Ja, mijn neonpumps zouden ook van leer zijn, maar uiteindelijk bleek alleen het voetbedje van leer. Vind ik nogal een verschilquote:
Eh ja, inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn neonpumps zouden ook van leer zijn, maar uiteindelijk bleek alleen het voetbedje van leer. Vind ik nogal een verschil
Das wel faal jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, mijn neonpumps zouden ook van leer zijn, maar uiteindelijk bleek alleen het voetbedje van leer. Vind ik nogal een verschil
Kattersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ermahgerd katten die gelijk in elke doos en zak zitten en aan mijn schoenenopvullingpapier en factuur kauwen
Welkom in de wereld die "katteneigenaar" heetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ermahgerd katten die gelijk in elke doos en zak zitten en aan mijn schoenenopvullingpapier en factuur kauwen
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik mijn Maddens had gekocht ging Eny ook meteen in de doos.
Ik zo tegen bb: LOL, Eny gaat meteen in de doos zitten![]()
![]()
Toen sprong Eny er uit en zag ik een gele vlek in mijn doos zitten!!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Ja dat klopt dan wel weerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Miss de zeeman past wel in het wijkbeeld.
Dat ze daar weer een jumbo stoppen.
Ja in mijn lipcote-doos (quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uiteraard
Zo standaard: koop speelgoed voor de kat maar ze zijn het meest blij met de verpakking
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uiteraard
Zo standaard: koop speelgoed voor de kat maar ze zijn het meest blij met de verpakking
Ehw, echt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Skjoe meteen: KLOOTZAK1!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |