(eerst even een korte inleiding op de vraag)
Ieder jaar worden bij mij op school verkiezingen gehouden voor de feestcommissie voor dat jaar. Zo ook dit jaar. En ieder jaar is het de bedoelingen dat de partijen die zich verkiesbaar willen stellen een act opvoeren in de pauze. Het is op die manier dus een week lang feest in de school, want de school wordt helemaal ondergegooid met reclame (propaganda) voor de partijen.
Nu mijn vraag/probleem. De LVA (lustrum vereniging adelbert) verkiezingen vinden over twee weken plaats, maar mijn partij heeft nog geen naam. De naam moet flitsend zijn maar het is lastig een goede naam te verzinnen.
Daarom even hier een post in de hoop dat een van jullie mij kan helpen.
Dus...iemand ideeen? Zelf had ik al de namen 'Queops' en 'The Rising' verzonnen als kandidaten. Nu jullie TIA
quote:Oeps vergeten te vermelden. Het meest in trek zijn de engelse namen
Op donderdag 05 september 2002 15:21 schreef MUUS het volgende:
Alaaf ?
kan zijn: Geile Party Beesten
of: Gekke Pillen Brouwers etc.
Hier toch suggestie:
FZN
quote:Hier zijn er twee:
Op donderdag 05 september 2002 15:19 schreef Duff het volgende:
Beste fok!kers,(eerst even een korte inleiding op de vraag)
Ieder jaar worden bij mij op school verkiezingen gehouden voor de feestcommissie voor dat jaar. Zo ook dit jaar. En ieder jaar is het de bedoelingen dat de partijen die zich verkiesbaar willen stellen een act opvoeren in de pauze. Het is op die manier dus een week lang feest in de school, want de school wordt helemaal ondergegooid met reclame (propaganda) voor de partijen.
Nu mijn vraag/probleem. De LVA (lustrum vereniging adelbert) verkiezingen vinden over twee weken plaats, maar mijn partij heeft nog geen naam. De naam moet flitsend zijn maar het is lastig een goede naam te verzinnen.
Daarom even hier een post in de hoop dat een van jullie mij kan helpen.Dus...iemand ideeen? Zelf had ik al de namen 'Queops' en 'The Rising' verzonnen als kandidaten. Nu jullie
TIA
-Quarterly (ander woord voor party)
-Feria (latijnse benaming voor feestdag)
Veel succes....
Edit ik zie dat je ook in Leiden woont.
Ideeën:
Feco
Weergaloos
Festief
De Lampionnentochtkampeerfeestbeesten
quote:YEAH
Op donderdag 05 september 2002 17:06 schreef Riesz het volgende:
Heb er nog 1:De Lampionnentochtkampeerfeestbeesten
Zit idd op het adelbert college in Wassenaar en de naam stephan ligtvoet zegt me ergens wel iets... Misschien met je geluld op een schoolfeest oid
quote:Hebben we natuurlijk ook gedaan maar suggesties van anderen zijn altijd verfrissend
Op donderdag 05 september 2002 15:41 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:
Als je niet eens een goede naam voor jezelf kan verzinnen dan betwijfel ik of jullie wel een goede feestcommissie zouden zijn. Ga nog eens bij jezelf te rade.
Hier toch suggestie:FZN
quote:FeeCie dan
Op donderdag 05 september 2002 15:29 schreef spaceben het volgende:
FeestCie
Party Crew
Ad Fundum
Quarterly
Festief
Ik zal morgenmiddag deze namen (en de namen die nog gepost worden) overleggen aan de rest van de groep en de uiteindlijke beslissing zal ik hier wel even posten
Keep up the good work!
Not Duff At All
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |