Ben benieuwd wanneer het begint te sneeuwen hierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Tot overmaat van ramp is er sneeuw voorspelt. Begint al aardig grijs te worden hier
Nehh, je weet maar nooit wat voor figuren je daarmee aan trektquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:59 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of je gaat met zo'n kansloos bordje langs de weg staan met je duim omhoog
Serieus?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]ik zag hem toevallig gisteren, hij had het nog over je.
Volgens mij zou er maar een paar centimeter komen te liggen en gaat het daarna alweer dooienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Tot overmaat van ramp is er sneeuw voorspelt. Begint al aardig grijs te worden hier
heb hier ook last van, powernappen dan maarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
Zo zonde weer, ik voel me vermoeid
Komt door slaaptekort, maar ik doe nooit aan powernappenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb hier ook last van, powernappen dan maar
Allebei nognooit gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moby haze, er was geen bubblegum
is die zoet, die bubblegum?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bubblegum is
Maar als die er niet is, dan is haze me alternatief
Oke chillquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja vergeleken met haze wel, en ruikt ook stuk lekkerder vind ik
En ze zeggen dat je kauwgom smaak krijgt, soms lijkt het ook zo of ik beeld me het in ik weet het nietquote:
Nja zou best kunnen, heb ook weleens een hele zoete gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En ze zeggen dat je kauwgom smaak krijgt, soms lijkt het ook zo of ik beeld me het in ik weet het niet
Welke welke?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja zou best kunnen, heb ook weleens een hele zoete gehad
En dat spreekt uit jaren lange ervaringquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geeeen idee meerAlweer paar jaar terug
Oh plsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dat spreekt uit jaren lange ervaring
Ik doe dat vaak, net een half uurtje getukt en voel me al wat wakkerderquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Komt door slaaptekort, maar ik doe nooit aan powernappen
Ok, ik vind het zonde van de tijdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak, net een half uurtje getukt en voel me al wat wakkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |