Puur uit nieuwsgierigheid, waarom denk je dat dat beter/handiger is dan je huidige oplossing?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:34 schreef kim-h het volgende:
in mijn restaurant maak ik gebruik van een muziek computers. Nu heb ik vernomen dat er een nieuw systeem op de markt is die je vanaf je ipad kan bedienen. Dit lijkt me een goed en handig systeem. heeft iemand hier al ervaring met het systeem? of iemand is er iemand die ook over stapt op een dergelijk systeem?
Die systemen zijn ook te bedienen met een normaal scherm en toetsenbord+muis.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef kim-h het volgende:
normaal gesproken heb ik een touchscreen nodig om muziek af te spelen via een muzieksysteem (abonnement waar ik geld voor betaal zodat ik legaal muziek kan afspelen in het restaurant) maar nu had ik gehoord dat je ook via je iphone/ipad de muziek kan besturen (dan schijn ik alleen maar een kastje nodig te hebben en niet een duur touchscreen) en ik was benieuwd of mensen hier al ervaring mee hebben? En welke aanbieders dit aanbieden via een app
Ja maar dan kun je gewoon een klein briefje op de deur hangen dat Sena/BumaStemra en dergelijken niet binnen mogen komen. Dan kunnen ze het dus nooit vaststellen en ook nooit een rechtszaak beginnen. Of misschien wel beginnen maar ze kunnen nooit bewijzen dat je iets misdaan hebt dus vrij spraak zal sowieso volgen. Hebben we hier ook in de dancing werkt prima nog nooit ergens last mee gehad. We hebben ook een briefje voor anti-rook-beleid-controlurs ook nog nooit last van gehad en we roken gewoon binnen. (niet in de hal, dat kun je vanaf buiten vastellen dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef meyertje het volgende:
klopt! spotify heeft dit ook. zelfde principe. Werkt ook goed, is alleen illegaal voor bedrijven....
en omdat spotify niet geschikt is voor bedrijven kun je met met de Sena in problemen komen.
Sena/BumaStemra/Brein kunnen toch alleen een maandelijkse bijdrage eisen? Wat is het voor een ongein dat zij kunnen bepalen welke technologie je gebruikt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef meyertje het volgende:
klopt! spotify heeft dit ook. zelfde principe. Werkt ook goed, is alleen illegaal voor bedrijven....
en omdat spotify niet geschikt is voor bedrijven kun je met met de Sena in problemen komen.
Kunnen ze niet. Ik weet niet precies hoe het zit maar de bijdragen is iig afhankelijk van dingen zoals de afmeting van je restaurant, hoeveel mensen erin kunnen en hoe je de muziek te gehoren brengt. Lijkt me dus stug dat zo'n license voor zo'n programma tevens gelijk dekkend is voor je kijk/luistergeld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:53 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sena/BumaStemra/Brein kunnen toch alleen een maandelijkse bijdrage eisen? Wat is het voor een ongein dat zij kunnen bepalen welke technologie je gebruikt?
Je weet hoeveel een iPad kost he?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:50 schreef kim-h het volgende:
de computer waar ik op dit moment de muziek op afspeel is nodig aan vervanging toe. zo'n computer is alleen best duur. wanneer ik over zal stappen op de app hoef ik niet meer een compleet nieuwe pc aan te schaffen. heb jij ervaring met dat systeem?
Wij van WC-eend...quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef meyertje het volgende:
Het is inderdaad heel vaag. Ik heb Sena daarom laatst gebeld. En ze kunnen zich er zeker mee bemoeien. Spotify is niet voor bedrijven in dit staat ook in hun gebruikersovereenkomst. als je tegen die overeenkomst ingaat heb je volgens Sena de muziek illegaal verkregen, wat een dikke boete betekend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |