Boefje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ook nog een superklein beetje over, zometeen zijn ouders weg dus ff in een joint flikkeren
Je hebt weer haarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Baardloos treinen door Nederland.
godver net nadat ik dit typte flikkert er een stuk pizza op de grondquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Studeur het volgende:
Coordinatie op dit moment
Net een mn bier perongeluk omgegooid, daarna een glas (gelukkig leeg) en nu bijna mn pizza
Over de tafal of tobo? Laatsgenoemde ben ik goed in, tevens expert met supportdeskquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Studeur het volgende:
Coordinatie op dit moment
Net een mn bier perongeluk omgegooid, daarna een glas (gelukkig leeg) en nu bijna mn pizza
Vol over de grond, maar dr zitten daar al menig biertjes in de vloer. Ik gok dat de houten planken onder het vloerkleed verrot zijn want het gebeurt hier echt heel vaak (vooral als er andere mensen zijn die de vloer als tafel gebruiken, zolderproblemen)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Over de tafal of tobo? Laatsgenoemde ben ik goed in, tevens expert met supportdesk
Power nap en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef smitjew het volgende:
ben hellemaal gesloopt , heb gisteren te hard getrained.
overal spierpijn en dan heb ik ook nog een kras op mijn kop.
denk dat ik gewoon uurtje plat ga
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Power nap en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.
Gewoon zeggen dat je seropositief bent. Dan hoef je ook niet druk te maken dat sma'tjes je glas leeg drinken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef smitjew het volgende:
[..]was ik al van plan , maar heb mij gekrabt ofzo met trainen over mijn kop.
![]()
dus moet ik iedereen weer uitleggen hoe dat komt, daar heb ik geen zin in
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef smitjew het volgende:
[..]was ik al van plan , maar heb mij gekrabt ofzo met trainen over mijn kop.
![]()
dus moet ik iedereen weer uitleggen hoe dat komt, daar heb ik geen zin in
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijntje speed en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.
fokt op mattiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
photo sharing sites
Pics van mijn seropositieve wond.
Is niet diep dus met weekje weg hoop ik.quote:
laat zienenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een brutaal goede fotosjop gemaakt vandaag.
quote:
hej die is uit dat topic waarin iedereen jou ging paintenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef smitjew het volgende:
orgineel:
[ link | afbeelding ]
geshopt:
[ link | afbeelding ]
ja , maar ik heb mijn flesje verlengdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
hej die is uit dat topic waarin iedereen jou ging painten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke zwain.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Ginneveraaier het volgende:
Dat. Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
dit is ook fijn nummertje , lekker spacen.quote:
Kavinskyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit is ook fijn nummertje , lekker spacen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kavinsky
Heb je Drive zelf gezien? Wat een film.
Ik ga hem nu downloaden, ben nu wel in de mood.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef smitjew het volgende:
[..]![]()
epic film , wat een baas is die gast en zie je hoe kwetsbaar een mens eigenlijk is
effe ander nummertje die baas isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga hem nu downloaden, ben nu wel in de mood.
Vind ik echt vet, die sound. Ik heb zelf de laatste paar dagen deze op repeat staan, is wel wat compleet anders:quote:
zeer nice , hou hier wel van.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vind ik echt vet, die sound. Ik heb zelf de laatste paar dagen deze op repeat staan, is wel wat compleet anders:
Die drop op 2:49![]()
Die ken ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef smitjew het volgende:
[..]
zeer nice , hou hier wel van.
trouwens deze is ook vet als je subwoofers hebt
mooie lage bass
heb nu een 2.7 setjequote:
Je haarntjens waar zijn zequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef smitjew het volgende:
orgineel:
[ link | afbeelding ]
geshopt:
[ link | afbeelding ]
ouwe foto , wees maar niet bangquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Ginneveraaier het volgende:
Dat. Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je nuchter was deed je het ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik ben makkelijk doelwit want stoned
vast welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je nuchter was deed je het ook
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
Net jointje aangestoken trouwens
Hallo vrienden
kleine teennagels zijn kutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb me kleine teennagel gemilimeterd
Boefje hihi wat heb je allemaal genuttigd?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben een beetje stronken [ afbeelding ]
Ik zit aan het bier, halve litersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boefje hihi wat heb je allemaal genuttigd?
Ah ja dan gaat het hardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit aan het bier, halve liters
Sheitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja dan gaat het hard
Ik heb lekker chill m'n jointje en icetea en chocoladekoekjes (van die scholiertjes) en naturelribbelchips en butterscotch chocola![]()
True, maar ik heb meestal niet zoveel vreten in huis zelfsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet keuzes hebben als ik een stonede vreetkick heb
Ik normaal ook niet, daarom ga ik vaak even speciaal langs de supermarkt voor wat kleine stoner-boodschapjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, maar ik heb meestal niet zoveel vreten in huis zelfs
Vind jouw paps t trouwens allemaal prima dat je blowt of doet ie t zelf ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, daarom ga ik vaak even speciaal langs de supermarkt voor wat kleine stoner-boodschapjes
wtfquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
Errrmahgerd, must have
Je hebt er geen flikker aan, maar toch; hebben!
Ja hij weet dat ik af en toe blow en daar heeftie geen moeite mee, hij stamt zelf uit de hippie tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind jouw paps t trouwens allemaal prima dat je blowt of doet ie t zelf ook?
Shitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
gister wiet gehaald en nu alweer bijna op, kan mischien nog net 1 rollen
Oh da's wel genoeg tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, nah heb nog een halve joint liggen plus dat kleine beetje
Dan ga je nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, alleen ben bang dat ik bij moet halen als ik me volgende joint alweer wil draaien
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee haal morgen denk ik wel bij nu geen zin
lazy ass, nja ik heb voordeel (of nadeel als je het zo bekijkt, want makkelijker halen) dat ik er 6 binnen een straal van 1 km hebquote:
Zoveelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lazy ass, nja ik heb voordeel (of nadeel als je het zo bekijkt, want makkelijker halen) dat ik er 6 binnen een straal van 1 km heb
Ja Amsterdam West hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoveelik heb hier maar 1 shop en dat is 4km rijden
Met suikerlaag is t lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
KUT.
Ik had spekjes moeten kopen
Van die Frisia spekjes zonder suikerlaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |