abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123244519
quote:
Zoektocht vermiste jongen in bos

Amber Alert voor Anass Aouragh (13) uit Wassenaar

In een natuurgebied in Wassenaar is de politie sinds gisteravond op zoek naar de vermiste jongen Anass Aouragh. De 13-jarige jongen kwam gisteravond niet thuis na het rondbrengen van folders. De politie gaf daarop een Amber Alert uit.

Volgens de politie zijn er nog geen bruikbare tips binnengekomen. Er wordt in het bos gezocht omdat vlakbij zijn fiets werd teruggevonden.

Er is ook gezocht bij zijn vrienden en andere plekken waar hij zou kunnen zijn.

Diesel
Anass Aouragh uit Wassenaar is 1 meter 68 lang en heeft kort zwart haar. Hij droeg een groen jack van het merk Diesel en een bruine broek.

Een Amber Alert is een landelijke waarschuwing van de politie bij kindervermissingen.
Nog steeds niet gevonden en een zoektocht in een natuurgebied... :{ Als het maar niet te laat is.

En hier verder (deel 2)....

Laatste comment van mij en iemand anders over de theorie dat een aantal klasgenootjes hem misschien wat aan hebben gedaan onder invloed van groepsdruk...
Anass pleegde waarschijnlijk zelfmoord
quote:
e 13-jarige Anass Aouragh die donderdagmiddag dood werd gevonden in een natuurgebied in Wassenaar, pleegde hoogstwaarschijnlijk zelfmoord. De politie heeft daar 'sterke aanwijzingen' voor. Toch kan een misdrijf nog niet worden uitgesloten en gaat het onderzoek verder, meldt de politie vrijdagavond.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_123244864
Los van de discussie ben ik benieuwd of we er nog iets over horen in het nieuws.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_123244884
Als er nieuwe ontwikkelingen zijn die ergens op gebaseerd zijn dan vast wel :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:03:49 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_123244932
Iemand een lijstje met feiten op een tijdlijn, aangevuld met geruchten?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_123245297
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand een lijstje met feiten op een tijdlijn, aangevuld met geruchten?
bijdehand heeft alle feiten op een rijtje heb ik me laten vertellen. Die schrijft het wel weer even voor je op :)
pi_123245358
Woensdag 6 februari 2013, 17:45 Anass als vermist opgegeven
Donderdag 7 februari 2013, 10:00 Anass gevonden

Anass werd gevonden zo'n 30 meter verwijderd van zijn de vorige avond in de vooravond al gevonden fiets.
Het betreft een zeer klein parkje naast Duinrell bij een druk kruispunt. Veel gebruikt door joggers en hondenuitlaters.
Dat kleine parkje is woensdagavond en woensdagnacht door politie, speurhonden en helicopters uitgeplozen.
Life is what happens while planning other things
pi_123245360
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef Samson het volgende:

[..]

bijdehand heeft alle feiten op een rijtje heb ik me laten vertellen. Die schrijft het wel weer even voor je op :)
Anass heeft zelfmoord gepleegd door middel van ophanging. Niets bijzonders. Als je het daar mee eens bent ben je een nazi die niet kritisch kan denken.
pi_123245669
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Anass heeft zelfmoord gepleegd door middel van ophanging. Niets bijzonders. Als je het daar mee eens bent ben je een nazi die niet kritisch kan denken.
Ah, dus toch ophanging, wist niet dat dit al naar buiten was gebracht. Bedankt voor de info!
pi_123245678
Nog steeds bezig dit topic? :') Schopje BNW misschien?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_123245753
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nog steeds bezig dit topic? :') Schopje BNW misschien?
Nee, we hebben het nu enkel nog over de feiten. Het is namelijk nu een feit dat hij zich verhangen heeft. Fijn dat dit nu naar buiten is gebracht
pi_123245793
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:28 schreef Samson het volgende:

[..]

Nee, we hebben het nu enkel nog over de feiten. Het is namelijk nu een feit dat hij zich verhangen heeft. Fijn dat dit nu naar buiten is gebracht
Oh dat wist ik niet :) Dat is wel prettig nieuws ja, naja voor ons dan
pi_123245879
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet :) Dat is wel prettig nieuws ja, naja voor ons dan
Zeker, goed om te weten. Met dank aan bijdehand, die zit blijkbaar bovenop het nieuws :)
pi_123245896
bijdehand heeft haar UI en geslacht veranderd? :o
pi_123245918
Niet nog een deel he.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_123246050
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:25 schreef Samson het volgende:

[..]

Ah, dus toch ophanging, wist niet dat dit al naar buiten was gebracht. Bedankt voor de info!
Daar ga ik vanuit ja. Wel spannend wat het nu uiteindelijk blijkt te zijn
pi_123246164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
bijdehand heeft haar UI en geslacht veranderd? :o
Sexchange?
pi_123246210
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar ga ik vanuit ja. Wel spannend wat het nu uiteindelijk blijkt te zijn
Ah, fijn, waar jij van uit gaat zijn dus automatisch de feiten. Dat is goed om te weten natuurlijk, dan houdt ik daar rekening mee :)
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:03:29 #18
12888 Skull-splitter
pi_123246884
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef Samson het volgende:

[..]

Overzicht is wel belangrijk in dergelijke discussies/onderzoeken. Een tijdlijn, verbanden, geruchten en officiele lezingen. Het veranderd niet dat de jongen dood is.
pi_123247096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Overzicht is wel belangrijk in dergelijke discussies/onderzoeken. Een tijdlijn, verbanden, geruchten en officiele lezingen. Het veranderd niet dat de jongen dood is.
Helemaal waar, maar dan beginnen we helaas dus al met de verwarring omtrent wat nu de feiten zijn en wat de geruchten. Voor bijdehand is het een feit dat hij zich opgehangen heeft. Voor mij weer niet omdat er nog steeds niets naar buiten is gebracht omtrent de doodsoorzaak. Ik begrijp niet zo goed waarom dat niet naar buiten wordt gebracht. Daar kan de familie toch geen problemen mee hebben lijkt me juist omdat b.v. zijn vader niet gelooft in zelfmoord.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:12:05 #20
12888 Skull-splitter
pi_123247149
Hence dat bronnen wel genoemd moeten kunnen worden.
Officieel levert alleen een onderzoekspublicatie feiten. Alle getuigen, alle geruchten, alle andere factoren: gerucht.
pi_123247223
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Hence dat bronnen wel genoemd moeten kunnen worden.
Officieel levert alleen een onderzoekspublicatie feiten. Alle getuigen, alle geruchten, alle andere factoren: gerucht.
Ik ben bang dat we dan eigenlijk 0,0 weten van dit geval :{
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:22:10 #22
12888 Skull-splitter
pi_123247442
Feiten die bekend zijn:
-Annas verdwijnt op woensdag 6 februari 2013 en wordt als vermist opgegeven 17:45 uur.
-Amber Alert wordt ingezet.
-Annas' levenloze lichaam wordt op donderdag 7 februari 2013 omstreeks 10:00 uur gevonden
-Annas was eigenzinnig en droeg kleding die anders waren dan die van klasgenoten
-Voorlopig onderzoek duidt op zelfdoding (maar ik kan me niet herinneren waarom het onderzoek hierop duidt)
pi_123247713
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Feiten die bekend zijn:
-Annas verdwijnt op woensdag 6 februari 2013 en wordt als vermist opgegeven 17:45 uur.
-Amber Alert wordt ingezet.
-Annas' levenloze lichaam wordt op donderdag 7 februari 2013 omstreeks 10:00 uur gevonden
-Annas was eigenzinnig en droeg kleding die anders waren dan die van klasgenoten
-Voorlopig onderzoek duidt op zelfdoding (maar ik kan me niet herinneren waarom het onderzoek hierop duidt)
Dat zijn idd wel de feiten op een rijtje idd. Als er niets naar buiten wordt gebracht omtrent de bevindingen van het onderzoek kunnen we idd nooit weten waarom dit onderzoek op zelfdoding duidt en dat is jammer.
pi_123248208
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Droeg hij die oberkleding altijd of was dat voor die klassenfoto?

Bij ons gingen Turken ook altijd zo op de foto, of ze hadden een pak aan.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:54:04 #25
12888 Skull-splitter
pi_123248477
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Droeg hij die oberkleding altijd of was dat voor die klassenfoto?

Bij ons gingen Turken ook altijd zo op de foto, of ze hadden een pak aan.
Ik hou me totaal niet bezig met de zaak verder, maar ik heb iets van 5 redelijk excentrieke pakjes voorbij zien komen. In een dorp waar gewoon eigenlijk al veel te gek is (en dan heb ik het niet over de miljoenengezinnen, Wassenaar kent ook gewoon verschillende inkomsten) valt wel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')