Tnx. Ben benieuwd wat ze dan voor haar gaan verzinnen. Beter dan dit lijkt me onmogelijk. Maargoed je weet maar nooit met Eastendersquote:
Op zondag 30
juni 2013 15:16 schreef
Pugg het
volgende:
[..]
Lauren komt wel terug maar dat duurt even , las dat ze net terug is uit
Mexico en binnenkort
weer gaat filmen.
Maar als ze dan zo "gebruikt" worden als gisteren is het ook een farce.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:29 schreef whocares86 het volgende:
Aan de ene kant zijn tijdelijke exits vervelend aan de andere kant is het misschien beter dan naar personages zitten te kijken die gewoon tijden lang niets te doen hebben. Ik bedoel Jay en Shirley hebben echt bijna niets meer gedaan sinds Ben in de bak is beland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat een paar posts boven jequote:
Op vrijdag 12
juli 2013 20:38 schreef
Toverheks het
volgende:
Lees net dat Tanya Eastenders ging verlaten, maar ze neemt Lauren mee,
die gaat toch niet uit de serie??, vind ik 1 van de sterkste in
Eastenders wat ken die meid acteren.
quote:
Op vrijdag 12
juli 2013 20:42 schreef
Mylene het
volgende:Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik loop geloof ik 4 weken achter op jullie, ik kijk via BBC Entertaiment om kwart over 6 in de avond, ik kan wel zeggen ik ben verslaafdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat een paar posts boven je
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef Mylene het volgende:
Net onkruid, kom je ook niet vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het zal aan mij liggen hoor, heb haar altijd heel middelmatig tot slecht gevonden.
Ik vind dat zo raar. Eastenders met nederlandse ondertiteling. Het is wel lachen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik loop geloof ik 4 weken achter op jullie, ik kijk via BBC Entertaiment om kwart over 6 in de avond, ik kan wel zeggen ik ben verslaafden heel af en toe kan ik me niet bedwingen om hier ff te lezen wat me nog te wachten staat
het is een seizoen door de Vara uitgezonden, toen ging ik kijken, maar zoals altijd stopt de Vara of de vpro met leuke serie`s uitzenden, zo kan je me wakker maken voor Shameless de engelse versie, ook zomaar weer gestopt die volg ik op joetoep. Maar Eastenders oh vind het helemaal geweldig al ben ik niet eens een soapie om het te volgen, maar alles uit Engeland vind ik top want acteren kennen die lui.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben destijds begonnen met kijken op BBC-E, had sowieso geen gewone BBC. Moest toen echt wennen om later zonder ondertiteling te kijken toen BBC-E verdween uit het pakket. Inmiddels heb ik helemaal geen tv meer en download ik het
Vanmiddag pas gekeken op BBC2.quote:
Nee, weer aangehaakt na een pr weken TDF en maar weinig Eastenders.quote:
inderdaad ,dat gaat Ian vast ook niet doen. Die Moeder van Karl lijkt me wel een aanwinst om er weer een beetje pit in te brengenquote:
Ja, wat een lekker fel wijfie is dat zegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:11 schreef goudsbloem het volgende:
[..]
inderdaad ,dat gaat Ian vast ook niet doen. Die Moeder van Karl lijkt me wel een aanwinst om er weer een beetje pit in te brengen
Maar het helpt wel. Je merkt het toch als die oude gezichten terugkomen. Net alsof het wat opleeft.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:26 schreef whocares86 het volgende:
Dat David terugkeert is goed nieuws maar zolang de nieuwe gezichten niet het niveau van de oude bereikt krijgen ze op termijn een probleem. De laatste echt sterke lichting nieuwe personages komt alweer uit 2006/2007 en de meeste daarvan zijn nu langzaam aan het vertrekken. Ze kunnen niet eeuwig blijven teren op personages uit de jaren 90.
Diederick Santer is ook weggehoond.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:35 schreef whocares86 het volgende:
Eastenders heeft een nieuwe uitvoerend producent. Ze hebben Lorraine Newman er eindelijk uitgeschopt nadat de kijkcijfers wel heel erg ver terugliepen. De nieuwe uitvoerend producent is Dominic Threadwell Collins.
Collins is een oude bekende die verantwoordelijk was voor het plannen van de verhaallijnen tijdens de succesvolle periode toen Diederick Santer nog uitvoerend producent was.
Nou zeg. Die irritante grijns, jasses.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:04 schreef goudsbloem het volgende:
de nieuwe inbreng van Sam en Dexter kan me ook totaal niet boeien. Sam met die constante grijns op zijn gezicht
Hij is goed maar voorlopig staat hij inderdaad alleen een beetje aanwezig te zijn. Hopelijk komt daar binnenkort een einde aan. Al is dit wel in lijn met hoe Peter vroeger al was. Peter is gewoon een normale vriendelijke gozer wat er nou eenmaal voor zorgt dat hij zelf relatief weinig drama creëert.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:27 schreef mascara-klodder het volgende:
We zijn er volgens mij wel allemaal mee eens dat de nieuwe Peter leuk is. Nu nog een leuke verhaallijn
Helaas.....ze heeft haar laatste filmdagen erop zitten lees ik net.quote:Jean blijft trouwens fantastisch
Neeeeee! Ik hoopte btw op een come-back van Stacey maar dat gaat dan zeker weten niet gebeuren.quote:
Op woensdag
31 juli 2013 06:47 schreef
Pugg het
volgende:
[..]
Helaas.....ze heeft haar laatste filmdagen erop zitten lees ik net.
Wat een verlies
Heftig hoor Whitney en Kat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Zorg dat je snotlappen binnen handbereik hebt voor de laatste aflevering
Ja he. Knap staaltje acteerwerk sinds Laurens laatstequote:
Op zondag 4
augustus 2013 14:24 schreef
Poezewoes het
volgende:
[..]
Heftig hoor Whitney en Kat.
Rillingen over mijn rug!
Vind Alfie en Roxy nog steeds niks samen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en Alfie die vol afkeer en walging tegen Kat te keer ging....ik vond hem gewoon eng zo overtuigend kwam hij over
Ik ook nietquote:
Op zondag 4
augustus 2013 15:03 schreef
Poezewoes het
volgende:
[..]
Vind Alfie en Roxy nog steeds niks samen!
Dat dus. Nadat hij zo tegen haar tekeer ging had hij er alweer spijt van. Die twee zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook nietKat en Alfie horen gewoon bijelkaar wat mij betreft. Die 2 zijn ook zo erg op mekaar ingespeeld. Dat mis ik bij hem en Roxy.
Suffe is dat als ze bij elkaar zijn dat ik altijd zoiets heb van: Alfie laat niet zo over je heen lopen lamlul!quote:
Op zondag 4
augustus 2013 15:37 schreef
Lavenderr het
volgende:
[..]
Dat dus. Nadat hij zo tegen haar tekeer ging had hij er alweer spijt
van. Die twee zijn voor elkaar gemaakt.
Haha, ja, dat moet ik ook af en toe tegen mezelf zeggen. Maar op den duur worden de personages als familie he . Lastige familie, maar tochquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Suffe is dat als ze bij elkaar zijn dat ik altijd zoiets heb van: Alfie laat niet zo over je heen lopen lamlul!
Maar zoals hij gisteren deed tegen Kat kan ik ook niet tegen
*note to self: het is maar een soap
Dat is bij mij ook waarom ik sommige personages echt niet kan missen ookal hebben ze nu niet echt een verhaallijn. Zonder hun is de Square niet compleet. Of ze nu irritant zijn of niet.quote:
Op zondag 4
augustus 2013 15:52 schreef
Lavenderr het
volgende:
[..]
Haha, ja, dat moet ik ook af en toe tegen mezelf zeggen. Maar op den
duur worden de personages als familie he . Lastige familie, maar toch
Als een lastige schoonmoeder waar je toch van houdt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook waarom ik sommige personages echt niet kan missen ookal hebben ze nu niet echt een verhaallijn. Zonder hun is de Square niet compleet. Of ze nu irritant zijn of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |