quote:
Maar dan moet het wel op 18 mei want 19 is een zondagquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet alleen ff kijken of dat wel kan want volgens mij heb ik dan tentamens de week erna
Hoeft ook niet hele dag tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet alleen ff kijken of dat wel kan want volgens mij heb ik dan tentamens de week erna
jijweetzquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hele dag tochgewoon ff chillennnnnn mattieeeee
ik wacht nog een paar uurtjes, eerst trainenquote:
Train zequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht nog een paar uurtjes, eerst trainen
Dan post ik hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef Snowbells het volgende:
Nee bijna niemand van usnb post hier
Had alle SCs uit mijn MyAT geflikkerd behalve Arg, wou minder FOK!ken, Hypo dwong me terug te komen naar Jong, geheelonthouding dit dat, nu post ik weer wat meer, het cyclus is bijna voltooid.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom post jij nooit meer in nb sahbi?
Ah zo ah zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had alle SCs uit mijn MyAT geflikkerd behalve Arg, wou minder FOK!ken, Hypo dwong me terug te komen naar Jong, geheelonthouding dit dat, nu post ik weer wat meer, het cyclus is bijna voltooid.
En jij? Post jij nog overal en nergens?quote:
Minder SC wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jij? Post jij nog overal en nergens?
Noh mijn donkerbruine lokken zal ik nooit en ten nimmer korter knippen dan 5 cm!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
KLB / 20 jaar en al pittig kort kapsel
Over 5 jaar, OVER 5 JAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |