quote:
ONZ / Monopolyquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt best mee. Veel achter de schermen bezig, maar het is wel gewoon tof.
[..]
Welk bericht?Ben nog steeds mod op ONZ
Oh maar ik kan niet meer opstaan hoor, wil jij even de kachel wat hoger zetten anders?quote:Op zondag 24 februari 2013 04:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk aan Henk, pak er een deken bij en zet een kop thee
quote:
Ha Mono! Bekend gezicht zoquote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar voorbij!
het is opzijquote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom erbij kom erbij zet je zorgen maar voorbij!
oh ik druk op het verkeerde knopjequote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Monopoly
Was net alsof je je mod-schap inruilde voor de PR-baan. Stiekem heb ik een beetje gehuild toen ik dat las
Ik ben er zelf ook best wel voorzichtig in maar gek genoeg had ik dat gevoel al best snel bij hem, komt denk ik omdat hij me op zoveel manieren probeert duidelijk te maken dat hij gek op me is. Heb nu al 2x rozen gehad in 4 maanden tijd, vind hij heel normaal zegt die hihi hij was zelfs lichtelijk in shock dat mijn ex dat nog nooit had gedaanquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh ik wou dat Henk dat soort dingen duidelijk liet weten
Hij is zo voorzichtig met z'n woorden soms, dat hij iets wel voelt maar niet uitspreekt zegmaar, omdat hij mij niet 'overenthousiast' wil krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
één en al vrolijkheid in deze reeks. Klasse.
Ik ben gewoon best wel naar de teringquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Monopoly het volgende:
één en al vrolijkheid in deze reeks. Klasse.
weet ik veelquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Welke dan? (ben niet de snelste vanavond)
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:11 schreef Moira. het volgende:
Een of andere hoerenzoon is op mijn pakje peuken gaan staan. Nu is het karton helemaal verneukt en ik had dat pakje echt al weken netjes weten te houden gvd.Koop zo'n metalen doosje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
awhhquote:Op zondag 24 februari 2013 04:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook best wel voorzichtig in maar gek genoeg had ik dat gevoel al best snel bij hem, komt denk ik omdat hij me op zoveel manieren probeert duidelijk te maken dat hij gek op me is. Heb nu al 2x rozen gehad in 4 maanden tijd, vind hij heel normaal zegt die hihi hij was zelfs lichtelijk in shock dat mijn ex dat nog nooit had gedaan
Ik had een keer zo'n hip ding gekocht bij de xenos maar daar passen er maar 10 inquote:
Jij altijdquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben niet stoned, wel gaar. Toestemming to post Generaal Moira?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er toen een gevonden, zaten zelfs nog peuken inquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n hip ding gekocht bij de xenos maar daar passen er maar 10 in![]()
![]()
![]()
daar paste gewoon een vol pakje in
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Oké danquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij altijd
Ik ben door en door gaar
Henk kan het ook echt fucking goed maar hij heeft er het geduld niet voorquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik kwam er gisteren achter dat die goed kan masseren. Hij ging met zijn dronken kop me snel een massage geven en dronken kon die dat prima..Dus heb gezegd vanavond dat ik binnenkort hem een keer goed overnieuw wil hebben hihi. Ik ben blij, een vriend die kan masseren. Yeah haha
Dat schiet lekker op ja! Net als een uur lang uit het zelfde lege flesje proberen te lurken, en elke keer teleurgesteld zijn dat 'ie leeg isquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Moira. het volgende:
zit godverdomme uit een leeg glas te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |