en vraag twee wie danst met wie
als eerst Annette en Leo
en ik heb Ali gehoord over hem met Bianca (?)
quote:Hatsiekeday!! Twee fouten!! Hihihihi..Maarre ben ik dan samen met weathergirl de enige die dit heeft gezien??
Op 25 september 2000 20:37 schreef fashionably_late het volgende:
Letterman! Zoals jij het stelt hebben ze al twee fouten gemaakt want het danspaar moet volgens de regels uit een man en een vrouw bestaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Cartman toen jij de streams aan het bekijken was dat ze binnen zaten VOOR de dans met Hieke en Ferdi, toen danste Ali met Ferdi.
Op 25 september 2000 20:43 schreef Cartman1 het volgende:
Ik dacht dat ze ook man-man of vrouw-vrouw mochten dansen, volgens VOO-nieuws.
En Ferdi-Ali?? Het is toch Hieke-Ferdi?
Deze twee zijn trouwens nu aan het eten, afgelost?
quote:Koos zei toch dat ie met zŽn blaas ging dansen
Op 26 september 2000 14:28 schreef Mouse het volgende:
En Koos?
Met wie gaat hij dansen?
Klopt het dat ik hem nog niet langs heb zien schuivelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop