abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125255593
Wel vreemd dat die jongen allerlei verwondingen in zijn gezicht heeft terwijl hij zichzelf opgehangen zou hebben. Erg nare foto om te zien trouwens.
pi_125257211
Ja maar ik heb ook weer gelezen dat hij misschien eerst in verwarde toestand door het bos heeft gelopen, het was natuurlijk donker.
Als je tegen een tak oploopt krijg je ook een verwonding aan je gezicht.

Ik hoop dat het politieonderzoek gauw enig opheldering verschaft.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_125278008
of iemand heeft hem gewoon wat aangedaan :{w
pi_125293296
Mijn god, je zal toch als onwetende, rouwende moeder hierin verzeild raken. Vreselijk.
Don't you love her madly?
  maandag 15 april 2013 @ 13:03:55 #205
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125307254
wat vind jij van deze zaak dan?
kom is met bewijs dat het zelfmoord is?
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 15 april 2013 @ 13:14:59 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125307574
Jouw riedeltje begint ook een beetje oud te worden ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 15 april 2013 @ 15:06:51 #207
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125311562
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 13:14 schreef Copycat het volgende:
Jouw riedeltje begint ook een beetje oud te worden ...
Tsja. Ik vrees ook dat hij mijn signature niet gezien heeft. Afstudeerrichting strafrecht. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_125320169
tuurlijk is het geen zelfmoord
pi_125333738
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:02 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat vind jij omdat je nooit verder kijkt dan je jij ouwe vertrouwde nos journaal. weet je wel hoeveel invloed tv op jouw mening kan hebben veel.
maar waarschijnlijk kijk jij toch niet verder dan het Nos journaal, of telegraaf,rtl,sbs,volkskrant.
wake up of sleep for ever
Als je iets dikgedrukt doet, ga dan geen domme fouten maken... Laat alleen maar je niveau zien :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125335139
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:03 schreef tribalwars het volgende:
wat vind jij van deze zaak dan?
kom is met bewijs dat het zelfmoord is?

Als een patholoog anatoom tot de conclusie zelfmoord komt, overigens wel in een voorlopig rapport,
dan lijkt het me aan jou om aan te tonen dat het niet zo is.

En dan met harde bewijzen en niet op basis van wat amateuristische beoordelingen van online foto's van Vrijland en consorten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_125335738
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Als een patholoog anatoom tot de conclusie zelfmoord komt, overigens wel in een voorlopig rapport,

En dan met harde bewijzen en niet op basis van wat amateuristische beoordelingen van online foto's van Vrijland en consorten.
Ben benieuwd of hij met harde bewijzen zal komen. Is nog niet gebeurd dit topic :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125335838
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben benieuwd of hij met harde bewijzen zal komen. Is nog niet gebeurd dit topic :)
En de politie is wel met harde bewijzen gekomen?
Edit:
Fuck toch weer gepost hier :')

Het is gewoon waarschijnlijk zelfmoord, niks is zeker, en de camera beelden waarop waarschijnlijk te zien is dat Anass het bos binnenkomt zijn geheim en zijn alleen voor de politie (zie: Martin's video)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 23:27:14 ]
pi_125336631
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Edit:

Het is gewoon waarschijnlijk zelfmoord, niks is zeker, en de camera beelden waarop waarschijnlijk te zien is dat Anass het bos binnenkomt zijn geheim en zijn alleen voor de politie (zie: Martin's video)
Nou, dat rapport is wel een redelijk hard bewijs ja. Als die gast met een half zo hard bewijs kan komen wil ik het weleens zien, maar de meeste bewijzen zijn opgestapelde aannames met de tekst: open je ogen of slaap voor altijd. Nou, daar doe ik het niet voor.
pi_125336757
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Edit:

Volgens mij heeft de eigenaresse van het pannenkoekenhuis al verklaar dat er:

a) Geen videobeelden zijn.
b) Ze nergens een akte van geheimhouding heeft moeten tekenen.

Volgens mij zegt Vrijland in zijn video ook niet dat er camerabeelden zijn maar vraagt zich af of ze er zijn, maaaaaaaaaaar zal voor de zekerheid de reconstructie nakijken.

Overigens twijfelt niemand dat Anass in het bos was, zijn fiets is er gevonden en zijn lichaam, daar heb je geen video-opnames voor nodig toch?
pi_125336914
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En we leggen de lat voor hard bewijs niet onredelijk hoog, een contra expertise door een onafhankelijke patholoog anatoom.

Als Vrijland zo zeker geweest was van zijn zaak was zo'n rapport er allang geweest.
pi_125337854
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:42 schreef Buster24 het volgende:

[..]

En we leggen de lat voor hard bewijs niet onredelijk hoog, een contra expertise door een onafhankelijke patholoog anatoom.

Als Vrijland zo zeker geweest was van zijn zaak was zo'n rapport er allang geweest.
Jup. Ik ben heel erg benieuwd wat redenen men gaat bedenken waarom dit niet gedaan is.
pi_125338398
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jup. Ik ben heel erg benieuwd wat redenen men gaat bedenken waarom dit niet gedaan is.
Zo'n onafhankelijke patholoog anatoom is zijn leven natuurlijk niet zeker als hij een van Neerlands
grootste complotten gaat onthullen ;)

Voor hij het weet vind hij dit in zijn bed
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:37:45 #218
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125342732
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Buster24 het volgende:

[..]

het is niet alleen vrijland die dat beweert kat beweert dat ook.
het nos journaal komt niet met harde bewijzen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:46:31 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125342865
het Nos komt niet met antwoorden op deze vraag . dus daarom weet ik al dat het geen zelfmoord is.
Vragenlijst

hoe kan dit nou zelfmoord zijn?

Waarmee heeft Anass zichzelf van het leven beroofd?
Hoe komt Anass aan de (ogenschijnlijk) wurgstriem in zijn nek?
Hoe komt Anass aan de andere verwondingen in zijn gezicht (inclusief blauw oor)?
Wat waren de overige verwoningen op zijn lichaam op basis waarvan de imam concludeerde dat Anass vermoord werd?
Wanneer wordt er inzage gegeven in het autopsie rapport?
Wat was het exacte tijdstip van overlijden?
Hoe komt Anass aan de taser sporen in zijn gezicht?
Waar was hij tussen het vindmoment van zijn fiets en het moment dat hij ’s ochtends gevonden werd?
Wie vond Anass nu eigenlijk echt? De Duinrell bewaker of een onbekende vrouw met een Cocker Spaniel?
Wie zette zijn telefoon uit?
Welk spoor is er bekend van de telefoon bij de provider tot het moment van uitzetten?
Waarom werd beweerd dat er grondig sporenonderzoek is verricht terwijl er een hoop rommel (inclusief condoom) op de vindplaats aangetroffen werd?
Waarom is er sprake van een spel Geocaching op en nabij de vindplaat van Anass en is hier niets mee gedaan in het onderzoek?
Waarom was er in een rouwadvertentie van de voetbalvereniging als sprake van zelfmoord terwijl dit nog niet de officiële lezing was?
Waarom is er een COC adviseur die kinderen op basisscholen adviseert in de mogelijkheden van homoseksualiteit en transseksualiteit (ook op de school van Anass), die beweert dat hij een homoseksuele relatie heeft met een agent die zijn geheimhoudingsplicht schendt?
Waarom beweert deze getuige dat hij van deze agent begrepen heeft dat er drugshonden zijn ingezet bij de zoektocht naar Anass?
Waarom heeft de politie alleen flyers uitgedeeld met een telefoonnummer en niet alle buurtbewoners ondervraagt met een notitieblok of opname apparatuur?
Wat is er onderzocht aan de ambulancemelding 17:43 uur in de straat van Anass?
Wat is er bekend van de vermeende zelfmoord op de zelfde avond op het Duinrell terrein nabij de vindplaats van Anass?
Waar heeft Anass woensdagmiddag kleding gekocht vlak voor zijn verdwijning?
Wie zijn de (drie) blonde jongens waarmee Anass is gezien?
Wie is de man in Joggingbroek die door de verslaggever van Omroepwest en een zoontje van een vrouw werd gezien?
Waarom hebben de helicopter en de ‘drugshonden’ (in plaats van speurhonden) Anass niet gevonden op de avond van de zoekactie?
Zijn de camerabeelden van de Tango tegenover het bosje in beslag genomen (zoals wel gebeurd is bij het pannenkoekhuis) en wat is daarop te zien?
Zijn de medewerkers en beveiligers van Duinrell gehoord?
Waarom was er zoveel politie aanwezig bij de begrafenis van iemand die zelfmoord zou hebben gepleegd?
Waarom roept een Marokkaanse tijdens een interview bij Omroepwest op om te geloven in de zelfmoord en wordt door de (veel te gretig lachende) presentatrice het woord complottheorie gebruikt (zie ook onderstaand Youtube filmpje)?
Wat is de theorie achter zijn zelfmoord en dat Anass na een nacht rond te hebben gewandeld weer terug gaat naar het bosje om zelfmoord te plegen? En waarmee dan?

Tijdlijn (bron Boublog):
pi_125342905
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het is niet alleen vrijland die dat beweert kat beweert dat ook.
het nos journaal komt niet met harde bewijzen.
Kat is nog gekker dan Vrijland...

Jongen, waai toch niet zo met alle winden mee. Complotgekkies weten niet meer dan de rest. Dat denken ze alleen maar. Daarom zijn het ook gekkies.

Oh, en die lijst die je net post staat vol met onzin.
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:52:35 #221
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125342946
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:49 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Kat is nog gekker dan Vrijland...

Jongen, waai toch niet zo met alle winden mee. Complotgekkies weten niet meer dan de rest. Dat denken ze alleen maar. Daarom zijn het ook gekkies.

Oh, en die lijst die je net post staat vol met onzin.
je hebt het niet eens gelezen.
wake up
pi_125343099
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:52 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je hebt het niet eens gelezen.
wake up
Die lijst heb ik al tientallen keren gelezen en hij staat vol met speculatieve onzin.

Als er iemand wakker moet worden, dan ben jij dat.
pi_125364578
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:46 schreef tribalwars het volgende:
het Nos komt niet met antwoorden op deze vraag . dus daarom weet ik al dat het geen zelfmoord is.
Vragenlijst

hoe kan dit nou zelfmoord zijn?

Waarmee heeft Anass zichzelf van het leven beroofd?
Hoe komt Anass aan de (ogenschijnlijk) wurgstriem in zijn nek?
Hoe komt Anass aan de andere verwondingen in zijn gezicht (inclusief blauw oor)?
Wat waren de overige verwoningen op zijn lichaam op basis waarvan de imam concludeerde dat Anass vermoord werd?
Wanneer wordt er inzage gegeven in het autopsie rapport?
Wat was het exacte tijdstip van overlijden?
Hoe komt Anass aan de taser sporen in zijn gezicht?
Waar was hij tussen het vindmoment van zijn fiets en het moment dat hij ’s ochtends gevonden werd?
Wie vond Anass nu eigenlijk echt? De Duinrell bewaker of een onbekende vrouw met een Cocker Spaniel?
Wie zette zijn telefoon uit?
Welk spoor is er bekend van de telefoon bij de provider tot het moment van uitzetten?
Waarom werd beweerd dat er grondig sporenonderzoek is verricht terwijl er een hoop rommel (inclusief condoom) op de vindplaats aangetroffen werd?
Waarom is er sprake van een spel Geocaching op en nabij de vindplaat van Anass en is hier niets mee gedaan in het onderzoek?
Waarom was er in een rouwadvertentie van de voetbalvereniging als sprake van zelfmoord terwijl dit nog niet de officiële lezing was?
Waarom is er een COC adviseur die kinderen op basisscholen adviseert in de mogelijkheden van homoseksualiteit en transseksualiteit (ook op de school van Anass), die beweert dat hij een homoseksuele relatie heeft met een agent die zijn geheimhoudingsplicht schendt?
Waarom beweert deze getuige dat hij van deze agent begrepen heeft dat er drugshonden zijn ingezet bij de zoektocht naar Anass?
Waarom heeft de politie alleen flyers uitgedeeld met een telefoonnummer en niet alle buurtbewoners ondervraagt met een notitieblok of opname apparatuur?
Wat is er onderzocht aan de ambulancemelding 17:43 uur in de straat van Anass?
Wat is er bekend van de vermeende zelfmoord op de zelfde avond op het Duinrell terrein nabij de vindplaats van Anass?
Waar heeft Anass woensdagmiddag kleding gekocht vlak voor zijn verdwijning?
Wie zijn de (drie) blonde jongens waarmee Anass is gezien?
Wie is de man in Joggingbroek die door de verslaggever van Omroepwest en een zoontje van een vrouw werd gezien?
Waarom hebben de helicopter en de ‘drugshonden’ (in plaats van speurhonden) Anass niet gevonden op de avond van de zoekactie?
Zijn de camerabeelden van de Tango tegenover het bosje in beslag genomen (zoals wel gebeurd is bij het pannenkoekhuis) en wat is daarop te zien?
Zijn de medewerkers en beveiligers van Duinrell gehoord?
Waarom was er zoveel politie aanwezig bij de begrafenis van iemand die zelfmoord zou hebben gepleegd?
Waarom roept een Marokkaanse tijdens een interview bij Omroepwest op om te geloven in de zelfmoord en wordt door de (veel te gretig lachende) presentatrice het woord complottheorie gebruikt (zie ook onderstaand Youtube filmpje)?
Wat is de theorie achter zijn zelfmoord en dat Anass na een nacht rond te hebben gewandeld weer terug gaat naar het bosje om zelfmoord te plegen? En waarmee dan?

Tijdlijn (bron Boublog):

Dit meen je niet serieus, allemaal boterzachte argumenten.

Ik heb wat vragen en opmerkingen.

* Voorlopige autopsierapport is door Martin Vrijland online gezet (komt van de moeder) hebt je deze gelezen?

* Voorlopige conclusie zelfdoding door ophanging met sjaal (staat er in)

* Lijkvlekken, verkleuringen, gevallen in het donkere bos, ergens tegen aangelopen, ben jij anatoom patholoog zodat je op basis van wat foto's conclusies kan trekken?

* Is de Iman anatoom patholoog zodat hij "moord" kan concluderen.

* Voorlopige autopsie rapport is overhandigd aan moeder (staat online)

* exacte tijdstip overlijden is nooit precies te bepalen dus ook niet bij Anass

* Ben jij deskundige dat je op een lijk een takken striem van een taserverwonding kan onderscheiden?

* Alleen als het exacte tijdstip van overlijden bekent is weten we hoe laat hij zelfmoord heeft gepleegd dus of hij rondgezworven heeft.

* Moet de politie namen online zetten van de personen die een lijk vinden :? Doen ze nooit, misschien wil die persoon geen aandacht.

* Waarop baseer jij dat zijn telefoon uitgezet werd? Zijn moeder verklaart dat ze bleef bellen en bellen, daar gaat een batterij echt leeg van.

* Politie moet middels een officiële procedure de gegevens opvragen, waarop baseer jij dat dit NIET is gebeurd (onderzoek loopt nog)

* Wie zegt me dat die rommel er al lag tijdens dat onderzoek, toen dat eens aan.

* Geef eens een betrouwbare bron dat het spel Geaocaching tijdens de zelfmoordavond / nacht daar gespeeld werd of dat het WEL iets met de dood van Anass te maken heeft.

* Heb je een afdruk van die rouwadvertentie en op welke datum is hij geplaatst

* Welke COC adviseur? Heb je een naam? Dan zoeken we dat uit.

* Heb je een naam van een getuige, een naam van de agent en een bewijs dat het drugshonden waren? Dit heeft een hoog van-oren-zeggen-gehalte

* Waarop baseer jij dat de politie een buurtonderzoek moet doen bij een onderzoek? Het is een van de onderzoek methoden.

* Heb je harde bewijzen voor de ambulance melding?

* Is al lang achterhaald, er heeft niemand zelfmoord gepleegd in de buurt van Duinrell

* Zijn zus is mee geweest de Diesel jas te kopen, zou ze daar over liegen?

* Heb je harde bewijzen dat er 3 blonde jongens waren? En zo ja dat het Anass was als vierde persoon. Zo ja graag namen van getuigen.

* Mag je nog joggen met een grijze broek aan of is dat ook verdacht :?

* Waarop baseer jij dat een politiehond alles moet vinden, het is een hulpmiddel geen wondermiddel.

* Geef eens een keiharde bron dat er camerabeelden zijn en dat ze in beslag zijn genomen bij de Tango en het pannenkoekenhuis.

* Moet de politie namen van getuigen online zetten of melden wie ze ondervragen, doen ze nooit in een lopend onderoek.

* Hoeveel politie was er aanwezig op de begrafenis?

* Dat zal je aan de presentatrice kunnen vragen, heb je al een mail gestuurd? Kan toch, dit soort
vragen kan je gewoon stellen.

Ik heb niets, niets helemaal niets gelezen dat de dood van Anass iets anders is dan zelfmoord.
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:22:14 #224
228921 poepa
Nergens vies van
pi_125364735
Het kan aan mij liggen, maar als je naar de foto kijkt, dan lijkt mij de wurgstriem eerder afkomstig van een touw dan door een sjaal. De striem loopt bovendien horizontaal, ook niet zo voor de hand liggend bij verhanging.
Daar sta je dan.
pi_125364918
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef poepa het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar als je naar de foto kijkt, dan lijkt mij de wurgstriem eerder afkomstig van een touw dan door een sjaal. De striem loopt bovendien horizontaal, ook niet zo voor de hand liggend bij verhanging.
En jij bent patholoog anatoom?
Hoe ziet de wurgstriem van een sjaal er uit dan? Jij zegt het verschil te kunnen zien.

Jij weet precies hoe Anass zich heeft opgehangen en kan concluderen dat het niet klopt :?

[ Bericht 5% gewijzigd door Buster24 op 16-04-2013 19:37:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')