kadden jadden?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke! Dinsdag katten jatten genoteerd
Aldoquote:
Uft in het huisquote:
Vrijdag = al het werk van de uni van 1 week in 1 dag proppenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrijdag = al het werk van de uni van 1 week in 1 dag proppen
Nevahhhquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel je ze terug komt brengen lol
gielquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gigi d'Agostino uit mijn speakers BAM
Das lompquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
gister trouwens de deurklink van mijn auto afgebroken![]()
viel wel meequote:
Lolololquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
giel
burgemeester eurling die zit te vertellen hoe geweldig valkenburg isvalkenburg
de kankerbult van het heuvelland
Ik zit toevallig onder ze in het gebouwquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:53 schreef AldoTheApache het volgende:
qmusic is dan nog net acceptabel
heb ik ook, maar dat zullen mijn collega's niet waarderenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lolololmuziek op je telefoon hebben staan
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zit toevallig onder ze in het gebouw
Neh, vinden ze niet tofquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Loop die uitzending binnen en roep keihard FOK!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, vinden ze niet tofwij hebben hier wel eens muziek aan staan en we kregen al een keer een klacht dat het te horen was in de uitzending
Kan ik hier niet luisteren en daarnaast draaien we hier alleen eigen muziek. Op het moment beuken er wat masters door het pand heen die blijkbaar op de radio moeten komen over een maandjequote:
masters of hardcore?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik hier niet luisteren en daarnaast draaien we hier alleen eigen muziek. Op het moment beuken er wat masters door het pand heen die blijkbaar op de radio moeten komen over een maandje
zeker allemaal elektronische meuk?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik hier niet luisteren en daarnaast draaien we hier alleen eigen muziek. Op het moment beuken er wat masters door het pand heen die blijkbaar op de radio moeten komen over een maandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |