Smoke somequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep, laten en laat verschil is al groot xd
Ik steek er nog 1 op
Als je in Amsterdam woontquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Wil je een keer komen koken bij mij?
Zoals die Zaanse huisjes, biscuit met chocolade, op een wit bolletjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lijk wel fucking lekker te kunnen koken als ik stoned ben anders, dan krijg ik allemaal rare ingevingen en doe ik er iets bij wat ik er normaal niet bij doe etc
Gatverdammequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zoals die Zaanse huisjes, biscuit met chocolade, op een wit bolletje?!
Je denkt dat je het goed of beter kan, maar ondertussen zijn je smaakpapillen kapot,
je hersenactiviteit lijkt op water, en redeneringsvermogen een hallucinatie
Wow dat is een OCD kenmerk lijkt het welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GatverdammeNee niet zulke rare dingen, echt forreal lekkere kruiden en combinaties dat ik het recept gewoon ook verder utiwerk voor de volgende keer
OCD?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wow dat is een OCD kenmerk lijkt het wel
Ik onthoud altijd alle smaken en combinaties zodat ik dat
de volgende keer weer kan doen of verbeteren.
Eh, dat is heel wat anders?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Obsessive Compulsive Disorder
Haha nee grapte maar wat. Omdat je zegt kruiden combo's maken en recepten verder uit werken.quote:
Ja maar wie offert zijn huis daarvoor op?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:50 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moeten we op de meet maar lekker gaan koken, voor zover mensen dat aandurven.
Dat is wel een voorwaarde inderdaad, dat iemand zijn keuken daarvoor beschikbaar wil stellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar wie offert zijn huis daarvoor op?
hehe dus dat, zou geen bende onbekende fokkers in mn huis willenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wel een voorwaarde inderdaad, dat iemand zijn keuken daarvoor beschikbaar wil stellen.
Ik vind het op zich geen probleem, alleen heb ik op z'n minst tot de zomer geen eigen woning.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hehe dus dat, zou geen bende onbekende fokkers in mn huis willen
dat is ook chill, wegwerpbbq kopen, beetje vlees, stokbroodjes, sausjes, fruit en in een park gaan zitten met joints en bierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen probleem, alleen heb ik op z'n minst tot de zomer geen eigen woning.
Aan de andere kant, bij bakken met baard zie je hem ook gewoon een bbq als oven gebruiken.
Zouden er handmatige blenders bestaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat is ook chill, wegwerpbbq kopen, beetje vlees, stokbroodjes, sausjes, fruit en in een park gaan zitten met joints en bier
Maak je geen zorgen, ik vind het veel leuker om door het raam van je buurmeisje te gluren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Man man.. wat heb ik weer gefaald net in GC / [Actie] FOK! geeft je 20% korting op JUST EAT!!
Tot 2x toe waren mijn adresgegevens beschikbaar.Ik hoop maar dat ik snel genoeg was met editten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |