SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
jup.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk Eriksen afbranden.Volledig terecht overigens.
sowieso niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Cruijff staat niet ter discussie volgens Johan.
Hoe die Dicky ook rent.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Langelat het volgende:
Toch onbegrijpelijk dat Dikkie nooit Barca heeft gehaald.
Ik beschouwt dat als de Europese subtop; het niveau dat de Nederlandse topclubs moeten nastreven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef Jivis het volgende:
Wat heeft René het steeds over Schalke trouwens, gisteren ook al.
Lijkt het veld van Boekarest wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Langelat het volgende:
Lex Advocaat of Dick Immersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Langelat het volgende:
Ajax zou in normale doen een prima kans maken tegen Schalke.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik beschouwt dat als de Europese subtop; het niveau dat de Nederlandse topclubs moeten nastreven.
Hij voelt zich echt aangevallen, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Derksen gelijk vol in de aanval als 't over Cruijff gaat hoor.
tot de ellebogen jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen zit weer vuistdiep in Cruijff
Prachtig idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:44 schreef Ties02 het volgende:
Goed dat Genee tegen dat kontengekruip in gaat
Nou nouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef De_Dorstige het volgende:
Wat een kankerdebiel, die voorzitter; een psychopaat.
Ik ben een rustig ventje. Ik liet me even gaan.quote:
Om vervolgens te zeggen dat ie wel van mensen met een eigen mening houdt.. behalve dan als ze Cruijff bekritiserenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:44 schreef Ties02 het volgende:
Goed dat Genee tegen dat kontengekruip in gaat, echte journalist
Voor centrale verdedigers zou het misschien wel kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
De gemiddelde lengte in de CL is 1.90. No way, dat is echt onzin.
CV miss, dan vind ik 't nog aan de lange kant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor centrale verdedigers zou het misschien wel kunnen kloppen.
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Eerste 20 minuten gemist![]()
Is er nog iets interessants gezegd?
Iets met Cruijff, Derksen en vuistdiep.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Als je plaats vervangende schaamte leuk vind, had je zeker moeten kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
En een malle oostblokvoorzitter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Iets met Cruijff, Derksen en vuistdiep.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:53 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je plaats vervangende schaamte leuk vind, had je zeker moeten kijken.
Derksen ejaculeerde bijna over Cruijff heen.
Ja klopt, maar ik wist niet of ons Deef zoveel negativiteit kon verwerken :$quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens en Toivonen? Reken van Bommel en die grindtegelkop erbij
die fapt erop. debiel is 'tquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wist niet of ons Deef zoveel negativiteit kon verwerken :$
Hoop 't ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Overmorgen gaan ze flink klop krijgen he
2 goals gemaakt en 2 lui aangepakt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:58 schreef muzas het volgende:
Ik viel net in, wat heeft die hamster nou weer gedaan?
Wat kom jij laat aanzetten. Je lijkt René wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan weer getemd door zijn vrouw
Bruggetje open?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan weer getemd door zijn vrouw
Ik kijk even op 't bankie zonder laptop.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat kom jij laat aanzetten. Je lijkt René wel.
Dat is absoluut een feitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op dit moment is ook de Jupiter league.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ben heerlijk m'n nasi'tje aan 't maken. VI'tje op. Kroepoekje snoepen. Niks mis mee.
Nu nog gaan eten? Vreetzakquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ben heerlijk m'n nasi'tje aan 't maken. VI'tje op. Kroepoekje snoepen. Niks mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu nog gaan eten? VreetzakPas om half 3 uit m'n bed gekomen, vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas om half 3 uit m'n bed gekomen, vandaar.
u mad?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick Advocaat, de man die nog minder hersencellen heeft dan een zeeotter.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas om half 3 uit m'n bed gekomen, vandaar.
En jij bent mad in je hele hoofd, je komt hersencellen te kort om inhoudelijk te kunnen posten.quote:
yes he madquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent mad in je hele hoofd, je komt hersencellen te kort om inhoudelijk te kunnen posten.
En jij bent nog steeds mad in je hele hoofd, je komt hersencellen te kort om inhoudelijk te kunnen posten.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent mad in je hele hoofd, je komt hersencellen te kort om inhoudelijk te kunnen posten.
y so mad?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds mad in je hele hoofd, je komt hersencellen te kort om inhoudelijk te kunnen posten.
Oja, in de VS is het voor die webcam girls dan nog niet zo laat nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kon die wijven toch niet zonder een goede ochtendbeurt te geven naar huis laten gaan?
En jij bent nog altijd mad in je hele hoofd, je komt hersencellen te kort om inhoudelijk te kunnen posten. Ik verzoek je om een leven te zoekenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verzoek je om een leven te zoeken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verzoek je om een leven te zoeken
Jij bent ajax-fan, wie is er hier nou madquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent nog altijd mad in je hele hoofd, je komt hersencellen te kort om inhoudelijk te kunnen posten. Ik verzoek je om een leven te zoeken
Mooie quotequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat zondag met 6-0 op de flikken krijgen.
Hij is Feyenoorder hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij bent ajax-fan, wie is er hier nou mad
Zo kunnen we uren doorgaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij bent ajax-fan, wie is er hier nou mad
Weet ie dat ook?quote:
x24quote:
Dat bestaat nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Barcelona gaat er uit, als Milan 1 keer scoort, moet Barcelona er vier maken, dat lukt niet.
Onmogelijk zelfs denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef Jivis het volgende:
5-0 tegen een Italiaanse tegenstander die niet hoeft lijkt me een zeldzaamheid.
Dat sowiesoquote:
Wat een sletjequote:
Ja lekker man, een negerin die perse blonde haren wil hebben en neukt met een kerel die een IQ heeft van rond de 70. Heerlijk.quote:
Stacey>quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja lekker man, een negerin die perse blonde haren wil hebben en neukt met een kerel die een IQ heeft van rond de 70. Heerlijk.
Ze wilt wel mannen hebben waar ze in intellectueel opzicht tegen op kan kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja lekker man, een negerin die perse blonde haren wil hebben en neukt met een kerel die een IQ heeft van rond de 70. Heerlijk.
Die neukt alleen met hem omdat ie 5 miljoen/jaar verdientquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
van Mosselveld?quote:
Ordinaire campingzender.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
ff overschakelen op sbs6 natuurlijk.
Het is echt niet te doen. Als je dit serieus kijkt moeten ze je stemrecht afpakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ordinaire campingzender.
Spaanse versie ervanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:40 schreef Evertjan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbal_International_(televisieprogramma)
Pberends zou er een FP bericht van makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef Ties02 het volgende:
GENEE BESCHULDIGT MART VAN DOPING #BREAKING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |