quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Zometeen naar Schiedam toe. Moet ik gewoon een uur gaan reizen.Zal ik eerst nog een jointje gaan roken om op kracht te komen?
Welke shop in Enschede ga je altijd?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ga zo toch eerst ff met de hond wandelen richting shop met een junko, daarna zie ik wel wat ik ga eten.
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Zometeen naar Schiedam toe. Moet ik gewoon een uur gaan reizen.Zal ik eerst nog een jointje gaan roken om op kracht te komen?
De Molen is 1e keus, daarna de Mixquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef Impect het volgende:
[..]
Welke shop in Enschede ga je altijd?
hashkoekjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Bij de Molen krijgt mijn hond altijd koekjes.![]()
Daarom weet mijn hond al gelijk hoelaat het is en is altijd blij als we naar de Molen gaan, vooral als de vrouwtjes daar zitten, gegarandeerd een koekje voor de hond. Hij gaat ook gelijk erbij zitten
Dat is ook zo natuurlijk.quote:
quote:
Gewoon 1 smoken, een uur duurt lang genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijk.Stiekem hoopte ik gewoon op iemand die zou zeggen "zeker doen".
[..]
ik zou het doen, maakt de reis ook wat minder kutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Best wel ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gewoon 1 smoken, een uur duurt lang genoeg.
yoquote:
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Studeur het volgende:
Er was alleen nog gruis over van de Amnesia hash, draait wel lekker makkelijk enzo maar het ziet er zo lullig uit, bruin poeder in een zakje. Net heel weinig in een stickie gegooid maar niet echt high, nu een beetje in de bong proppen
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.
Ik meen dat de M320 gebuffed word met komende update van 25-2. Verschillende server weren nu al de M320. Nog even en we spelen Metro met knife onlyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
Maatje van mij is 32e van de wereld met kill van grenade launcher lol
Hij zit altijd op te scheppen over hoe goed die is
En van Bf2 was die 16e van Nederland ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |