Ik heb altijd met tabak nog nooit met iets ander geprobeertquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom, het is niet leuk meer. Daarom rook ik Haze alleen maar icm wat hasj of een mix
Ik neem het ook maar eens in de zoveel tijd, anders Jack Herer of white widow, krijg de volgende dag ook wel flinke koppijn maar ik vind t wel n lekker stoned gevoel, niet teveel ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Super Silver is super an sich.
Maar tegenwoordig is de Haze te sterk. Het is niet leuk meer. Als je het zo rookt ben je van de pinnen, en heb je er niks meer aan.
Smoke somequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:29 schreef Piye het volgende:
Ik ga maar eens richting de tram. Fijne avond mensen en smoke ze.
Klopt!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neem het ook maar eens in de zoveel tijd, anders Jack Herer of white widow, krijg de volgende dag ook wel flinke koppijn maar ik vind t wel n lekker stoned gevoel, niet teveel ofzo.
Ik vind Amnesia wel fijn in de bong, je rookt een heel klein beetje en je wordt er lekker high-achtig stoned van. Sinds ik ben gaan experimenteren met verschillende soorten is dit toch echt 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?
Als je daarna een degelijke PP of K2 gaat roken, is het effect al minder. Amnesia is een te harde wietje. Meestal mix ik het met een normaal PP'tje of een lekkere hasj soort.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja, over bongs gesprokenMoet nog steeds filtertjes halen anders kan ik niet roken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]Heb een keer moeten improviseren toen ik geen vloe had. Heb toen een kapot apple oortje gepakt en het gaasje eruit gepeuterd. Eerst wel ff goed in de vlam gehouden zodat eventuele coating/verf eraf was en het werkte prima. Ook weleens dun metaaldraad gepakt en daar iets van gefabriceerd omdat ik zo graag wou blowen
Hmm je hebt me op een idee gebracht!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]Heb een keer moeten improviseren toen ik geen vloe had. Heb toen een kapot apple oortje gepakt en het gaasje eruit gepeuterd. Eerst wel ff goed in de vlam gehouden zodat eventuele coating/verf eraf was en het werkte prima. Ook weleens dun metaaldraad gepakt en daar iets van gefabriceerd omdat ik zo graag wou blowen
Alles voor een goede bonghitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm je hebt me op een idee gebracht!Ik sloop gewoon dat filtertje onderin m'n grinder eruit, die grinder doet het toch niet goed en gebruik ik nooit.
Niet toevallig in het bezit van een bong?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef smitjew het volgende:
Zo, lekker weedkend!
Straks maar effe paar draaien, heb alleen geen lange vloei
Lekker kutten met kleine vloei plakkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef smitjew het volgende:
Zo, lekker weedkend!
Straks maar effe paar draaien, heb alleen geen lange vloei
Wel waterpijp van een meter, maar daar ga ik niet in mijn eentje omheen zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Niet toevallig in het bezit van een bong?
Gewoon elletjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Lekker kutten met kleine vloei plakken
heb ook nog een superklein beetje over, zometeen zijn ouders weg dus ff in een joint flikkerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Studeur het volgende:
Er was alleen nog gruis over van de Amnesia hash, draait wel lekker makkelijk enzo maar het ziet er zo lullig uit, bruin poeder in een zakje. Net heel weinig in een stickie gegooid maar niet echt high, nu een beetje in de bong proppen
zo lijk je een beetje op die gast van undercover in nederlandquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Baardloos treinen door Nederland.
Tof programma wel. Beter dan die vage dame die op pedo's "jaagt".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo lijk je een beetje op die gast van undercover in nederland
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |