Sheitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja dan gaat het hard
Ik heb lekker chill m'n jointje en icetea en chocoladekoekjes (van die scholiertjes) en naturelribbelchips en butterscotch chocola![]()
True, maar ik heb meestal niet zoveel vreten in huis zelfsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet keuzes hebben als ik een stonede vreetkick heb
Ik normaal ook niet, daarom ga ik vaak even speciaal langs de supermarkt voor wat kleine stoner-boodschapjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, maar ik heb meestal niet zoveel vreten in huis zelfs
Vind jouw paps t trouwens allemaal prima dat je blowt of doet ie t zelf ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, daarom ga ik vaak even speciaal langs de supermarkt voor wat kleine stoner-boodschapjes
wtfquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
Errrmahgerd, must have
Je hebt er geen flikker aan, maar toch; hebben!
Ja hij weet dat ik af en toe blow en daar heeftie geen moeite mee, hij stamt zelf uit de hippie tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind jouw paps t trouwens allemaal prima dat je blowt of doet ie t zelf ook?
Shitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
gister wiet gehaald en nu alweer bijna op, kan mischien nog net 1 rollen
Oh da's wel genoeg tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, nah heb nog een halve joint liggen plus dat kleine beetje
Dan ga je nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, alleen ben bang dat ik bij moet halen als ik me volgende joint alweer wil draaien
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee haal morgen denk ik wel bij nu geen zin
lazy ass, nja ik heb voordeel (of nadeel als je het zo bekijkt, want makkelijker halen) dat ik er 6 binnen een straal van 1 km hebquote:
Zoveelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lazy ass, nja ik heb voordeel (of nadeel als je het zo bekijkt, want makkelijker halen) dat ik er 6 binnen een straal van 1 km heb
Ja Amsterdam West hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoveelik heb hier maar 1 shop en dat is 4km rijden
Met suikerlaag is t lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
KUT.
Ik had spekjes moeten kopen
Van die Frisia spekjes zonder suikerlaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |