quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:23 schreef Norrage het volgende:
Nick Cave valt van het podium, en gaat dan vrolijk verder
twitter:LiveNation_nl twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 12:03:53Op 4 november geven Nick Cave & The Bad Seeds een extra concert @HMH. Kaartverkoop start as. vrijdag om 10.00u via http://t.co/rcTErMMmD2 reageer retweet
twitter:LiveNation_nl twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 12:03:53Op 4 november geven Nick Cave & The Bad Seeds een extra concert @HMH. Kaartverkoop start as. vrijdag om 10.00u via http://t.co/rcTErMMmD2 reageer retweet
Nog steeds, vreemd. Ik kon een kaartje voor de zeventiende krijgenen ga dus daarheen, terwijl ik liever in een minder vollere zaal zou zitten. Heeft iemand ervaring met een uitverkochte bierhal?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
Die ene op 17 november was in paar uur uitverkocht, maar 4 november nog steeds niet
Ik ga hoor![]()
Huh, waar treedt hij op?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:48 schreef Norrage het volgende:
Nog iemand die meewilt naar Nick Cave maandag?Het is nog steeds niet uitverkocht
maar ik heb wel een kaartje! Haha. Wordt lastig verkopen als het niet uitverkocht is, vervelend....had daar wel op gerekend
Nooit naar iets groter dan de HMH ja. HMH is de grens. Want dat vind ik nog heel goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:57 schreef BoerBert het volgende:
Haha, je zou toch nooit meer naar shows in zalen van HMH-grootte of groter gaan?
Ik zeg ook nergens dat het niet zuiver of slecht was...quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:31 schreef Norrage het volgende:
Ooh, dat had ik nou niet. Het stond heel hard, maar alles was zo ontzettend zuiver. Ik denk dat ik met overtuiging kan zeggen dat ik nog NOOIT het geluid zo goed heb zien staan (naar mijn smaak dan) als gisteravondSowieso snap ik het gehaat op de HMH niet van de meeste mensen, het is de zaal met het allerbeste geluid van Nederland mijns inziens, zelfs beter dan wat kleine zaaltjes, en de zaal is lekker breed dus je staat overal relatief dichtbij. HMH
Maar vooral Nick Cave
Oh nee, ik reageerde ook niet direct op jou hoor. Meer in het algemeen. En het stond hard, maar wel heerlijk hard. Dat moet hij hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het niet zuiver of slecht was...
Ik zeg alleen dat het veels te hard stond
En de HMH heb ik altijd goed geluid gehad... bij elk concert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |