Niet meer dan drie dagen. amazon.co.uk hè.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:57 schreef honkbalfanaat het volgende:
hoelang was de verzendtijd toen?
Komen nog invoerrechten overheen vanuit de US.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:02 schreef honkbalfanaat het volgende:
hmm ik kijk wel ff. de prijs is tenminste niet slecht. 59,99 in canadese dollars is omgerekend maar 45 euro. verzendkosten niet meegerekend dan.
Ik zit nu net te kijken op amazon.co.uk maar blijkbaar kun je hem nog niet eens pre-orderen daar..quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
Niet meer dan drie dagen. amazon.co.uk hè.
[..]
Komen nog invoerrechten overheen vanuit de US.
Ga maar eens naar checkout, dan zie je wat de invoerrechten en p&p is. Maar maakt pre-order uit? je zal toch wel een aantal dagen gaan moeten wachten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef honkbalfanaat het volgende:
[..]
Ik zit nu net te kijken op amazon.co.uk maar blijkbaar kun je hem nog niet eens pre-orderen daar..
op amazon.com wel maar dan heb je denk ik wel die invoerrechten
Ik wil hem eig wel zo zsm hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ga maar eens naar checkout, dan zie je wat de invoerrechten en p&p is. Maar maakt pre-order uit? je zal toch wel een aantal dagen gaan moeten wachten.
Anders moet je dit proberen http://www.ebay.nl/itm/ML(...)39b78e#ht_2413wt_829
Is gewoon te vertrouwen, kijk hun reputatie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef honkbalfanaat het volgende:
[..]
Ik wil hem eig wel zo zsm hebbenHelaas kan je wel s gelijk hebben..
Ik kijk nu de ebay link.. zeggen wel dat ze hem snel kunnen leveren. weet niet of ze te vertrouwen zijn. maar ik denk dat ik weinig keus heb haha
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:09 schreef Xetran het volgende:
Komen nog invoerrechten overheen vanuit de US.
Is voor de PSvita toch? Als je een goed adres hebt gevonden laat even horen hier in het topic. Altijd al geïnteresseerd geweest in honkbal en dit spel maar inderdaad moeilijk te krijgen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef honkbalfanaat het volgende:
[..]
Ik wil hem eig wel zo zsm hebbenHelaas kan je wel s gelijk hebben..
Ik kijk nu de ebay link.. zeggen wel dat ze hem snel kunnen leveren. weet niet of ze te vertrouwen zijn. maar ik denk dat ik weinig keus heb haha
Als je geluk hebt misschien, maar bij Amazon moet je de rechten sowieso al vantervoren betalen, aangezien zij niet gaan frauderen door een andere waarde op te geven.quote:
Het zit in Canada he, al weet ik niet of dat veel verschil maakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je geluk hebt misschien, maar bij Amazon moet je de rechten sowieso al vantervoren betalen, aangezien zij niet gaan frauderen door een andere waarde op te geven.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Is voor de PSvita toch? Als je een goed adres hebt gevonden laat even horen hier in het topic. Altijd al geïnteresseerd geweest in honkbal en dit spel maar inderdaad moeilijk te krijgen.
In NL komt hij niet op de PSN store omdat wij in een andere regio zitten. Ik zoek trouwens de PS3 versie niet de Vita. de ebay link van Xetran verkoopt ze allebei met de garantie dat ze snel zijn. maar weet niet of ze dat kunnen garanderen buiten de UK. zit wel te denken om dat maar te doen..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:11 schreef Puzom het volgende:
Komt vast wel in de PSN store toch? Daar heb ik the show 12 vandaan (Vita versie).
Heb je dat ergens gelezen dat ie niet in de PSN store komt voor de PS3?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:00 schreef honkbalfanaat het volgende:
[..]
[..]
In NL komt hij niet op de PSN store omdat wij in een andere regio zitten. Ik zoek trouwens de PS3 versie niet de Vita. de ebay link van Xetran verkoopt ze allebei met de garantie dat ze snel zijn. maar weet niet of ze dat kunnen garanderen buiten de UK. zit wel te denken om dat maar te doen..
vorig jaar bestelde ik MLB 12 via nedgame wat wel prijzig was maar dat heb je geen gedoe met al die shipping costs enzo. was wel lange verzendtijd.. maja
Ik heb The Show 12 dus ook alleen maar gekocht om de eyecandy, maar dat is geen aanrader.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:19 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben geen baseball fan, maar toen ik enkele jaren geleden eens een demo had gedownload zat ik wel even verbaasd te kijken naar de animaties en de algehele grafische kwaliteit van het spel.
Misschien dat ik ooit nog wel eens een deel koop om te kijken of het iets voor mij is
Ik ben ook erg benieuwd wat ze op de PS4 voor elkaar gaan krijgen, dat moet echt bizar mooi gaan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |