110 fokking euro voor die schoenen???quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaa keigoedkope accessoiren
Overigens zijn die Bikerboots bij ons dus ook weer omhoog gegaan naar de originele prijsDus die heb ik op het juiste moment gekocht
(En Priem ook
)
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk een mooie simpele ketting falen bij de siebel want daar kan ik ook die fashion cheque inleveren
En ik heb ze voor ¤45,- gehaald toenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
110 fokking euro voor die schoenen???![]()
Pfffffff
Dat ik nu al weet dat brum bij alles 'ja mooi, mooi' gaat zeggen. Vrouwmenschmeningen zijn leukerquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?
Laat hem 1 uitkiezen danquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ik nu al weet dat brum bij alles 'ja mooi, mooi' gaat zeggen. Vrouwmenschmeningen zijn leuker
Dan ga je hem met een vrouwmensch falenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ik nu al weet dat brum bij alles 'ja mooi, mooi' gaat zeggen. Vrouwmenschmeningen zijn leuker
Ja ik zal m wel ff instructies geven dat ik niet wil dat hij overal 'mooi' bij zegtquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laat hem 1 uitkiezen dan
Maar die heb ik niet bij de hand, fuck my lifequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan ga je hem met een vrouwmensch falen
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voor 90 toenMaar ze zitten echt heerlijk
Ok nu echt weg
quote:Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt." Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."
Dat is dan wel lekker inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaWant ik heb dus veterschoenen die precies dezelfde leest hebben, en die heb ik nu in april al 2 jaar
En ze hebben Dour overleeft en alles.
Alleen heb ik vorige maand wel nieuwe inlegzolen gekocht om erin te leggen. De binnenzool was erg plat geworden door het vele werken erop haha. Dus nu zijn ze weer goed om de hele dag te dragen
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hebben wel mooie tassen maar net chanel tas gekocht dus crap
quote:Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
Waarom koop je die van 40 dan niet? Of wil je de ecktequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dan wel lekker inderdaad
Ik twijfel nog steeds over die schoenen, het is iets wat ik normaal eigenlijk echt niet draag. En 110 euro vind ik ook echt te duur daarvoorEn ik vind dat klingelen irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |