes bij de ijsbaan zettenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te kutten met voetbalkaartjes man
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Chocolade eieren, Fifa, FOK!, WoW. Sommige mensen raken aan mij verslaafd en dat is ook niet leuk. Vast nog wel meer dingenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aldus de 16 jarigequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies ook kom je nooit meer uit die wereld.
En 1 keer verkeerd snijden kan je je leven kosten. Je ben dus ook nog erg afhankelijk van iemand anders.
2 keer per jaar thuis met een paar goede maten flink wat coca weg werken heerlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cocaine is het begin van het eindeOokal is Heroine en de opvolger ''krokodile'' drugs ( voor de armen) veel erger...
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben ook verslavingsgevoelig. Chocolade eieren, Fifa, FOK!, WoW. Sommige mensen raken aan mij verslaafd en dat is ook niet leuk. Vast nog wel meer dingen
een truffeltje of een pilletje is vrij van verslaving. Hoe meer je daar van neemt, of hoe vaker, des te meer het effect verdwijnt. Ideaal dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Cocaine is het begin van het eindeOokal is Heroine en de opvolger ''krokodile'' drugs ( voor de armen) veel erger...
hahaha coca cola, ik heb m doorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 keer per jaar thuis met een paar goede maten flink wat coca weg werken heerlijk
Jawel hoor, ik had hem meteen door. Vond dat alleen het posten niet waard.quote:
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:02 schreef Djeetje het volgende:
Iemand interesse in een gratis brazzors account ?
Ik voel me echt een beetje een Wojciech Szczesny nuquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vond m niet zo leuk. Je bent gewoon NIF. Hebben we allemaal wel eens
Altijd DM maarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:02 schreef Djeetje het volgende:
Iemand interesse in een gratis brazzors account ?
quote:
interesting, even onthoudenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
Mocht iemand nog wat computer hardware/games ofzo moeten hebben. Bij Mycom in de webshop krijg je ¤ 7,50 korting per ¤ 25,- t/m 1 maart.
Code: DYN2MYC
Wat is daar grappig aan?quote:
die keer met die ping-gesprekkenquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet nu wat brazzers is. Maar ik ben nog lang niet klaar met de website waar ik nu vaak kom. haha, kom
Ik krijg 7.50 korting op een product van 171 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
Mocht iemand nog wat computer hardware/games ofzo moeten hebben. Bij Mycom in de webshop krijg je ¤ 7,50 korting per ¤ 25,- t/m 1 maart.
Code: DYN2MYC
De fuck, wat heb je op?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die keer met die ping-gesprekken
of het was w'app, in elk geval lachen gieren brullen.
X-Art?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet nu wat brazzers is. Maar ik ben nog lang niet klaar met de website waar ik nu vaak kom. haha, kom
Oh raarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik krijg 7.50 korting op een product van 171 euro
Nee, maar hij is wel scheidsrechter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:07 schreef BDIL het volgende:
Speelt Hitler voor Heracles of is die commentator schizofreen
gebeurde nooit zoveel daar zover ik me kan herinnerenquote:
zal wel weer die Higler zijn, scheidsrechterquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:07 schreef BDIL het volgende:
Speelt Hitler voor Heracles of is die commentator schizofreen
Ik vind X-Art niks man, te vrouw vriendelijkquote:
Voor deze heb je een betaald account nodig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef Toefjes het volgende:
Wel prachtige vrouwenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind X-Art niks man, te vrouw vriendelijk
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gebeurde nooit zoveel daar zover ik me kan herinneren
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond het eerst wel tof eigenlijk, maar als je 1 filmpje hebt gezien dan heb je ze allemaal wel gezienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
433quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel scheidsrechter.
is goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor deze heb je een betaald account nodig.
Als je er eentje wil moet je even zeggen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je ergens een beschrijvingspagina van die code?
Ze mogen van mij wel wat harder genomen worden maar binnen enkele grenzenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst wel tof eigenlijk, maar als je 1 filmpje hebt gezien dan heb je ze allemaal wel gezien
Nee 7,5 vanaf 25. Dus maar 1xquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
7.50 korting bij besteding vanaf 15 euro zeker?
Ja mezelf ook. Was al een uurtje aan het fappen op die codequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]Maakte je mij daar even blij met een dooie mus
Die krijgt dat shirt met mijn uitspraken, ook nog gesigneerd door mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
Wat krijg de winnaar van de SMLENO-cup ookalweer? En nummer twee?
Je wil er van af?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er echt te veel, dus voor de liefhebber. Kun je max 2K verlies op maken, maar waarschijnlijk winst.
Centraal zou ik ook echt een sterke, meer defensieve speler neerzetten..beetje lengte is ook handig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef vandermar het volgende:
Dat team met Hazard echt 0,0 balans. Gundogan moet aan de zijkant ipv Centraal, hij loopt vaak uit positie en Fabregas heeft ook geen ideale workrates.
Is niet van mij. Ik ben niet zo gek om er een CF van te maken en dan voor 11.5K BIN te verkopenquote:
wel CF he..dan nog amper een risico wat je loopt natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met teamnaam erbij dan
Ik vind 't niet zo'n goede deal. Waarschijnlijk kun je 'm niet eens voor dat bedrag doorverkopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel CF he..dan nog amper een risico wat je loopt natuurlijk
Ja, alleen ik heb weer SIF Altidore koopjes gejaagd vandaag, heb er volgens mij nu weer iets van 130. Ik moet dus geen nieuwe meer inslaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel CF he..dan nog amper een risico wat je loopt natuurlijk
Met de schwein werkte het wel maar die kan ik niet betalenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Centraal zou ik ook echt een sterke, meer defensieve speler neerzetten..beetje lengte is ook handig.
Javi Martinez is de man op de middelste CM, die speelt echt baas, hij is nog sterk ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met de schwein werkte het wel maar die kan ik niet betalenmaar iets met brazilianen ofzo, Gustavo centraal en Ramires aan de zijkant
Krijgt niet genoeg chemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Javi Martinez is de man op de middelste CM, die speelt echt baas, hij is nog sterk ook
Wat is er gebeurd Thye?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:25 schreef TBakkert het volgende:
als ik alles verkocht heb, heb ik nog maar 92k...
eind vorige maand had ik 160k met spelers etc. meegerekend
Ehm.... De laatste die dat voor elkaar kreeg...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:25 schreef TBakkert het volgende:
als ik alles verkocht heb, heb ik nog maar 92k...
eind vorige maand had ik 160k met spelers etc. meegerekend
helemaal niks, ik heb gewoon potjes gespeeld, niks geks gedaan met handelen etc.quote:
ik weet het alquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehm.... De laatste die dat voor elkaar kreeg...
Ik was zelf niet zo te spreken over Gustavo, die loopt ook vaak uit zn positie, hij betrekt zich ook vaak in de aanvalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:26 schreef vandermar het volgende:
Dit maak ik er dan van.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was zelf niet zo te spreken over Gustavo, die loopt ook vaak uit zn positie, hij betrekt zich ook vaak in de aanval
waarom post je een foto van jezelf dat je wissel zit?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ben ik![]()
Wissel, omdat ik een scheurtje in een spier heb![]()
Dat spreekt mij ook aan en hij is verdedigend sterk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is goed hoor, ook gewoon med/high workrates.
Omdat basis staan voor homo's is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom post je een foto van jezelf dat je wissel zit?
Gustavo speelde bij mij als CDM in 4-1-2-1-2 wel goed, heb hem nog niet in andere formaties gebruiktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat spreekt mij ook aan en hij is verdedigend sterk.
Daarom heb ik ook maar 1 wedstrijd gespeeld sinds mijn rentree als voetballer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat basis staan voor homo's is.
Omdat er geen foto's van mij zijn dat ik speelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waarom post je een foto van jezelf dat je wissel zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat er geen foto's van mij zijn dat ik speel
Waarom denk je dat het ons interesseert? Mij niet echt heel veel iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Nou, maak maar eens een mooi teampje voor me dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef quer het volgende:
[..]
451. en doet esswein weg en gundogan
Ik wou gewoon laten zien hoeveel ik geniet van mijn sportquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het ons interesseert? Mij niet echt heel veel iig
Zodra het seizoen begonnen is en ik niet lid ben dan wil ik weer voetballen en zodra ik lid ben dan heb ik geen zin om verplicht te moeten voetballen op zaterdagquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar 1 wedstrijd gespeeld sinds mijn rentree als voetballer.
Alweer gestopt daar niet van
Als ik toch eens niet op voetbal had gezeten dan had ik echt no life fifa gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zodra het seizoen begonnen is en ik niet lid ben dan wil ik weer voetballen en zodra ik lid ben dan heb ik geen zin om verplicht te moeten voetballen op zaterdag
school?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik toch eens niet op voetbal had gezeten dan had ik echt no life fifa gedaan.
IF Kroos i.p.v Müller.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:38 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6310940/#squad-player
Zo iets?
Eerst maar eens 'gewoon' uitproberen, daarna komen de IF's wel
Ik snap echt niet hoe mensen zo addicted kunnen zijn aan deze Fifa. Had er vrij snel genoeg vanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik toch eens niet op voetbal had gezeten dan had ik echt no life fifa gedaan.
quote:
Ik heb vandaag 3 potjes gespeeld, kwam 3x een pisnicht tegen, toen maar gekapt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen zo addicted kunnen zijn aan deze Fifa. Had er vrij snel genoeg van
Daarom zit hij ook in mijn SMLENO-team. Samen met Norbye, lekker overpowered.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is best sick:
[ afbeelding ]
Topstats voor een Bronsje.
Wanneer spelen wieisboos en jij jullie wedstrijden?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daarom zit hij ook in mijn SMLENO-team. Samen met Norbye, lekker overpowered.
Morgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer spelen wieisboos en jij jullie wedstrijden?
Vanavond is de deadlinequote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vanavond is de deadline. Als die niet gehaald wordt dan zijn alle coins voor ondergetekende,
groetjes Fuszy![]()
Ik heb dus geen Norbye (wel op de bank) maar dit is dus dat team wat ik nu heb:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daarom zit hij ook in mijn SMLENO-team. Samen met Norbye, lekker overpowered.
-dom weerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan was ik allang professioneel gamer
Geen Jun Young Sun.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nog zoveel goede bronzes uitproberen dit jaarDaar is Cowan overigens niet 1 van.
[..]
Ik heb dus geen Norbye (wel op de bank) maar dit is dus dat team wat ik nu heb:
[ afbeelding ]
Matland heeft niet eens de goede formatie nodig om 9 chem te halen
Dat is toch niet zo bijzonder?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
KANGquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nog zoveel goede bronzes uitproberen dit jaarDaar is Cowan overigens niet 1 van.
[..]
Ik heb dus geen Norbye (wel op de bank) maar dit is dus dat team wat ik nu heb:
[ afbeelding ]
Fifa lijkt me niet zo heel moeilijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Een vriend van me was professioneel CoD speler.
Een andere vriend van me zat in de topguild van WoW. Verdiende ook best flink.
Je krijgt al je gear gratis
Die Australiërs en Ghezzal staan nog op mijn lijst van uit te proberen bronzesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net toch even een kutteam gebouwd.
[ afbeelding ]
Die heeft ook maar 48 headingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:45 schreef Vijf_voor het volgende:
Je moet die koreaanse CB hebben met die rode haren
Jeetje wat elukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De voorste 5 zijn skillers.Oh nee grapje Isei niet.
dat doe ik je niet naquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
De voorste 5 zijn skillers.Oh nee grapje Isei niet.
Ja ik kon Isei en Rogic (die ik wilde proberen) ook gewoon in dit team beuken, maar dat vond ik saai.quote:
Trundlequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik kon Isei en Rogic (die ik wilde proberen) ook gewoon in dit team beuken, maar dat vond ik saai.
[ afbeelding ]
Smleno.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb overigens de hidden gem van het spel gevonden (en nee hij is geen SMLENO-speler) http://www.futhead.com/fifa/players/8448/
Deze CB bedoel ik:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb overigens de hidden gem van het spel gevonden (en nee hij is geen SMLENO-speler) http://www.futhead.com/fifa/players/8448/
Je moet UP Ghezzal echt proberen, 85 strength en 83 shotpower.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heldje op CF.
[ afbeelding ]
Ja, ik zag het. Ik wacht nog even een paar dagen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moet UP Ghezzal echt proberen, 85 strength en 83 shotpower.
Die ziet er inderdaad best goed uit. Maar of hij beter is dan Kim Ju Young weet ik niet. Vorig jaar had hij trouwens 86 pace en 90 strength en hij was silver (ja, dat stond in de comments)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Deze CB bedoel ik:
http://www.futhead.com/fifa/players/9062/
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef BDIL het volgende:
Net onder de douche zag ik een nieuwe douchgel van FA, dus ik lees extra fris en het rook best lekker dus proberenDamn het voelde alsof je ballen met tijgerbalsem ingesmeerd waren, fucking vaag gevoel
Meteen de prullenbak in gepleurd
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef BDIL het volgende:
Net onder de douche zag ik een nieuwe douchgel van FA, dus ik lees extra fris en het rook best lekker dus proberenDamn het voelde alsof je ballen met tijgerbalsem ingesmeerd waren, fucking vaag gevoel
![]()
Idd, niks leuks aanquote:
Wat is hij nog waard op de PS3? Op de Xbox nog maar 6-7kquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Goedenavond
[ afbeelding ]
Dit is op hetzelfde account waar ik UP Luke Shaw pullde.
Terwijl hij slechte stats heeftquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is hij nog waard op de PS3? Op de Xbox nog maar 6-7k
5k, een kleine tegenvaller. Toch wel 7k uit het pakje gehaald.(contracten verkopen voor 400-450)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is hij nog waard op de PS3? Op de Xbox nog maar 6-7k
Ik had laatst dezequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef BDIL het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik had laatst deze
[ afbeelding ]
Die pepermunt geeft een tintelent gevoel op je eikel, maar best prettig eigenlijk [ afbeelding ]
dan bied je niet genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef Djeetje het volgende:
op 50 Fellaini's geboden en ik win er geen 1
Neuer natuurlijk UP Adler is ook heel erg goed.quote:
Mijn beste silver pull van de afgelopen dagen was een Casemiro uit een 400c packquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
5k, een kleine tegenvaller. Toch wel 7k uit het pakje gehaald.(contracten verkopen voor 400-450)
Dat heb ik ook ooit gehad..met van die Rituals douchegel..damnnn dat was kutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef BDIL het volgende:
![]()
Misschien had het verrassingseffect mij te pakkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik had laatst deze
[ afbeelding ]
Die pepermunt geeft een tintelent gevoel op je eikel, maar best prettig eigenlijk [ afbeelding ]
UP Adler kan ook, of Machetti..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuer natuurlijk UP Adler is ook heel erg goed.
3k bonus las ik, nice. Staat er een eindtijd bij? Komende week lekker silverenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er een nieuwe silver cup was
levenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Clubs?! Of hebben jullie een leven?
beter iets minder winst dan helemaal geen winst.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet nog wel een beetje winst maken.
Je komt overal irritante tegenstanders tegen tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3k bonus las ik, nice. Staat er een eindtijd bij? Komende week lekker silveren
Al kwam ik vorige week non stop irritante kneuzen tegen met silvers..
Adler danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
UP Adler kan ook, of Machetti..
True storyquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter iets minder winst dan helemaal geen winst.
Bij bronzes ook ja? Die mensen beginnen allemaal pas net met het spelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je komt overal irritante tegenstanders tegen tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij bronzes ook ja? Die mensen beginnen allemaal pas net met het spel
haha wat een goeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan wel een leuk bont gezelschap maken met de Bundesliga IF's achterin..een Oostenrijker op LB, dan een Griek en een Kameroenees met een Pool ernaastquote:
*vindtquote:
Wel een leukequote:
da's fout.quote:
*voutquote:
ligt er aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:27 schreef TBakkert het volgende:
kan ik veel verliezen op een pricefix van een 70 rated silver met 92 pace?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |