110 fokking euro voor die schoenen???quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaa keigoedkope accessoiren
Overigens zijn die Bikerboots bij ons dus ook weer omhoog gegaan naar de originele prijsDus die heb ik op het juiste moment gekocht
(En Priem ook
)
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk een mooie simpele ketting falen bij de siebel want daar kan ik ook die fashion cheque inleveren
En ik heb ze voor ¤45,- gehaald toenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
110 fokking euro voor die schoenen???![]()
Pfffffff
Dat ik nu al weet dat brum bij alles 'ja mooi, mooi' gaat zeggen. Vrouwmenschmeningen zijn leukerquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?
Laat hem 1 uitkiezen danquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ik nu al weet dat brum bij alles 'ja mooi, mooi' gaat zeggen. Vrouwmenschmeningen zijn leuker
Dan ga je hem met een vrouwmensch falenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ik nu al weet dat brum bij alles 'ja mooi, mooi' gaat zeggen. Vrouwmenschmeningen zijn leuker
Ja ik zal m wel ff instructies geven dat ik niet wil dat hij overal 'mooi' bij zegtquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laat hem 1 uitkiezen dan
Maar die heb ik niet bij de hand, fuck my lifequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan ga je hem met een vrouwmensch falen
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voor 90 toenMaar ze zitten echt heerlijk
Ok nu echt weg
quote:Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt." Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."
Dat is dan wel lekker inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaWant ik heb dus veterschoenen die precies dezelfde leest hebben, en die heb ik nu in april al 2 jaar
En ze hebben Dour overleeft en alles.
Alleen heb ik vorige maand wel nieuwe inlegzolen gekocht om erin te leggen. De binnenzool was erg plat geworden door het vele werken erop haha. Dus nu zijn ze weer goed om de hele dag te dragen
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hebben wel mooie tassen maar net chanel tas gekocht dus crap
quote:Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
Waarom koop je die van 40 dan niet? Of wil je de ecktequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dan wel lekker inderdaad
Ik twijfel nog steeds over die schoenen, het is iets wat ik normaal eigenlijk echt niet draag. En 110 euro vind ik ook echt te duur daarvoorEn ik vind dat klingelen irritant
Ik vraag me wel af of die van 40 ook lekker zullen lopen en zo jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom koop je die van 40 dan niet? Of wil je de eckte
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
In datzelfde artikel staat ook nog dit:
[..]![]()
![]()
Ohh zo. Mja ik stuur ze gewoon terug als het niks isquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of die van 40 ook lekker zullen lopen en zo ja
En ik koop nooit schoenen online, wil ze altijd eerst passen en zo
Ze zijn afgeprijsd he?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef megamandy het volgende:
Denk ook niet dat ze van leer zijn, wel?Tenminste ze lijken synthetisch als ik de foto's nog goed in mijn hoofd heb.
Hai!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef Incantrix het volgende:
Zo, poging duizend tot meepostenohai
Bedoelde de anderequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze zijn afgeprijsd he?
http://www.miinto.nl/p-13556-biker-boot-short-black
dit vind ik als ik op de naam zoek.
deze is hoger, doie ander is brederquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah toch de grotere? Wel mooi
Ze zijn van hetzelfde merk en het staat er wel bijquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bedoelde de andereMaar kan toch best zijn hoor. Op foto's is dat toch moeilijk te zien.
thanks babe! had hem al hor spamde alleen even omdat dwyn er naar vroegquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Veel plezier met je aanwinst Sjaan
Later als ik groot ben, wil ik ook een Chanel tasquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks babe! had hem al hor spamde alleen even omdat dwyn er naar vroeg
EN HAI!
Oow, naja, ik mis van alles, dus leuk dat je 'm nog ff postquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
thanks babe! had hem al hor spamde alleen even omdat dwyn er naar vroeg
EN HAI!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oow, naja, ik mis van alles, dus leuk dat je 'm nog ff post
Goedgoed, thnxquote:
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goedgoed, thnxdruk, echt, wel wennen met 2 kinders hoor! Maar wel gezellig <3 met jou? En de poesjons?
of een hele slekte qualitat diamand...quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo heb je een ketting met diamant voor 79 euro?0.00000000000001 karaat zeker
Ja echt, op tijd ergens aankomen was nog nooit zo'n uitdagingquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellenmaar leuk dat Stef ook zo leuk met haar omgaat
![]()
Ja goed! Ze zijn druk en groeien goed
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt, op tijd ergens aankomen was nog nooit zo'n uitdaginger schijt er altijd wel één de broek vol als je net iedereen in z'n jas hebt
maar dat is idd echt zķ lief! Hij wil ook de hele tijd dat ik tegen Isabel vertel 'kijk Isabel, je grote broer doet nu.....'
Yay! Hoe oud zijn ze nu? Foto?
quote:
poesjes <3quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja dat had mijn broertje ook heel erg. En de hele tijd roepen: JA DAT MAG IK WEL WANT IK BEN AL GROOT EN ZIJ IS NOG MAAR KLEIN
Toevallig ergens anders gepost vandaag om verschil in lengte van een paar weken te laten zien haha:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Mss het volgende:
Ik ging dus net naar de fietsenmakert omdat er van alles niet meer klopte aan mijn fiets. Standaard staat niet goed, ketting is te los en de trapper schiet soms door. Toen ik daar was ook maar meteen een fietskrat besteld. Ik kon de kleur kiezen, dus neonroze gekozen.
Het kwam alleen beter uit om de fiets morgenvroeg te brengen omdat die krat toch pas morgen binnen kwam. Geen probleem, ik fiets naar huis, en midden op de weg breekt mijn trapper gewoon áf. Echt afgebroken, vloog de weg over. Wtf, dat is toch bizar.
Toen kon ik dus naar huis lopen.
Ja, morgen teruglopen inderdaad. Het onderhoud wat hij nu zou moeten doen zou onder de garantie vallen, maar ik denk niet dat een afgebroken trapper onder de garantie valtquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet gevallen gelukkig, damn! En dus morgen weer daarheen lopen
Wat zijn ze mooooooooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja dat had mijn broertje ook heel erg. En de hele tijd roepen: JA DAT MAG IK WEL WANT IK BEN AL GROOT EN ZIJ IS NOG MAAR KLEIN
Toevallig ergens anders gepost vandaag om verschil in lengte van een paar weken te laten zien haha:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef Incantrix het volgende:
KIJK NOU KIJK NOU KIJK NOU![]()
![]()
En whehe, grappig is dat jahoe oud was hij toen?
Ok danquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Mss het volgende:
Ik ging dus net naar de fietsenmakert omdat er van alles niet meer klopte aan mijn fiets. Standaard staat niet goed, ketting is te los en de trapper schiet soms door. Toen ik daar was ook maar meteen een fietskrat besteld. Ik kon de kleur kiezen, dus neonroze gekozen.
Het kwam alleen beter uit om de fiets morgenvroeg te brengen omdat die krat toch pas morgen binnen kwam. Geen probleem, ik fiets naar huis, en midden op de weg breekt mijn trapper gewoon áf. Echt afgebroken, vloog de weg over. Wtf, dat is toch bizar.
Toen kon ik dus naar huis lopen.
Hahahaha dat is inderdaad van d'r poot. Hehe als je het eenmaal zo ziet kan je alleen nog maar dat zien lolquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Incantrix het volgende:
Herstel, vlekje is van zijn poot denk ik
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat zijn ze mooooooooi
Ja, ik ga het merken morgen. Maar echt kut, de trapper is gewoon helemaal afgebroken. Echt kut.quote:
Seriously?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:39 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zijn die Hologlam lakjes op Beautybay 19 euro PER STUK?
Sorryquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahahaha dat is inderdaad van d'r poot. Hehe als je het eenmaal zo ziet kan je alleen nog maar dat zien lol
Haha nee johquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sorryen nog een keer sorry voor de hij
Bij katten wordt juist heel vaak automatisch 'zij' gebruikt omdat veel mensen het hebben over poezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha nee johbij mij is ook altijd alles een hij als ik het niet weet
Ja das waarquote:
Dan ben je snel klaar jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik ben er ook heel blij mee! Eerste die ze liet zien lol
En toen was het zo van ermahgerd mine!quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik ben er ook heel blij mee! Eerste die ze liet zien lol
Daar heb ik dan weer helemaal niks meequote:Op donderdag 21 februari 2013 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo'n kruis he, [ afbeelding ] vind ik ook mooi. Maar ik heb niks met de kerk ofzo, heeft dat nog een andere betekenis?
Ja ik vind t wel mooi maar associeer het met de kerk dus daarom koop ik het nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer helemaal niks mee![]()
Maar dat is omdat ik ze associeer met de kerk en daar heb ik ook niks mee.
ERMAHGERD PICSquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
mario en luigi lakjes binnen, irl zijn ze zoveel mooier dan op de fotos
Whutt pic! Deze heb ik gemistquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
mario en luigi lakjes binnen, irl zijn ze zoveel mooier dan op de fotos
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
Spotify wil niet startenWat is dezen! Geld terug! Complot! Rabobank!
Geef ze patsen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
Spotify wil niet startenWat is dezen! Geld terug! Complot! Rabobank!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezenDaar komt het zeker door?
Waar ben je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Er is toch zeker nog een andere persoon van onder de 40!
Okee, het is de wethouder, maar toch
Whutt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Er is toch zeker nog een andere persoon van onder de 40!
Okee, het is de wethouder, maar toch
Nog meer eenrichtingsstratenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, bij de presentatie van de verkeersvisie voor eindhoven naar 2040
Ja hoor!!!!!!! Mevrouw komt online en meteen jaloers maken met een badquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
HOI!
Dat is lang geleden! Ik ben zooo moe, haha. En ben bij mijn mama, dus straks lekker in bad.
+1quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hoor!!!!!!! Mevrouw komt online en meteen jaloers maken met een bad
Hoe is het met Kaneel?
Vertelquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Met hun zwart-wit visie en hun kansloze opmerkingen
Het zijn opa's, die zijn toch tegen auto's?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
VertelMensen die al jaaaaren in de stad lopen en met hun auto willen blijven crossen?
Maar die moeten wel twee richtingen op kunnen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zijn opa's, die zijn toch tegen auto's?
Die zijn voor de herinvoer van paard en wagen![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja hoor!!!!!!! Mevrouw komt online en meteen jaloers maken met een bad
Hoe is het met Kaneel?
Ben druk met garnalen pellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het kan nu eindelijk een keer.
Whut? Moet je aan hem vragen, ik ben pas net online.
nee, heeft niks met auto's te maken of andere inhoud joh. Gaat over het lettertype van de PowerPoint en de temperatuur van de koffie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
VertelMensen die al jaaaaren in de stad lopen en met hun auto willen blijven crossen?
Niks whut, je weet best waar we op doelen met die vraagquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Het kan nu eindelijk een keer.
Whut? Moet je aan hem vragen, ik ben pas net online.
Koffie moet ook een exacte temperatuur hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, heeft niks met auto's te maken of andere inhoud joh. Gaat over het lettertype van de PowerPoint en de temperatuur van de koffie.
ALS HET COMIC SANS IS IS HET TERECHT!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, heeft niks met auto's te maken of andere inhoud joh. Gaat over het lettertype van de PowerPoint en de temperatuur van de koffie.
Nou, ik weet niet wat jullie door wie is verteld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niks whut, je weet best waar we op doelen met die vraag.
Dat is meer dan niks. DUS vertelquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat jullie door wie is verteld.Maar zoooveel is er nog niet aan de hand hoor.
Nog geen prela?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet wat jullie door wie is verteld.Maar zoooveel is er (nog) niet aan de hand hoor.
Godver, m'n thee.quote:
*houdt zich in*quote:
Ik weet helemaal niet waar dit allemaal vandaan komt joh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is meer dan niks. DUS vertel.
Gooi het eruit!quote:
Hij doet z'n best.quote:
Heeft hij een flesje wodka bij zich?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zit er een alcoholist tegenover me
Serieus, waar halen jullie dit allemaal vandaan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Maar bambi, je gaat kaneel ontmoeten toch?
nee ik ruik alcoholzweetquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft hij een flesje wodka bij zich?
Of klaagt hij over het lage alcoholgehalte van de koffie?
Als je gewoon hier zou blijven posten dan wist je dat!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus, waar halen jullie dit allemaal vandaan?
Ik zit mobiel, dan kan ik toch niet makkelijk teruglezen.
Internet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
van Spees.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is veul minder garpigquote:
Dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:
quote:
Drie verschillende antwoorden en toch elk waarheidquote:
sorryquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is veul minder garpig
Ik was toch weg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je gewoon hier zou blijven posten dan wist je dat!
Mooi toch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Drie verschillende antwoorden en toch elk waarheid![]()
Fok never sleeps.quote:
En als je de nieuwe voorwaarden niet hebt gelezen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fok never sleeps.
Tenzij onderhoud.
Internetquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar waar haalt die het dan vandaan? Serieus, ik ben even een weekje weg hoor.
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fok never sleeps.
Tenzij onderhoud.
Alleen het alarm dat je met Kaneelstokje aan het hosselen bent.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.Maar schijnbaar is er over mij gekletst, ik wil het lezen, haha.
Dat heb ik heel niet! Maar ik zit dus mobiel, dus dat zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je de nieuwe voorwaarden niet hebt gelezen!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alleen het alarm dat je met Kaneelstokje aan het hosselen bent.
Andersom toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alleen het alarm dat je met Kaneelstokje aan het hosselen bent.
?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Vrouwen zetten hun fiets niet in een stalling waar geen wachters staan.
wut?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat Bami je stiekem haatquote:
Random uitsprakenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
Noes!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
We zijn Bambi aan het verliezen!
WAARquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hm... alle Zoya pixie dusts voor 50 euro....
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was voor je (en jullie) aan het typen.Alleen niet hier.
Goed dat ik het weet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zei die oude man hier!
Vrouwen durven anders niet!
Ebayquote:
STFU WOMANquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ebay![]()
En ik heb uitgerekend dat ik er 4 kan kopen voor 30 euro... (ik hoef er maar 4)
Nu twijfel ik![]()
Geen universele regel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of dat in Alkmaar ook geldt
Durven niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zei die oude man hier!
Vrouwen durven anders niet!
LINKquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ebay![]()
En ik heb uitgerekend dat ik er 4 kan kopen voor 30 euro... (ik hoef er maar 4)
Nu twijfel ik![]()
O kut, het zijn al euro prijzenquote:
Ah dat had ik even gemist, dat het voor stage was. Maar mooi dat het gezellig wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, het was een week weg met stage. Dus vermoeiend.Maar echt heel tof, zo gezellig ook!
dank! ff kijken of ik heir of bij nailetc faalquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze klopt wel:
http://www.ebay.nl/itm/ZO(...)&hash=item27d00076ab
fuckquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze klopt wel:
http://www.ebay.nl/itm/ZO(...)&hash=item27d00076ab
waar niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:11 schreef Diconnected het volgende:
waar kan ik die CC halo hues vinden?
ja ik denk misschien hebben jullie nog een goede seller ofzoquote:
Ik heb ze van ebay, beautyzone2007. Dacht ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:11 schreef Diconnected het volgende:
waar kan ik die CC halo hues vinden?
klopt, die is wel chill.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ze van ebay, beautyzone2007. Dacht ik.
Was dat van dezelfde als TD? Want die zet toch ook gewoon $5,- op het pakjequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
nailetc is $82.99 met shipping voor 6 pixiedusts... zou die ebayert minder waarde op t pakje zetten?
Neinz, dat was Nailsupplies toch>quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was dat van dezelfde als TD? Want die zet toch ook gewoon $5,- op het pakje
11 euro per flesje met 6 euro verzendkostenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Is bubsel straks niet goedkoper?
ja maar ik wil via de ebayert niet nailetcquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was dat van dezelfde als TD? Want die zet toch ook gewoon $5,- op het pakje
Mja, wel safe. Geen zes euro btw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
11 euro per flesje met 6 euro verzendkosten
Geen ideequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, dat was Nailsupplies toch>
True.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen ideeals die namen lijken op elkaar.
ow.. Wel iets in die geest, of ben ik algeheel in de war?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, wel safe. Geen zes euro btw.
Wasda?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wacht wel tot earth day promo
actie van zoya, is elk jaarquote:
HOERA VOOR DE AARDE DUS OVERAL VELEN KORTING ZODAT ER EXTRA VEEL VRACHTVLIEGTUIGEN MOETEN VLIEGEN?quote:
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
actie van zoya, is elk jaar
moet je wel een adres in amerika hebben en diegene moet t naar jou door willen sturen
HAHAHAquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
actie van zoya, is elk jaar
moet je wel een adres in amerika hebben en diegene moet t naar jou door willen sturen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
HOERA VOOR DE AARDE DUS OVERAL VELEN KORTING ZODAT ER EXTRA VEEL VRACHTVLIEGTUIGEN MOETEN VLIEGEN?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
HOERA VOOR DE AARDE DUS OVERAL VELEN KORTING ZODAT ER EXTRA VEEL VRACHTVLIEGTUIGEN MOETEN VLIEGEN?
zo goed voor het milieuquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Goeden prijs, maar het vereist sociale contactenquote:
HOI DICO!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef Diconnected het volgende:
oh met die zoya earth day kan ik wel door laten sturen naar opa en oma![]()
toen ik in cali woonde hadden ze ook gratis actie, 3 gratis lakjes
Ja en er zit een max op, dus het is niet alsof ik voor iedereen via één amerikaan mee kan laten doen, dat is het probleemquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden prijs, maar het vereist sociale contacten
IK HOOR GRATIS!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef Diconnected het volgende:
oh met die zoya earth day kan ik wel door laten sturen naar opa en oma![]()
toen ik in cali woonde hadden ze ook gratis actie, 3 gratis lakjes
ja was toen actie dat ze weet ik hoeveel followers haddenquote:
DIE MET DIE TRONICASquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef Diconnected het volgende:
Of ik stuur m'n oma gewoon naar de beautystore naast de supermarkt
JA DIE JE UITEINDELIJK ZELF NIET HEBT GEKOCHT DERPquote:
ja dat was wel heavenquote:
STOP NU AAN DE KANT LAAT ME ERUIIITTTTquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
Die keer op varkansie toen ik kwijlend in de bus zat omdat er INEENS een Sally Beauty Supply was waar we gingen stoppen.
Heerlijk lijkt me dat. En niet dat gezeik van die Douglas/Ici-mutsen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat was wel heavenopa en ik boodschappen doen, daarna boodschappen inladen in de auto, opa ook, ik even half uurtje in de beautystore rommelen
Jawel maar hadden geen geld bij ons weetjenog ... ik heb toen al mijn geld opgemaakt en kon nog net 2 tronicas kopenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JA DIE JE UITEINDELIJK ZELF NIET HEBT GEKOCHT DERP
Ik was zo blij. Net als de 1ste Walgreen's. En CVS. Ik mis Amerikaquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
STOP NU AAN DE KANT LAAT ME ERUIIITTTT
ik zie je al over straat rennen tussen toeterende en op elkaar botsende auto's door
jep, want die beautystores worden vaak gerund door mexicanen/chinezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat. En niet dat gezeik van die Douglas/Ici-mutsen.
I haz a jealousquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was zo blij. Net als de 1ste Walgreen's. En CVS. Ik mis Amerika.
Oja das waarquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel maar hadden geen geld bij ons weetjenog ... ik heb toen al mijn geld opgemaakt en kon nog net 2 tronicas kopen
die nog untried zijn!
Als ze zich er maar niet mee bemoeien!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, want die beautystores worden vaak gerund door mexicanen/chinezen
alleen die paarse is 1 keer gelakt ... door jou ..quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oja das waar![]()
WAT NOG STEEDS UNTRIED. ik kom volgende week wel langs om te lakken.
mooi, wordt jij dan mijn doorstuurpersoontje uit amerikaquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:38 schreef Debsterr het volgende:
Echt als ik er kon gaan wonen/baangarantie had ging ik meteen verhuizen.
Waarom niet? Medische kosten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mooi, wordt jij dan mijn doorstuurpersoontje uit amerika![]()
ik kan daar niet wonen namelijk
JA MAAR NAGELLAK MAKEUP SPUILLEN SCHOENEN GOEDKOOP GENIET!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Amerika is echt zo fantastisch niet.
Ditquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Dibs op samen met spees in t logeerbed slapenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dibs op de logeerkamer in debs dr hypothetische huis in amerika
Ik hoef er niet voor altijd te wonen, maar een paar jaar lijkt me wel tofquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dibs op samen met spees in t logeerbed slapen
SAMEN DIT DAT ALLES SHOPPPEN SPEESKE!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou helemaal doorslaan in shoppen denk ik
als je goedkope zooi wil moet je naar de Filippijnen emigreren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA MAAR NAGELLAK MAKEUP SPUILLEN SCHOENEN GOEDKOOP GENIET!
Ja maar dat is matigen goedkopen zooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je goedkope zooi wil moet je naar de Filippijnen emigreren.
anders wel. Beter niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:42 schreef Diconnected het volgende:
Yeah dat is het enige jammere aan USA, zorgstelsel is crap. Hopelijk is dat over een jaar of 10 anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |