Had totaal geen verwachtingen bij Airbourne, maar wat een heerlijke oldskool schreeuwbaas was dat

relatief gezien (verwachtingen vs. realiteit) toch een van de besten. Topper, naast Sigur Ros waar ik helemaal bij ingezogen werd, Bloc Party waar het keihard springen was, en Rammstein waarbij ik helemaal vooraan aan het meeraggen was. Ook Gary Clark Jr. en Django Django waren erg lekker.
Ook vond ik Kings of Leon dit keer best prima, maar dat was vooral omdat ik mijn verwachtingen zodanig bijgesteld had dat die erg laag waren. Muzikaal zit het zoals gewoonlijk erg degelijk in elkaar en is het vooral mooi om alles mee te kunnen zingen. Mensen die dan vooraan staan en alleen bij Sex on Fire/Use Somebody los gaan en dan weer weglopen

.
Alt-J voldeed aan de verwachtingen, maar meer ook niet. Was erg degelijk, maar heb dat album al meer dan 50x beluisterd en zoveel scheelt het live niet dus wordt tijd voor doorontwikkeling denk ik.
En wat een aids was All Time Low zeg

zo'n vieze plakgast met wat lelijke geforceerde teeniemuziek die tieners oproept een 'fuck circus' en een 'orgy tent' te maken. En die gast van The National was ook al knetterdronken volgens mij.
Veel moois meegemaakt de afgelopen 5 dagen en een hartelijke dank aan de Vlamingen voor hun gastvrijheid en vriendelijkheid. Mooi ook om als Noord-Brabander samen met de Belgische Brabanders Hollanders voor de gek te houden
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides