quote:
Je staat er al inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat er bier was. Derhalve aanwezig.
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]!
Heb ik jou dan al eens gemeet stiekum?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde dat er bier was. Derhalve aanwezig.
Superjammer dat jullie niet kunnen! Stel dat Anouk door gaat kunnen we de zaterdag er na misschien nog een minimietje doen ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:28 schreef indaha het volgende:
Mijn man huilt dikke tranen vanwege de patat die hij misloopt( is toch gewoon friet hoor
), helaas kunnen wij dan niet maar ik ga natuurlijk alle chaos en voor en napret hier wel weer volgen
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik word er in geluisd door jullieGeen eens vrije wil meer dit.
Alleen de gedachte alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee
Grees en ik geven je wel simultaan een knuffel om het goed te maken
Ik ben bang dat dat om dezelfde reden niet gaat , want dan is hij nog ingegipstquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Superjammer dat jullie niet kunnen! Stel dat Anouk door gaat kunnen we de zaterdag er na misschien nog een minimietje doen ofzo
Tuurlijk doen we datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat om dezelfde reden niet gaat , want dan is hij nog ingegipst
Maar als je een zomerbingo organiseert meld ik me gelijk aan
Staat erin!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef MissBliss het volgende:
Yay![]()
Patat![]()
Re mag ook wel in de lijst
Dit is veel belangrijker dan werk, dit is in het belang van het land en dan moet je er zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog wel werken he. Al mijn vrije dagen gaan op aan jullie
Ik laat die trein gewoon staan. Het is dan stuk beter weer, en ze zoeken maar iemand anders om hem te rijden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit is veel belangrijker dan werk, dit is in het belang van het land en dan moet je er zijn![]()
En lekker dat het is johquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef MissBliss het volgende:
Yay![]()
Patat![]()
Re mag ook wel in de lijst
Je snapt het, met mooi weer kunnen die reizigers best een stukkie lopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik laat die trein gewoon staan. Het is dan stuk beter weer, en ze zoeken maar iemand anders om hem te rijden.
Er zijn ergere dingen om je vrije tijd aan te besteden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog wel werken he. Al mijn vrije dagen gaan op aan jullie
Wil je op ovb?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef iBenny het volgende:
Oeh-oeh... geen idee of hier bij kan zijn, maar het zou wel tof zijn als het zou kunnen
We wachten in spanning afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Allo
Ik hoop dat ik er bij kan zijn, maar meld me nog even niet aan. Kan geen vrij krijgen op m'n werk, maar hoop het nog op te kunnen lossen (ruilen met collega ofzo). Dus wordt vervolgd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |