quote:Dat hoor je wel vaker, maar hoe krijgt 1 iemand dat voor elkaar?
Op donderdag 05 september 2002 11:24 schreef MUUS het volgende:
1 idioot begint ergens mee,die beweert,dat het echt helemaal nieuw is,dan doet vriendje 2 mee,vriendje 3 etc. etc.
En voor je het weet loopt iedereen met beenwarmers,alsof Fame gisteren uit is gekomen
quote:In een groep vrienden is er altijd wel 1 iemand waar de rest tegenop kijkt.
Op donderdag 05 september 2002 11:27 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
Dat hoor je wel vaker, maar hoe krijgt 1 iemand dat voor elkaar?
quote:Gewoon iets verzinnen wat nog niet "cool" is geweest en dat gaan doen.
Op donderdag 05 september 2002 11:27 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
Dat hoor je wel vaker, maar hoe krijgt 1 iemand dat voor elkaar?
Beenwarmers is een goed idee btw. * fee-tje zoekt in kast
quote:het zal mij verwonderen! maar ik heb zelf toch liever frisse benen!
Op donderdag 05 september 2002 11:29 schreef fee-tje het volgende:[..]
Gewoon iets verzinnen wat nog niet "cool" is geweest en dat gaan doen.
quote:Ik en mijn grote mond..
Op donderdag 05 september 2002 11:29 schreef fee-tje het volgende:[..]
Gewoon iets verzinnen wat nog niet "cool" is geweest en dat gaan doen.
quote:maak je daar een trend van?
Op donderdag 05 september 2002 11:33 schreef MUUS het volgende:[..]
Ik en mijn grote mond..
quote:Daar kan je zelf geen trend van maken.
Op donderdag 05 september 2002 11:34 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
maak je daar een trend van?
quote:zo'n vinger in je mond misschien wel! :p
Op donderdag 05 september 2002 11:36 schreef MUUS het volgende:[..]
Daar kan je zelf geen trend van maken.
Anderen die je nadoen,maken er een trend van.
Maar ik denk nie dat dit echt zal aanslaan,hoor
quote:En dan als iedereen het doet, begint zij weer met iets nieuws.
Op donderdag 05 september 2002 12:19 schreef blieblie het volgende:
Het helpt ook wel als het in de media voorkomt.
+ de goede persoon moet er mee beginnen.
Als het lulletje begint met iets nieuws dan telt et niet, als de hotshot van de school opeens papegaaien-oorbellen gaat dragen...... (en het vol kan houden) dan heb je kans dat het een hype wordt.
Het helpt btw ook als je een grote vriendenkring hebt die je meehelpt je eigen trend te promoten. Het moeten dan dus niet de lulletjes zijn zoals hierboven gezegd, deze vrienden moeten ook een zekere sociale status hebben.
Ik droeg vroeger altijd paars, omdat het afwijkend was maar niet te erg. (Het is geen neongeel ofzo weetjewel) Toen kwam paars in onder de breezersletjes. Aargh!
[off-topic] Hoe noemden we breezersletjes voordat er breezer was? Ik praat nu over 3, 4 jaar geleden ofzo? [/off-topic]
quote:Hockeytrutjes
Op donderdag 05 september 2002 15:39 schreef fee-tje het volgende:[..]
En dan als iedereen het doet, begint zij weer met iets nieuws.
Of nog leuker: de altomeid die hele dagen oranje-groene broeken draagt. Dan komt oranje-groen in de mode en kan zij weer wat nieuws zoeken.Het helpt btw ook als je een grote vriendenkring hebt die je meehelpt je eigen trend te promoten. Het moeten dan dus niet de lulletjes zijn zoals hierboven gezegd, deze vrienden moeten ook een zekere sociale status hebben.
Ik droeg vroeger altijd paars, omdat het afwijkend was maar niet te erg. (Het is geen neongeel ofzo weetjewel) Toen kwam paars in onder de breezersletjes.
Aargh!
[off-topic] Hoe noemden we breezersletjes voordat er breezer was? Ik praat nu over 3, 4 jaar geleden ofzo? [/off-topic]
quote:Dat wordt niet bepaald door groepen mensen ofzo, maar gewoon door de winkels en de media. Om een voorbeeld te noemen, de nieuwe mode (kleding) wordt al lang van te voren centraal bepaald (bedenk maar, hoe komt het anders dat een bepaalde (algemene) modetrend in alle winkels te vinden is). Dan wordt het in de winkel en in de media gezet als nieuw en leuk en mensen die zichzelf zien als trendsetter kopen die spullen.. Dan volgen de trendvolgers en dan de mensen die het in de aanbieding kopen als de hype over is
Op donderdag 05 september 2002 11:23 schreef SpoilerMan het volgende:
Er zijn in de loop van de tijd steeds verschrikkelijke of minder erge trends. Maar hoe komt het eigenlijk zo ver dat iets een trend wordt?
quote:WHAAAA, ik was dus aan het zoeken naar topics over die godsgruwelijk lelijke tering beenwarmers waar die absolute schijtwijven mee rondlopen. Dat is dus DE afknapper op het moment voor mij.
Op donderdag 5 september 2002 11:24 schreef MUUS het volgende:
1 idioot begint ergens mee,die beweert,dat het echt helemaal nieuw is,dan doet vriendje 2 mee,vriendje 3 etc. etc.
En voor je het weet loopt iedereen met beenwarmers,alsof Fame gisteren uit is gekomen
quote:je hebt zo onder andere de inovators (zoiets als ontdekkers) early adaptors (vroege overnemers) en late majority (nakomers)
Op donderdag 5 september 2002 16:00 schreef ProZac het volgende:[..]
Dat wordt niet bepaald door groepen mensen ofzo, maar gewoon door de winkels en de media. Om een voorbeeld te noemen, de nieuwe mode (kleding) wordt al lang van te voren centraal bepaald (bedenk maar, hoe komt het anders dat een bepaalde (algemene) modetrend in alle winkels te vinden is). Dan wordt het in de winkel en in de media gezet als nieuw en leuk en mensen die zichzelf zien als trendsetter kopen die spullen.. Dan volgen de trendvolgers en dan de mensen die het in de aanbieding kopen als de hype over is
quote:Zijn beenwarmers een trend dan?
Op zaterdag 29 maart 2003 18:52 schreef Fliepke het volgende:[..]
WHAAAA, ik was dus aan het zoeken naar topics over die godsgruwelijk lelijke tering beenwarmers waar die absolute schijtwijven mee rondlopen. Dat is dus DE afknapper op het moment voor mij.
Maar enniewees ik vond deze ge-quote post erg leuk, aangezien hier dus gewoon een trend is voorspelt die ook nog is uitgekomen
* Allan24 is niet zo'n trendwatcher
quote:Ja, die beenwarmers zijn overgewaaid uit Japan, daar was het al een tijdje een trend volgens mij. De meeste trends hier komen uit Amerika overgewaaid, tegen de tijd dat het hier in is, is het daar alweer ouwe koek.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:09 schreef Allan24 het volgende:[..]
Zijn beenwarmers een trend dan?
* Allan24 is niet zo'n trendwatcher
Ik zie ze zat in amsterdam lopen korte rokjes dikke panties en dan van die sport schoenen met been warmers tot net onder de knie!!...
Vind het wel overigens best mooi staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |