Leedvermaakquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef BendeBielzen het volgende:
Straks Sterren Springen... Hopend op beenbreuken uiteraard
Maar ze doen het niet voor het geld, echt niet!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ze vangen gemiddeld 20k om van een heuveltje van 50 cm af te springen. Kassa!!!!!
das snel verdiendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ze vangen gemiddeld 20k om van een heuveltje van 50 cm af te springen. Kassa!!!!!
Ik deed het er niet voorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef beequeen het volgende:
Nope, vooral Emile Tsjakka niet. Sure.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ze doen het niet voor het geld, echt niet!
In je scoot toch wel?quote:
Ohhh zo'n klein hobbeltje maar?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef beequeen het volgende:
Als ik er sneeuwbandjes opkrijg wil ik er wel eens over nadenkenquote:
Ja vast! Heb je nog geen beelden gezien?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ohhh zo'n klein hobbeltje maar?
Ik dacht van zo'n schans als bij Garmisch Partenkirchen
Nee niks gezien nog. Had wel gelezen dat er al mensen erg hard gevallen waren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja vast! Heb je nog geen beelden gezien?
De schans is wel langer, maar de afsprong is nog geen halve meter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
Nee niks gezien nog. Had wel gelezen dat er al mensen erg hard gevallen waren.
Maar 50 cm is niet echt een uitdaging tochTenminste niet voor springen
En ook die blessures werden zwaar overdreven. De verbrijzelde knie bleek uiteindelijk een scheurtje in de meniscus te zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niks gezien nog. Had wel gelezen dat er al mensen erg hard gevallen waren.
Maar 50 cm is niet echt een uitdaging tochTenminste niet voor springen
Dat kan en moet beterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook die blessures werden zwaar overdreven. De verbrijzelde knie bleek uiteindelijk een scheurtje in de meniscus te zijn.
Have funquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:17 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik ook niet hoor. Ik ga een wijntje drinken bij mijn pa. Die kijkt ook niet.
Gezellig have fun!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:17 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik ook niet hoor. Ik ga een wijntje drinken bij mijn pa. Die kijkt ook niet.
Jian, VI is bezigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
Ik kijk wel op sbs gemist ofzo, kan ik het lekker snel doorspoelen. Alleen als er één spectaculair op z'n bek gaat wil ik het zien.
Spectaculair van die hogte? Ner ... weinig kansquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
Ik kijk wel op sbs gemist ofzo, kan ik het lekker snel doorspoelen. Alleen als er één spectaculair op z'n bek gaat wil ik het zien.
Oehh Jian Jian...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian, VI is bezig
oh je neemt het op lees ik, dacht al![]()
Ja sita ging net hard op der giecheltjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
hey schatjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh Jian Jian...
Slijmjurk..
valt het teveel op Gher, dan zal ik ff beetje minderen met slijmenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh Jian Jian...
Slijmjurk..
yess jij gelukkig ook nog...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, ben jij hier ook nog?
Neuh ga rustig door, hij zal er ongetwijfeld zeer van genieten...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
valt het teveel op Gher, dan zal ik ff beetje minderen met slijmen
Ik kijk VIquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian, VI is bezig
oh je neemt het op lees ik, dacht al![]()
Volgens mij is de hoogte van een schans, dus vanaf de afsprong loodrecht naar de baan, normaal ook niet zo heel hoog hoor, dat ze zover komen komt door de lengte en steilheid van de schans en de daling van de baan na de afsprong.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Spectaculair van die hogte? Ner ... weinig kans
shut up, jankertquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh Jian Jian...
Slijmjurk..
ken ik nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:19 schreef MichieldeR het volgende:
Ha Fok!kers. Ik heb net De Marathon gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef MichieldeR het volgende:
Dit :klik je link eens aan, zijn heel veel films met dezelfde titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Lees eens of gebruik googlequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klik je link eens aan, zijn heel veel films met dezelfde titel
doe ik maar kijk eens wat er allemaal staatquote:
oh die wil ik zien, kijken of ik hem te pakken krijg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:26 schreef MichieldeR het volgende:
http://www.marathondefilm.nl/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |