Ja, mijn neonpumps zouden ook van leer zijn, maar uiteindelijk bleek alleen het voetbedje van leer. Vind ik nogal een verschilquote:
Eh ja, inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn neonpumps zouden ook van leer zijn, maar uiteindelijk bleek alleen het voetbedje van leer. Vind ik nogal een verschil
Das wel faal jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn neonpumps zouden ook van leer zijn, maar uiteindelijk bleek alleen het voetbedje van leer. Vind ik nogal een verschil
Kattersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ermahgerd katten die gelijk in elke doos en zak zitten en aan mijn schoenenopvullingpapier en factuur kauwen
Welkom in de wereld die "katteneigenaar" heetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ermahgerd katten die gelijk in elke doos en zak zitten en aan mijn schoenenopvullingpapier en factuur kauwen
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik mijn Maddens had gekocht ging Eny ook meteen in de doos.
Ik zo tegen bb: LOL, Eny gaat meteen in de doos zitten![]()
![]()
Toen sprong Eny er uit en zag ik een gele vlek in mijn doos zitten!!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ja dat klopt dan wel weerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Miss de zeeman past wel in het wijkbeeld.
Dat ze daar weer een jumbo stoppen.
Ja in mijn lipcote-doos (quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uiteraard
Zo standaard: koop speelgoed voor de kat maar ze zijn het meest blij met de verpakking
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uiteraard
Zo standaard: koop speelgoed voor de kat maar ze zijn het meest blij met de verpakking
Ehw, echt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Skjoe meteen: KLOOTZAK1!!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wel
KUTHOERENZOON GVD STERF!!
En Eny zo:
derp
Zonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het sneeuwt! Neeee wat is dit!
Maar de NS heeft de dienstregeling helemaal niet aangepastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het sneeuwt! Neeee wat is dit!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar de NS heeft de dienstregeling helemaal niet aangepast
Inderdaad, ik voel me opgelichtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar de NS heeft de dienstregeling helemaal niet aangepast
Collega is er net omquote:
Bij de C1000 waren nu de whiskas zakjes in de aanbieding. Dus nu hebben we er 96quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zo naar pet place, kittenvoer in de aanbieding yay
Omnomnomquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Collega is er net om
Toasted subway melt (deze keer wél toasted als het goed isWaren ze vorige keer vergeten
)
wat heb jij op je bammetje?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omnomnom
Ik ga zo ook eens lunchen. Boterham. Jammie
Jemigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij de C1000 waren nu de whiskas zakjes in de aanbieding. Dus nu hebben we er 96Mythos doet 2 dagen met een zakje, dus we hoeven een half jaar geen vlees meer voor hem te halen
quote:
Whutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
zulks een fail he, bestel je een artikel op een webshop, krijg je het verkeerde artikel geleverd, blijkt vervolgens dat hetgeen ze op de website afbeelden helemaal niet door ze geleverd wordt, velen fail dit dat alles.
Bij Vimodos...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WhutWaar en wat
En wat heb je dan wel gekregen?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij Vimodos...
[ afbeelding ]
Dit besteld en een geheel zwarte gekregen
jawel, het is dezelfde jurk maar dan met zwart kant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zonder kant?
En dan niet beseffen dat dat níet hetzelfde is
![]()
Oehquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, het is dezelfde jurk maar dan met zwart kant.
Wehkamp heeft 'm wel, maar 5 euro versandkosten
ik heb al zoiets, beetje loos dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OehVlg mij zou ik die mooier vinden !
![]()
Ja dat wel idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al zoiets, beetje loos dan.
Boterhamworst. Lekker light ook, notquote:
de nood is ook niet zo hoog denk ik. Je hebt toch een gezond gewicht?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Boterhamworst. Lekker light ook, not
Ik moet mijn motivatie om af te vallen weer eens serieus oppikken maar het wil gewoon even echt niet
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben een gezamenlijke rekeningBij ing
zijn die van jou nog niet verzonden?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN IK WIL MIJN SHOPVIP GOODIES OOK DE ONRECHTVAARDIGHEID EINZ!
quote:
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn die van jou nog niet verzonden?
quote:Verwachte leverdatum 13 Maa (Dit is een indicatie)
vroeger was dat nog anders iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Dat wil zeggen, Fred krijgt hem volgende week.
Ik ben al klant, dus ik heb een extra rekening gekregen waar hij bij geschreven is. Even wachten op zijn pas dus
We krijgen ook allebei een eigen pincode. Dat vind ik wel weer appart, volgens mij hebben mijn ouders dezelfde
Ik zit aan de bovengrens van mijn BMI, dus technisch gezien is het niet nodig. Maar ik merk dat ik de laatste weken (eigenlijk vanaf half december al) te makkelijk ben geworden met dingen tussendoor pakken en dergelijke, ff naar de friettent om frietjes bij groenten/vlees te eten als we geen zin hebben om aardappels te schillen, rond carnaval zelfs 3x thuisbezorgd in 10 dagen en dan nog naar de friettent tussendoor (quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de nood is ook niet zo hoog denk ik. Je hebt toch een gezond gewicht?
Mijn ouders hadden ook ieder een eigen pasje maar verschillende pincodesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Dat wil zeggen, Fred krijgt hem volgende week.
Ik ben al klant, dus ik heb een extra rekening gekregen waar hij bij geschreven is. Even wachten op zijn pas dus
We krijgen ook allebei een eigen pincode. Dat vind ik wel weer appart, volgens mij hebben mijn ouders dezelfde
ja, dan is het wel goed om even te herpakken. Maar is niet eenvoudig iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zit aan de bovengrens van mijn BMI, dus technisch gezien is het niet nodig. Maar ik merk dat ik de laatste weken (eigenlijk vanaf half december al) te makkelijk ben geworden met dingen tussendoor pakken en dergelijke, ff naar de friettent om frietjes bij groenten/vlees te eten als we geen zin hebben om aardappels te schillen, rond carnaval zelfs 3x thuisbezorgd in 10 dagen en dan nog naar de friettent tussendoor ()
En inmiddels zitten mijn broeken wat strakker, is mijn buik toch wel wat dikker dan nodig is, dus ik wil eigenlijk wel weer wat kwijt. Maar aan de andere kant zit ik niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd en dan ben ik heel snel geneigd om 's avonds toch wat te snaaien, en heb ik zoveel zin in friet en eet ik het dan ook gewoon en de discipline om dat echt af te kappen vind ik maar niet. En daar baal ik van
Toen kreeg je je pincode ook nog met de postquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vroeger was dat nog anders idd
Het is voor mij wel nodig, omdat ik inmiddels niet meer happy ben als ik in de spiegel kijk en dat was ik wel. Ik merk ook dat ik de kleding die ik aantrek weer selecteer op 'verhullend vermogen' in plaats van op waar ik zin in heb om te dragen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan is het wel goed om even te herpakken. Maar is niet eenvoudig idd
Nu nog steeds toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen kreeg je je pincode ook nog met de post
Nee. Ik kreeg hem net mee, Fred moet volgende week als hij z'n pasje krijgt de code persoonlijk gaan halen bij het INGkantoor.quote:
je mag ook best een beetje snoepen, je hebt geen overgewicht. Zou het kunnen dat je te streng bent voor jezelf en daardoor harder uit de band springt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is voor mij wel nodig, omdat ik inmiddels niet meer happy ben als ik in de spiegel kijk en dat was ik wel. Ik merk ook dat ik de kleding die ik aantrek weer selecteer op 'verhullend vermogen' in plaats van op waar ik zin in heb om te dragen.
Maar ik weet niet waar ik de knop kan vinden om om te zetten. Ik neem het me af en toe voor, en dan gaat het 3 dagen goed en dan heb ik weer een dip en dan pak ik weer wat. Of B biedt me wat aan en ik pak het, terwijl ik normaal ook nee kan zeggen.
Nou helpt het ook niet dat ik al sinds half januari aan het sukkelen ben met griep/verkouden/meh waardoor het sporten er ook regelmatig bij inschiet. Als ik meer beweeg, merk ik sneller resultaat als ik me qua eten inhou en dat werkt voor mij vaak als extra motivatie om het snaaien te beperken. Dus misschien moet ik gewoon weer eens naar een sportles gaan zodra ik me een dag ok voel
Ik weet het niet. Ik heb moeite met maat houden, dus vaak werkt het beter om iets maar helemaal te laten staan in plaats van 'een beetje' te pakken. Of zorgen dat er echt een afgepaste hoeveelheid van iets in huis is, want dan kun je sowieso niet meer pakken dan dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mag ook best een beetje snoepen, je hebt geen overgewicht. Zou het kunnen dat je te streng bent voor jezelf en daardoor harder uit de band springt?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb moeite met maat houden, dus vaak werkt het beter om iets maar helemaal te laten staan in plaats van 'een beetje' te pakken. Of zorgen dat er echt een afgepaste hoeveelheid van iets in huis is, want dan kun je sowieso niet meer pakken dan dat.
Het meeste resultaat had ik een hele tijd geleden geboekt door mezelf 1 zondig-dag per weer toe te staan. Maar dat was dan of frietjes eten, of op een verjaardag iets pakken bv. Als dat op dezelfde dag viel kon het allebei, maar anders moest ik kiezen van mezelf.
Daarbij de rest van de tijd netjes 3 maaltijden per dag en 2x fruit tussendoor. Qua broodbeleg koos ik dan voor dingen als kipfilet en sandwich spread en 1x iets vets als cervelaat. Qua avondeten aten we wel gewoon van alles, behalve dus de echt vette dingen als friet en shoarmazooi.
En daarbij 1x per week naar de sportles en zoveel mogelijk op de fiets naar het station.
En dan komt het moment dat het meer gaat regenen en schiet het fietsen erbij in en pak ik de bus. En dan moet je naar congres/meeting en kan ik niet naar de sportles op woensdag.
En dan pak je een keer een koekje want lekker en dan nog een. En verderop in de week bedenk je je dat het pak nog open ligt en als het niet op gaat, moet je het weggooien en das zonde, dus toch maar opeten.
En dan word je ziek en bleh en nergens zin in en IK WIL FRIET EN IK BEN ZIELIG DUS IK EET HET GEWOON
En nu zitten mijn broeken niet lekker meer
INGquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben een gezamenlijke rekeningBij ing
Ja, als het depressieve weer weg is, zal dat misschien ook wel weer schelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik herken het volkomen
Maar het voorjaar komt er weer aan
Toen de postbode nog lekker kon frauderen met bankpassenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen kreeg je je pincode ook nog met de post
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:37 schreef Incantrix het volgende:
En fuck de shit dat je met heel veel zorg kleding voor je kind uitzoekt, het dan aantrekt en denkt 'sjezus, dat kind ziet er niet uit'
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:37 schreef Incantrix het volgende:
Misschien moet ik meer kleding voor haar kopen
Ik denk dat mijn lief me afschietquote:
WAT IS NOU BELANGRIJKER??quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn lief me afschiet
Er kwam net iets met de post dat heel hard *plof* deed, dus nu wil ik weten of het de halo hues zijn. Alleen slaapt er een baby op mijn schoot. Hum.
Anticlimaxquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had ik ondertussen al gedaan jamaar het zijn snoertjes. Ofzo. Voor Bob
en dat ze alles binnen 5 minuten volkotsenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kleding kopen voor een baby lijkt me best frustrerend![]()
ERMAGERD KIEK HOE LEUK.. O wait het past al niet meer
En schijten en niesen en kwijlen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat ze alles binnen 5 minuten volkotsen
geld!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat wil ik voor mijn verjaardag hebben?
Ik krijg steeds die vraag en ik heb nooit een antwoord, iemand inspiratie?
ik blijf invites krijgenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg steeds meer weerstand tegen dat Candy crush hoerenspel omdat ik er helemaal lijp van word op m'n feestboek
Herkenbaar, en ik speel het niet eensquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg steeds meer weerstand tegen dat Candy crush hoerenspel omdat ik er helemaal lijp van word op m'n feestboek
Ja dat. En die berichten van "ERMAGERD IK HEB EEN LEVEL GEHAALD".quote:
en ik speel heul geen wordfeudquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. En die berichten van "ERMAGERD IK HEB EEN LEVEL GEHAALD".
![]()
![]()
Van jou komen er steeds berichten dat je weer iemand verslagen hebt in wordfeud trouwens
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef Mss het volgende:
Trapper valt onder de garantie en mijn velrozen fietskrat is binnen
PICquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef Mss het volgende:
Trapper valt onder de garantie en mijn velrozen fietskrat is binnen
Rumble, pardonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik speel heul geen wordfeud
Maar bedankt dat je het zegt, ik ga even mijn notificaties onder de loep nemen
Dat ken ik wel, is dat van die meneer?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
YOU CAN GO YOUR OWN WAAAAAAAY
go your own weeheeeey
Pat Benatar is een wijf.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, is dat van die meneer?
Van mij niet; toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. En die berichten van "ERMAGERD IK HEB EEN LEVEL GEHAALD".
![]()
![]()
Van jou komen er steeds berichten dat je weer iemand verslagen hebt in wordfeud trouwens
Zulks een verwarringquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pat Benatar is een wijf.
Go Your Own Way is geschreven door een man die Lindsey heeten bij Fleetwood Mac speelt
Van jou zie ik nooit van die updates neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van mij niet; toch?Als het goed is heb ik die enkel zichtbaar voor mezelf gedaan want dat vond ik ook rete irritant
Pat Benatarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pat Benatar is een wijf.
Go Your Own Way is geschreven door een man die Lindsey heeten bij Fleetwood Mac speelt
Geef mij maar 90's crapquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pat Benatar is een wijf.
love is a battlefield!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pat BenatarHit me with your best shot... blablieblablaaa... hit me with your best shoooot!!
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van mij niet; toch?Als het goed is heb ik die enkel zichtbaar voor mezelf gedaan want dat vond ik ook rete irritant
i want to be a hippy and i want to get stoned?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geef mij maar 90's crap
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh !! Heartbraker.... nanana.. love taker... nananana.... HEART BRAKER !1!1
Wat een meezingtalent
WE ARE YOUNGGGG .....quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
i want to be a hippy and i want to get stoned?
Nee doet ie ook automatisch... helaaschquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik zet ook altijd alles op dat alleen ik ze zie. Maar bij Candy dinges gooien mensen het bewust op feestboek volgens mij![]()
Soort veredelde deel-en-win ofzo?
Hakkeuhhhhhquote:
Voor het hakkuh had je nog meer goeden matigen muziekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
i want to be a hippy and i want to get stoned?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Voor schaar: Alice Cooper is ook een man
YOUR POISSOOOOOOONNNNNNNNNNquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Voor schaar: Alice Cooper is ook een man
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor het hakkuh had je nog meer goeden matigen muziek![]()
Taaaaaaaaaaaaaaaake me to the magic of the MOMENT
On a gloryyyyyyy niiiiight
NOOOHOOT TOUCH !1!!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOOOHOOT TOUCH !1!!
CAUSE YOUR LIPS ARE VENIMMOMOUNOUS (?) POISOONNN
Ik wist zo 123 niet hoe te schrijven; dus dan maar absurdquote:
Goeden oplossing welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wist zo 123 niet hoe te schrijven; dus dan maar absurd
heb ik net gedaan iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden oplossing wel![]()
(ik zou gegoogelt hebben)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
het is maar goed dat er verder niemand meer op kantoor is hier
ik drum gewoon op m'n buro / tettenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Overigens lachen m'n collega's ook altijd als ik weer opga in de muziek want dan ga ik airdrummen
Ze zijn het gelukkig al gewend
Ik zou ook op jouw tetten drummenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik drum gewoon op m'n buro / tetten
Ik beweeg zonder het door te hebben met m'n hoofd als een mongool op en neerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Overigens lachen m'n collega's ook altijd als ik weer opga in de muziek want dan ga ik airdrummen
Ze zijn het gelukkig al gewend
Wa ziede gij er goed uitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh priem:
[ afbeelding ]
(het was niet zo licht nog vanmorgen)
ook herkenbaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik beweeg zonder het door te hebben met m'n hoofd als een mongool op en neerEn ga playbacken
Zodra ik iemand anders dat zeer overdreven zie doen, weet ik dat ik op moet houden want dan zitten ze me te kutten
goed he, en dat voor iemand met een BMI van 30.7quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wa ziede gij er goed uit
Wie heb jij tot bloedens toe gekrabt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteravond gelakt, misschien moet ik eens een andere hobby gaan zoeken
[ afbeelding ]
(m'n nagels zijn in kutstaat, wordt wel weer beter. Maar dit is wel deprimerend)
Dat zou je serieus niet zeggen als je die foto zietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed he, en dat voor iemand met een BMI van 30.7
BWAAAOOHHHHquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh priem:
[ afbeelding ]
(het was niet zo licht nog vanmorgen)
maar die nieuwe HH's chippen toch soberso heel snel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteravond gelakt, misschien moet ik eens een andere hobby gaan zoeken
[ afbeelding ]
(m'n nagels zijn in kutstaat, wordt wel weer beter. Maar dit is wel deprimerend)
Ik heb ook echt niks bizars gedaan sinds gisteravond. Enige wat ik heb gedaan is douchen en een gezamenlijke rekening aanvragenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie heb jij tot bloedens toe gekrabt?
ik heb zware botten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou je serieus niet zeggen als je die foto ziet
25 euro alleen deze week nogquote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar die nieuwe HH's chippen toch soberso heel snel?
je kan ze topcoaten he!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niks bizars gedaan sinds gisteravond. Enige wat ik heb gedaan is douchen en een gezamenlijke rekening aanvragen
LALALALLALALALquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zware botten?
[..]
25 euro alleen deze week nog
Ik heb het ook hoor... Zelfs met topcoat blijven ze bij mij nét; als ik geluk heb; een dag goedquote:
Dat heb ik gedaanquote:
Ik moet naar de supermarkt en krijg bezoekquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor... Zelfs met topcoat blijven ze bij mij nét; als ik geluk heb; een dag goed![]()
Dat is wel echt heel snel hoorquote:
Het ligt ook aan mijn nagels hoor, die zijn er echt heel triest aan toe op het momentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel echt heel snel hoor![]()
Dan moet ik nog ff nadenken of ik ze wel wil, als ik ze niet eens een hele dag fatsoenlijk kan dragen is er weinig lol aan..
Dumpert doet het bij mij niet meer de laatste tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: http://www.dumpert.nl/med(...)/dumpert_how_to.html
Loller
Die zie ik ineens overal verschijnen ja.. Het zal je maar gebeuren, ik zou echt heel hard jankenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: http://www.dumpert.nl/med(...)/dumpert_how_to.html
Loller
Nee t ligt niet alleen aan jouw nagels, heel veel mensen hebben er last van dat t incl topcoat er snel afvliegtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het ligt ook aan mijn nagels hoor, die zijn er echt heel triest aan toe op het moment![]()
En ik kon niet goed wrappen, want te weinig lengte
De nieuwe ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij hield ie zonder topcoat een paar dagen... maar ik doe ook kantoor"werk"
Ik had bij die oude ook al op dag 2 chips. En ik heb zo goed als nooit chips, hoogstens wat tipwear normaal gesprokenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:22 schreef Incantrix het volgende:
/spuit 11
En die nieuwe chippen heel hard, itt de oude ja. Getest met die van SQ.
HOEEE?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dumpert doet het bij mij niet meer de laatste tijd![]()
Maar het filmpje stond al in het haartopic
Hoe dat dumpert het niet doet of hoe dat het in het haartopic staat? of gewoon Hoe op het filmpje zelf?quote:
Al mijn nagels zijn kort jongequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Schaars wijsvingernagel was ook niet bepaald lang te noemen en daar lag het ook half af..
hoe kan je haar er ineens af vallen????quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe dat dumpert het niet doet of hoe dat het in het haartopic staat? of gewoon Hoe op het filmpje zelf?
Of Hoe als algemene statement zonder enige aanleiding?
Ik had van SQ de zwarte, de nieuwe roze en de oude roze naast elkaar zonder tc en de oude had na 4 of 5 dagen oid minor tipwear, terwijl die twee nieuwe er al diezelfde avond half aflagen. Had hier een pic gepost, maar weet de url niet meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had bij die oude ook al op dag 2 chips. En ik heb zo goed als nooit chips, hoogstens wat tipwear normaal gesproken.
Ik denk dat ze aids heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kan je haar er ineens af vallen????
Foutief gebruik van dat ding.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kan je haar er ineens af vallen????
Die foto heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had van SQ de zwarte, de nieuwe roze en de oude roze naast elkaar zonder tc en de oude had na 4 of 5 dagen oid minor tipwear, terwijl die twee nieuwe er al diezelfde avond half aflagen. Had hier een pic gepost, maar weet de url niet meer.
Dat mag ook hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook tekst posten, maar het blijft bij BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH hier.
Jah, nu moet ik die oude ook weer enzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die foto heb ik gezien ja
Zonde hoor, van die nieuwe..
Wasda?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik gebruik onder mijn basecoat altijd nog blue scrub, voor het tijdelijk ontvetten van de nagels, blijft de boel nog beter zitten
Zulk spul heb ik nog liggen van essence... Maar luiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik gebruik onder mijn basecoat altijd nog blue scrub, voor het tijdelijk ontvetten van de nagels, blijft de boel nog beter zitten
quote:
Hmmm.. En dat is geen blijvend iets? Mijn nagels zijn al zo belachelijk broosquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is een blauwe (joh) vloeistof waarmee je je nagels tijdelijk van vet en vocht kunt onttrekken waardoor je basecoat beter hecht. Na een kwartier of zo, is dat uitgewerkt maar zit je basecoat dus wel vast
En alle lak die je er dan overheen doet blijft automatisch ook beter zitten. Ik heb het bij de beauty company in Veldhoven gehaald.
Ik heb dus ook zo goed als nooit chips in mijn nagellak, hoogstens een beetje tipwear. Hoe snel die tipwear komt, hangt wel een beetje van het merk af, maar doorgaans kan ik de meeste lakken prima 3-5 dagen dragen terwijl het er nog prima uitziet
Dat ga ik eens halen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is een blauwe (joh) vloeistof waarmee je je nagels tijdelijk van vet en vocht kunt onttrekken waardoor je basecoat beter hecht. Na een kwartier of zo, is dat uitgewerkt maar zit je basecoat dus wel vast
En alle lak die je er dan overheen doet blijft automatisch ook beter zitten. Ik heb het bij de beauty company in Veldhoven gehaald.
Ik heb dus ook zo goed als nooit chips in mijn nagellak, hoogstens een beetje tipwear. Hoe snel die tipwear komt, hangt wel een beetje van het merk af, maar doorgaans kan ik de meeste lakken prima 3-5 dagen dragen terwijl het er nog prima uitziet
Niet dat ik weet. Maar ik heb van mezelf al geen broze nagels, dat scheelt misschien. Als je dat spul met een celstofdepper op je nagels doet, slaat het heel even wit uit. En als je dan niks doet, is dat na een paar minuten weer weg en zien ze er niet anders uit dan anders en voelen niet anders aan voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hmmm.. En dat is geen blijvend iets? Mijn nagels zijn al zo belachelijk broosmaar klinkt wel goed eigenlijk!
Interesting, kijk ik de volgende keer naar!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je doet dus eeuwig met zo'n flesje zo'n beetje.. Ik lak mijn nagels 2x per week, soms 3x. Ik heb het vorig jaar januari gehaald, en er is nog een 3e deel uit dat flesjequote:
Ik ga het even opschrijven, proberen kan altijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik heb van mezelf al geen broze nagels, dat scheelt misschien. Als je dat spul met een celstofdepper op je nagels doet, slaat het heel even wit uit. En als je dan niks doet, is dat na een paar minuten weer weg en zien ze er niet anders uit dan anders en voelen niet anders aan voor mijn gevoel.
Voordat ik dat spul had, ontvette ik mijn nagels altijd met een watje met alcohol die ik gewoon bij Kruidvat had gehaald. Dat werkte ook wel ok
Mjah ik lak wel dagelijks meestal, maar voor weekenden dat het ff wat langer moet blijven plakken is dat wel ideaal spul wellicht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En je doet dus eeuwig met zo'n flesje zo'n beetje.. Ik lak mijn nagels 2x per week, soms 3x. Ik heb het vorig jaar januari gehaald, en er is nog een 3e deel uit dat flesje
Als je wil dat je mani een paar dagen mooi blijft, is het heel handig jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah ik lak wel dagelijks meestal, maar voor weekenden dat het ff wat langer moet blijven plakken is dat wel ideaal spul wellicht.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Herken de Fokker: als iemand je "RIP aan de nabestaanden" comment op Facebook een like geeft
Zo iets heb ik van opi chip skip maar dit is vast goedkoop. Niet dat ik nu mijn nagels lakquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herken de Fokker: als iemand je "RIP aan de nabestaanden" comment op Facebook een like geeft
Dit was iets meer dan een tientje voor 250 mL. En daar heb ik nu, na een jaar, nog meer dan 2/3 van over. Dus dat is geen geld neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo iets heb ik van opi chip skip maar dit is vast goedkoop. Niet dat ik nu mijn nagels lak
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:39 schreef Incantrix het volgende:
Schaar, heeft Fred trouwens vrede gesloten met de pousse?
Mijn ouders hadden ook van die fleece dekens over de bank gedaan om de bank te beschermen tegen de katten en honden. Vervolgens had je dus van die ranzige behaarde fleecedekens in de bank liggen (stofzuigen van dekens is niet handig en het was teveel moeite om ze wekelijks eruit te halen of zo) en de bank zelf zag je nooit meerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Min of meer, maar goed genoeg.
Er zit nu een laken over 1 van de twee banken, maar nu gaat hij gewoon op het laken zitten inplaats van dat hij het eraf haalt om te zitten.
Hij gaat wel zelf ook oplossingericht denken.
Zo had hij bedacht de volle afbak op de bank te zetten zodat ze er weg blijft. Miep heeft een hekel aan asbakken en sigaretten. Dus goede ontwikkelingen
Heb er nu ook geen behoefte aan al een tijd niet. Af en toe zal ik het nog wel doen maar niet dagelijks meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit was iets meer dan een tientje voor 250 mL. En daar heb ik nu, na een jaar, nog meer dan 2/3 van over. Dus dat is geen geld nee
Jij lakt je nagels nu de komende tijd niet nee?
Ik doe thuis ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
als je katten hebt moet je je er gewoon bij neerleggen dat daar haar vanaf komt
Fleece hebben we dus speciaal vermeden, omdat dat juist haren aantrektquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook van die fleece dekens over de bank gedaan om de bank te beschermen tegen de katten en honden. Vervolgens had je dus van die ranzige behaarde fleecedekens in de bank liggen (stofzuigen van dekens is niet handig en het was teveel moeite om ze wekelijks eruit te halen of zo) en de bank zelf zag je nooit meer![]()
En een volle asbak van ma in de bank, inclusief peuk. En dan racet er een kat voorbij, kiept die asbak van de bank en weer een gat in het tapijtVond pa ook altijd zo leuk, elk half jaar een nieuw tapijt kopen
Fijn dat het klaag-stadium voorbij isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Min of meer, maar goed genoeg.
Er zit nu een laken over 1 van de twee banken, maar nu gaat hij gewoon op het laken zitten inplaats van dat hij het eraf haalt om te zitten.
Hij gaat wel zelf ook oplossingericht denken.
Zo had hij bedacht de volle afbak op de bank te zetten zodat ze er weg blijft. Miep heeft een hekel aan asbakken en sigaretten. Dus goede ontwikkelingen
Ik denk dat Fred daar ook wel achterkomt uiteindelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
als je katten hebt moet je je er gewoon bij neerleggen dat daar haar vanaf komt
ik heb nogal wat allergische types in mijn familie en vriendenkring, dus als we bezoek krijgen is dat altijd erg fantastischquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe thuis ook niet zo moeilijkB ook niet
Ik kleed me ook om als ik thuis kom in iets waarvan ik het niet erg vind als het onder de haren komt te zitten, want ik vind het wel leuk om die beesten op te pakken en te knuffelen en ze liggen graag op schoot.
Als er ineens visite komt, schrapen we wel wat haar weg en zo
Ah okquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb er nu ook geen behoefte aan al een tijd niet. Af en toe zal ik het nog wel doen maar niet dagelijks meer.
Oh heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nogal wat allergische types in mijn familie en vriendenkring, dus als we bezoek krijgen is dat altijd erg fantastisch
Nou idd. Mensen weten dat we beesten hebben, dan gebeurt dat, ik ga ook niet lopen zeiken als bij mensen met jonge kinderen er gepureerde uitgekwijlde lange vingers op het meubilair zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh heerlijk inderdaad
Als ik weet dat er mensen komen, dan stofzuigt B (see what I did there) altijd vooraf. Maar als ze onverwacht komen, hebben ze pech hoor. Voel me dan af en toe wel eens bezwaard als er wat haar rondzwerft, maar ik ga toch ook niet elke dag stofzuigen hoor
Zodra er gezogen is loopt het beest de kamer in, doet *poef* en dan springt de halve vacht in het rond. En dan gaan ze verder slapen. True storyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Haren overalAltijd zo'n bevredigend gevoel als je net gestofzuigd hebt en de hont dan meteen weer de bank op ziet springen
Mental image.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra er gezogen is loopt het beest de kamer in, doet *poef* en dan springt de halve vacht in het rond. En dan gaan ze verder slapen. True story
Alsof ze het speciaal opsparen voor dat momentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra er gezogen is loopt het beest de kamer in, doet *poef* en dan springt de halve vacht in het rond. En dan gaan ze verder slapen. True story
Jah..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Haren overalAltijd zo'n bevredigend gevoel als je net gestofzuigd hebt en de hont dan meteen weer de bank op ziet springen
Ja jonguh, heeft ie net zo z'n best gedaan om z'n aanwezigheid kenbaar te maken aan iedereen die onverwacht binnen mocht komen en dan ruim jij het weer opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wat kadders en honten doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit is zo herkenbaar ermahgerdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah..
De katten prefereren ook een pas gestofzuigde kamer om elkaar eens lekker bij te werken
Heb een keer meegemaakt dat de stofzuiger echt net opgeruimd was, we zitten op de bank en de ene kat besluipt en bespringt de ander vol op z'n rug. Die schrikt zich helemaal kapot en begint die ander eens flink in elkaar te beuken. Dat resulteerde in een haarexplosie die zo groot was, dat je bijna dacht dat er nu toch echt eentje kaal moest zijn![]()
De timing was ontzettend ruk, maar moest er ook wel heel hard om lachen. De grootste plukken haar moesten we daarna ook eerst met de hand weghalen voordat we weer konden stofzuigen
Valt meequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok
Ik zou juist denken dat je extra in de verleiding komt met een shop en al die mooie lakjes en zo
Of misschien is dat wel overkill?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of liep m'n contract nou tot 28 februari? Nu twijfel ik.
Never mind, stuur het wel gewoon op
Ik denk dat je het best ze algemeen kan mailen: info(at)rockcityrollers.nlquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef Debsterr het volgende:
Hey Priem! Als ik een fotoshoot wil regelen op de roller derby baan, wie kan ik dan het beste benaderen?
Ze hebben eigen fotogra(v)(f)en.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef Debsterr het volgende:
Hey Priem! Als ik een fotoshoot wil regelen op de roller derby baan, wie kan ik dan het beste benaderen?
Ik denk dat debs bedoelt; een fotoshoot voor haar ķp die baan... niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze hebben eigen fotogra(v)(f)en.
Dus weet niet of ze behoefte hebben aan een fotoshoot.
Het zou om de locatie gaan voor een projectquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik denk dat je debsterrs vraag verkeerd begrijptquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat debs bedoelt; een fotoshoot voor haar ķp die baan... niet?
Oh zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat debs bedoelt; een fotoshoot voor haar ķp die baan... niet?
Hek is daar gesloten hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik zou dan gewoon een keer die baan op lopen en de beheerder zoeken.
Denk niet dat ze daar veel moeite mee hebben.
Waarom niet? Kan juist tof contrast opleveren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:03 schreef bleiblei het volgende:
Maar waarom op zoon baan? Die banen zijn niet veel bijzonderder dan de gemiddelde sfeerloze sporthal.
En dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, naar huis, schoenen wisselen, naar stadhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Na aanleiding van het hh chippen snel gesprekjedit is na een week, incl afwassen en haren wassen. Wijsvinger heb ik zelf afgepeuterd
Er is nog hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zit nu te knagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond ookIn de Mexicaanse wraps
Zelfs als jij niet goed ter been bent door een operatie, zal hij niet even naar de supermarkt gaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik zit nu te knagenermnerm.
en ik moet iets te eten verzinnen, maar het is echt bizar koud dus wil niet naar de appie hinkenen broer is te lam om te gaan want hij is aan het gamen
dus nu eten we maar brood geloof ik.
Jaaquote:
Nee want waarom zou je als je brood in huis hebt he. want dat is ook eten. Zo denkt mijn broer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zelfs als jij niet goed ter been bent door een operatie, zal hij niet even naar de supermarkt gaan?
Juist jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want waarom zou je als je brood in huis hebt he. want dat is ook eten. Zo denkt mijn broer.
Wel handig om te zien dat ze ook wel goed kunnen blijven zitten haha. Misschien dat ik er dan toch eens eentje uit moet testenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaaik heb nog geen oude dus weet niet of die nog beter bij mij blijven zitten haha.
Ja het is nooit bevestigd maar mijn moeder en ik vinden hem best een autist zo nu en danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
Wel handig om te zien dat ze ook wel goed kunnen blijven zitten haha. Misschien dat ik er dan toch eens eentje uit moet testen
Boekje kopen en ergens koffie drinken oid?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:17 schreef Mss het volgende:
Nog 1.5 uur te doden in de stad voordat ik mijn fiets op kan halen. En ik ben uitgewinkeld.
Gebrek aan inlevingsvermogen in de ander heeft ie alvast wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja het is nooit bevestigd maar mijn moeder en ik vinden hem best een autist zo nu en dan
Ja wel meerdere dingenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gebrek aan inlevingsvermogen in de ander heeft ie alvast wel ja
En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt mķet ofzo? Zou bij ons niet lang durenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want waarom zou je als je brood in huis hebt he. want dat is ook eten. Zo denkt mijn broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |