Hij speelt alleen met m320 LVG je weet wel met die stuiterende granaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik meen dat de M320 gebuffed word met komende update van 25-2. Verschillende server weren nu al de M320. Nog even en we spelen Metro met knife only
Jup, erg fijn wapen. het springt nog even verder en je hebt zo een multikillquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij speelt alleen met m320 LVG je weet wel met die stuiterende granaat
Jahquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jup, erg fijn wapen. het springt nog even verder en je hebt zo een multikill
Laten we niet die Chinese shit vergeten. QBB95 shizzle is ook vetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Staat bij mij op 2
sws russische shit..
Niet zo veel gebruiktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Laten we niet die Chinese shit vergeten. QBB95 shizzle is ook vet
Ahah zal ff kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een top gear top tip, gebruik m maar eens, je zult verrast zijn
Aha gelezen. Het is inderdaad wel een soort waarvan je gelijk duf wordt. Maar ja als je toch niks hoeft te doen, kan dat zeker chill zijn.quote:
9 vd 10 keer smoke ik, en anders met teveel bier op. Maar telkens eindig ik in de top 10quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahah zal ff kijken
Smoke je altijd als je gaat gamen of niet?
Ahah, ik bijna nooit maar is wel chillquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
9 vd 10 keer smoke ik, en anders met teveel bier op. Maar telkens eindig ik in de top 10
Ik noem het hoofdpijnwiet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.quote:
Nee ik bedoel de Amnesia, kutspul. En vind het nog smerig smaken ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.
quote:
Heb nooit hoofdpijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.
Ja het stinkt gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de Amnesia, kutspul. En vind het nog smerig smaken ook
Super Silver is super an sich.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens mix ik mijn Super Silver nooit met iets
Als ik echt te veel ervan rook word ik duizelig en kan ik alleen nog maar denken aan in bed liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Super Silver is super an sich.
Maar tegenwoordig is de Haze te sterk. Het is niet leuk meer. Als je het zo rookt ben je van de pinnen, en heb je er niks meer aan.
Daarom, het is niet leuk meer. Daarom rook ik Haze alleen maar icm wat hasj of een mixquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik echt te veel ervan rook word ik duizelig en kan ik alleen nog maar denken aan in bed liggen
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Persoonlijk vind ik het wel lekker, maar ook niet altijd. Dan heb je ook nog mensen die standaard dikke Amnesia's roken de hele dag door.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Super Silver is super an sich.
Maar tegenwoordig is de Haze te sterk. Het is niet leuk meer. Als je het zo rookt ben je van de pinnen, en heb je er niks meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |