quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben baardloos voor het eerst dit jaar
Ik heb in het stoner topic een foto geplaatst. Maar internet hier in de trein is kaolo langzaamquote:
Wat een verschilquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb in het stoner topic een foto geplaatst. Maar internet hier in de trein is kaolo langzaam
quote:
Maar je bent toch ook dakloosquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]klopt, maar daarom heb ik liever een klein baardje. Staat me gewoon beter. Laatste paar dagen had ik wel een daklozenlook, maar ik was gewoon lui.
En ik dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Als jij een baard zou hebben zou ik er de hele dag in willen kroelen met mijn vingers om zo samen als twee weldenkende individueën door het leven te gaan.quote:
Hoe romantisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jij een baard zou hebben zou ik er de hele dag in willen kroelen met mijn vingers om zo samen als twee weldenkende individueën door het leven te gaan.
*begint vast met laten staan*quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 meter, 1 brok liefde voor elke vrouw met een baard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |