Verder viel ik zo ongeveer van de bank van het lachen vanwege al die wannabe's, ik heb echt pijnlijke kaken ervan. 'Ze nemen me echt niet serieus', en van die opmerkingen in de trant van dat ze achter die desk zo gemeen zijn, hahahahahahaha!!!!!
En dan die Admir, met dat zeikerige wijven-stemmetje, die foute bril en die stekels..... *proest*
En de jury is lekker hard.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 01-11-2002 22:37]
En maar weinig gozers die er wat van konden, zelfs ik kan beter zingen!!
Ik heb me erg vermaakt...net zoals de rest van de mensen in dit topic zie ik.
quote:De eerste 4... En geen 8 zoals ik dacht....
Op vrijdag 1 november 2002 22:34 schreef SmashBro het volgende:Oh wat leuk zeg, ik dacht alleen de eerste aflevering.
van www.idols.nl
quote:
De eerste vier afleveringen van Idols geven een impressie van de vijf grote landelijke audities. Ruim 7600 hoopvolle jongeren wagen een poging om de vakkundige jury van Idols te imponeren.Aflevering 1: 1 november ZEIST
Aflevering 2: 8 november EINDHOVEN EN ROTTERDAM
Aflevering 3: 15 november ROTTERDAM EN ASSEN
Aflevering 4: 22 november ASSEN EN AMSTERDAM
wat was nou precies die uitspraak van jerney in de aftiteling over dat meisje dat nogal haar borsten liet zien??
quote:2 keer assen... wat zou daar de reden voor zijn?
Op vrijdag 1 november 2002 22:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
De eerste 4... En geen 8 zoals ik dacht....
van www.idols.nl
[..]
quote:Iets van : "ik vind het zielig dat ze zich zo heeft gekleed dat het dan misschien niet zo zou opvallen dat ze niet kan zingen"
Op vrijdag 1 november 2002 22:37 schreef Stranger het volgende:
Geni-aal dit!!!
hahahaha
dat er toch nog zoveel domme trash in nederland rondloopt
ik vond die met der mooie outfit wel super hoorzag er ook perfect uit
wat was nou precies die uitspraak van jerney in de aftiteling over dat meisje dat nogal haar borsten liet zien??
quote:Gewoon verdeeld over twee afleveringen omdat het niet in 1 past samen met Rotterdam.
Op vrijdag 1 november 2002 22:38 schreef Stranger het volgende:2 keer assen... wat zou daar de reden voor zijn?
quote:Arme jongen.. Hij was echt teleurgesteld.
Op vrijdag 1 november 2002 22:36 schreef wizarddragon het volgende:
Nou wachten op eerste zelfmoordpoging van een afgewezen deelnemer (uh Tim)..
quote:Ik zat meer te denken aan TBS en dwangverpleging...
Op vrijdag 1 november 2002 22:40 schreef Solane het volgende:[..]
Arme jongen.. Hij was echt teleurgesteld.
Misschien is het circus of cabaret meer wat voor hem..
quote:Kun je nagaan dat zij dankzij haar vriendin is aangemeld. Waarschijnlijk zullen ze niet meer vrienden zijn.
Op vrijdag 1 november 2002 22:40 schreef SmashBro het volgende:
Doortje is ook vast erg blij dat ze dat meisje dat In Neije Dei zong nu niet hoeft te interviewen.
ik heb geweldig gelachen, voor het MY WAY nummer was Hilarisch!!
het hele sfeertje hier bij mijn ouders thuis was optimaal!
Zelfs mijn vader ging zingen!! het is altijd zo'n stijve hark
maar nu echt geweldig.. Ps: mijn pa kan echt goed zingen!!
Mijn moeder had medelijden met de "Idols", "goh ze pakken ze wel een beetje hard aan hoor"
Volgende week ben ik er zeker weer.. hopelijk weer tranen van het lachen! Kort zo'n uurtje!!!
Vrolijke groetjes
Saskia
Bij die laatste, de my way, leek het net of je zo'n oude bandrecorder afspeelde die te langzaam ging
Als hij een cd gaat maken koop ik em!
quote:Iets als:
Op vrijdag 1 november 2002 22:37 schreef Stranger het volgende:
Ze heeft dusdanige accenten aangebracht in d'r kleding dat het gebrek aan zangkwaliteiten minder opviel.
En de 2 beste die ik heb gezien zijn door, die 2 turkse (ofzo) meisjes. Die zongen mooi!
quote:En toch is dat bij Sid Vicious precies zo! Tim heeft zich dus wel goed aan de stijl gehouden
Op vrijdag 1 november 2002 22:47 schreef -Mk- het volgende:
Bij die laatste, de my way, leek het net of je zo'n oude bandrecorder afspeelde die te langzaam ging![]()
quote:Hij was super ja! Jammer dat hij niet doormocht.
Op vrijdag 1 november 2002 22:47 schreef -Mk- het volgende:![]()
GEWELDIG
![]()
Bij die laatste, de my way, leek het net of je zo'n oude bandrecorder afspeelde die te langzaam ging
![]()
Als hij een cd gaat maken koop ik em!
En dat meisje dat urenlang haar kleding heeft gezocht, die was zo zoet. En dan zingt ze zo maar wie zingt dan ook De Kast?
Net als dat dikke meisje van Call For Me. Ja, ho maar stop maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |