Moet ik even een relletje schoppen, dan zijn we er zo doorheen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dit topic gaat zeker ook weer een paar weken mee.
Misschien reageert Pietertje er wel op of zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dit topic gaat zeker ook weer een paar weken mee.
Ik weet niet of er inmiddels nog mensen op je happenquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:38 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Moet ik even een relletje schoppen, dan zijn we er zo doorheen...
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen rughaar Ambi, in de zin van die paar haren die er zitten scheer ik altijd weg
Als het dringend is dan kunnen mensen toch ook bellen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind het zó irritant als mensen iets naar je sturen op facebook/whatsapp etc dat ze dan verwachten altijd per direct iets terug te krijgen. En er dan achteraan blijven sturen om te vragen waarom je niks meer zegt.. Ik ben ook af en toe bezig, doe rustig aan zeg.
. Als het dringend is ok, maar verder wacht je maar gewoon.
Er lopen trouwens wel echt apen rond in dat zwembad ja... maar gelukkig ook wat fijne atletenquote:
Ja, do-avond in de fitness-vitrine. Of 's middags de Olympische zwemploeg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er lopen trouwens wel echt apen rond in dat zwembad ja... maar gelukkig ook wat fijne atleten
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als het dringend is dan kunnen mensen toch ook bellen?
Facebook messenger en WhatsApp blijft maar chat.
Ja sorry, ben geen held met bellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellen
Beter bellen ze niet, ik hou niet van koetjesenkalfjesgesprekken aan de telefoon, daar weet ik me echt geen raad mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |