Boefje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ook nog een superklein beetje over, zometeen zijn ouders weg dus ff in een joint flikkeren
Je hebt weer haarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Baardloos treinen door Nederland.
godver net nadat ik dit typte flikkert er een stuk pizza op de grondquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Studeur het volgende:
Coordinatie op dit moment
Net een mn bier perongeluk omgegooid, daarna een glas (gelukkig leeg) en nu bijna mn pizza
Over de tafal of tobo? Laatsgenoemde ben ik goed in, tevens expert met supportdeskquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Studeur het volgende:
Coordinatie op dit moment
Net een mn bier perongeluk omgegooid, daarna een glas (gelukkig leeg) en nu bijna mn pizza
Vol over de grond, maar dr zitten daar al menig biertjes in de vloer. Ik gok dat de houten planken onder het vloerkleed verrot zijn want het gebeurt hier echt heel vaak (vooral als er andere mensen zijn die de vloer als tafel gebruiken, zolderproblemen)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Over de tafal of tobo? Laatsgenoemde ben ik goed in, tevens expert met supportdesk
Power nap en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef smitjew het volgende:
ben hellemaal gesloopt , heb gisteren te hard getrained.
overal spierpijn en dan heb ik ook nog een kras op mijn kop.
denk dat ik gewoon uurtje plat ga
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Power nap en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.
Gewoon zeggen dat je seropositief bent. Dan hoef je ook niet druk te maken dat sma'tjes je glas leeg drinken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef smitjew het volgende:
[..]was ik al van plan , maar heb mij gekrabt ofzo met trainen over mijn kop.
![]()
dus moet ik iedereen weer uitleggen hoe dat komt, daar heb ik geen zin in
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef smitjew het volgende:
[..]was ik al van plan , maar heb mij gekrabt ofzo met trainen over mijn kop.
![]()
dus moet ik iedereen weer uitleggen hoe dat komt, daar heb ik geen zin in
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijntje speed en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.
fokt op mattiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
photo sharing sites
Pics van mijn seropositieve wond.
Is niet diep dus met weekje weg hoop ik.quote:
laat zienenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een brutaal goede fotosjop gemaakt vandaag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |