Keuzes hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had vandaag al gelezen op digitalspy. ging over Liam.
Zeg ik nog paar berichtjes hoger het word spannend , kijk ik zelf niet
Het is ook gewoon op YouTube terug te kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan maar wachten tot zondag he? Zit niets anders op helaas
Ze durven niets meer tegenwoordig. Te bang voor klachten van de moraalridders aan de mediawaakhond.quote:Op maandag 1 april 2013 11:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Keek helemaal uit naar deze week omdat ik hier had gelezen dat het best heftig zou worden, maar ik vond het eigenlijk wel meevallen
Héél jammer dat Tanya gaat.quote:Op maandag 1 april 2013 11:23 schreef whocares86 het volgende:
Het was al bekend dat Jo Joyner een lange pauze had ingelast maar dat is nu een vertrek voor onbepaalde tijd geworden. Hiermee verdwijnt Tanya in principe voorgoed uit de serie.
[..]
Ze durven niets meer tegenwoordig. Te bang voor klachten van de moraalridders aan de mediawaakhond.
Zeker een goede actrice maar ik ben blij dat Tanya eindelijk oprot.quote:Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
Héél jammer dat Tanya gaat.
Een van de beste actrices in jaren.
Volgens mij is Kat de enige die haar wel mag.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef whocares86 het volgende:
Is er iemand op dat plein die madame Botoxbitch mag? Volgens mij is zelfs Max haar liever kwijt dan rijk.
Soort zoek soort.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij is Kat de enige die haar wel mag.
Binnen gehaald met veel tam tam.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:22 schreef whocares86 het volgende:
Is er iemand op dat plein die madame Botoxbitch mag? Volgens mij is zelfs Max haar liever kwijt dan rijk.
Als het waar is tenminste. Zie haar er wel voor aan dat ze die zwangerschap verzint om hem aan zich te binden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef goudsbloem het volgende:
en er is ook nog een klein duckheksje op komst
Daar lijkt het wel op. Ik ben de tel kwijt hoe vaak Max tegen Kirsty heeft gezegd dat hij altijd een band met Tanya zal houden vanwege de kinderen of dat Kirsty het niet snapt omdat ze zelf geen kinderen heeft.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het waar is tenminste. Zie haar er wel voor aan dat ze die zwangerschap verzint om hem aan zich te binden.
Ah! Dat belooft watquote:Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef whocares86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie we daar hebben. De bitch is back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |