Het is een serieuze juridische termquote:Computervredebreuk
Computervredebreuk is de juridische kwalificatie van het cracken oftewel 'kraken' of 'openbreken' van computers hetgeen in de volksmond ten onrechte veelal wordt aangeduid met hacken. De term is gevormd naar analogie met het woord huisvredebreuk.
Ja, dat kunnen juristen heel goed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een serieuze juridische term![]()
HOEzo niet dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zegt dat er niet in allebei je ballen evenveel zaad zit
O joy!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik moet aidstoornisgroepsopdrachten maken. Lichaamsbeleving
Als dat niet neuken wordtquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Newsflash
Bambi is gehosseld door kaneelstokje en ze gaan als het goed is volgende week meeten als bambi terug is van vakantie
Einde newsflash
Sex sc?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Newsflash
Bambi is gehosseld door kaneelstokje en ze gaan als het goed is volgende week meeten als bambi terug is van vakantie
Einde newsflash
Ja dat weet ik toch heul niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In je tieten zit toch ook niet evenveel melk zegt hij.
Nee jk kwam kaneel jn een andere sc tegen en toen vroeg ik of hij bambi aan het hosselen was, mehequote:
Allemaal lichaamsdelen beoordelen met plussen en minnen, maar ik vind dat soort dingen heel kut.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O joy!
Wat is je opdracht?
Omdat koningshuis en UK en historiequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar Dwyn wat is er dan zo tof aan haar? Ik weet dat ze er leuk uitziet maar verder me er niet jn verdiept
Ja maar waarom is die Kate dan een topwijfquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat koningshuis en UK en historiedas leuk
jamaar jij hebt een mooi en leuk hooft met haar enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal lichaamsdelen beoordelen met plussen en minnen, maar ik vind dat soort dingen heel kut.
Een paar weken geleden moesten we als afsluiting van het motorische gedeelte iets opnoemen wat we mooi aan onszelf vinden. Ik kon dat gewoon niet en ik heb daar keihard zitten janken.
Dat. Hoe ze zichzelf neerzet enzo. Ik was echt doodgegaan van de zenuwen als ik voor 2 miljard mensen had moeten trouwen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat koningshuis en UK en historiedas leuk
Soms komt dat allemaal naar boven van opdrachten die heel simpel lijken. Gelukkig heeft vrijwel iedereen in zo'n roep die momentenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal lichaamsdelen beoordelen met plussen en minnen, maar ik vind dat soort dingen heel kut.
Een paar weken geleden moesten we als afsluiting van het motorische gedeelte iets opnoemen wat we mooi aan onszelf vinden. Ik kon dat gewoon niet en ik heb daar keihard zitten janken.
Ik zie dat dus zelf écht niet he. Dat is niet om naar complimentjes te vissen ofzo, maar als ik mezelf zie, kan ik gewoon niks benoemen wat ik mooi vind. Ik vind mijn haar helemaal niet mooi, want het is lastig, ik vind mijn hoofd helemaal niet mooi, want ik kijk altijd boos. En zo kan ik dus helemaal niks opnoemen wat ik mooi vind aan mezelf.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jamaar jij hebt een mooi en leuk hooft met haar enzo![]()
Die vind ik niet mooi. Ze zijn veel te klein + poepkleur en matige wimpers.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt altijd nog je ogen antwoorden
Nee, die brief komt nog, maar ik zie er wel tegenop.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soms komt dat allemaal naar boven van opdrachten die heel simpel lijken. Gelukkig heeft vrijwel iedereen in zo'n roep die momenten![]()
En het is onwijs moeilijk. Heb je al brieven aan je lichaam moeten schrijven?![]()
Klinkt stom, maar ik vond dat wel overzichtelijker dan het mooi/lelijk gedeelte, daar kwam ik ook nergens mee...
Het valt zeker tegen. Ja de negatieve brief niet, maar de positieve. Ik werd er ook chagrijnig van. Maar aan het eind van m'n therapie heb ik zowaar vrijwillig zo'n brief geschreven en die heeft me dan weer erg geholpenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die brief komt nog, maar ik zie er wel tegenop.
* SpaceInvaders schopt mssquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Die vind ik okay. Ze zijn scheef, en korte nagelbedden en alles.
Ik denk dus écht zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt mss
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik moet aidstoornisgroepsopdrachten maken. Lichaamsbeleving
Dat helpt vast!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt mss
Jamaar je hebt echt mooi haar en een leuk hooftquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie dat dus zelf écht niet he. Dat is niet om naar complimentjes te vissen ofzo, maar als ik mezelf zie, kan ik gewoon niks benoemen wat ik mooi vind. Ik vind mijn haar helemaal niet mooi, want het is lastig, ik vind mijn hoofd helemaal niet mooi, want ik kijk altijd boos. En zo kan ik dus helemaal niks opnoemen wat ik mooi vind aan mezelf.
Ja, daar ben ik nu ook mee bezig, dat ik ondanks mijn gewicht nog een functionerend lichaam heb.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, wat mij hielp was me focussen op de dingen die niet met uiterlijk te maken hadden. Want met uiterlijk kwam ik inderdaad nergens. Dus ik ging voor werkende longen, sterk hart, functionerende armen en benen en wat ik daar allemaal mee kon doen enzo.
Het klinkt suf, maar het is tenminste iets positiefs
Dat was mijn insteek ook inderdaad. Ik heb dat lichaam zoveel reden gegeven om er volledig mee te nokken, maar het is altijd blijven werken. Die inslag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook mee bezig, dat ik ondanks mijn gewicht nog een functionerend lichaam heb.
Het gaat wel okay. Qua gewicht is er nog niet heel veel af, maar ik merk dat er in mijn eetpatroon veel verbeterd is. Twee keer per dag brood eten is standaard, snoepen doe ik doordeweeks niet meer, ik drink vooral water. Het ene moment ben ik op en top motivatie, en het volgende moment heb ik het heel moeilijk als ik in de supermarkt ben. En ik heb nog wel moeite met onverwachte momenten, als er ineens mensen langskomen. In de avonden is het moeilijker als overdag, daar ben ik vooral aan aan het werk. Ik heb wel een flinke tegenslag gehad door het uitgaan van mijn relatie, dat heeft er wel ingehakt. Ik had toen wel even iets van fuck alles en was ook wat makkelijker met alcohol en chocolade. Het snoepen heb ik wel onder controle, maar alcohol vind ik lastig te combineren. Ik drink hoogstens een keer per week een paar glaasjes. Vergeleken met mijn omgeving zeeeeeeeeeer weinig, maar als je wilt afvallen misschien nog wat veel. Gelukkig kom ik nu op het punt dat mensen zien dat ik ben afgevallen en dat ik het ook aan mijn kleren merk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was mijn insteek ook inderdaad. Ik heb dat lichaam zoveel reden gegeven om er volledig mee te nokken, maar het is altijd blijven werken. Die inslag.
Het is een begin. En je weet niet of het makkelijker wordt. Maar het is blijkbaar zinvol, aangezien wij ze ook allemaal moesten doen.
Hoe gaat het verder in de groep?
Kleine stapjes, het lukt je wel. Je bent al een heel eind gekomenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Het gaat wel okay. Qua gewicht is er nog niet heel veel af, maar ik merk dat er in mijn eetpatroon veel verbeterd is. Twee keer per dag brood eten is standaard, snoepen doe ik doordeweeks niet meer, ik drink vooral water. Het ene moment ben ik op en top motivatie, en het volgende moment heb ik het heel moeilijk als ik in de supermarkt ben. En ik heb nog wel moeite met onverwachte momenten, als er ineens mensen langskomen. In de avonden is het moeilijker als overdag, daar ben ik vooral aan aan het werk. Ik heb wel een flinke tegenslag gehad door het uitgaan van mijn relatie, dat heeft er wel ingehakt. Ik had toen wel even iets van fuck alles en was ook wat makkelijker met alcohol en chocolade. Het snoepen heb ik wel onder controle, maar alcohol vind ik lastig te combineren. Ik drink hoogstens een keer per week een paar glaasjes. Vergeleken met mijn omgeving zeeeeeeeeeer weinig, maar als je wilt afvallen misschien nog wat veel. Gelukkig kom ik nu op het punt dat mensen zien dat ik ben afgevallen en dat ik het ook aan mijn kleren merk.
Ik hoop straks ook weer het fietsen goed op te pakken, mijn fiets hield er vandaag halverwege mee op. Nu nog een oplossing voor de tasconstructie verzinnen en ik hoop weer flink te kunnen fietsen.
Ja, maar als een keer per week wat lekkers mag, zou je dat kunnen vervangen door een glaasje. Ik weet alleen niet of Mss een keer per week wat lekkers magquote:
Oh het ging me niet per se om mss, maar gewoon dat er velen kcals in zittenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als een keer per week wat lekkers mag, zou je dat kunnen vervangen door een glaasje. Ik weet alleen niet of Mss een keer per week wat lekkers mag
Klinkt als een goede aanpakquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
Bij ons wordt iets als 'verkeerd' gezien als je afwijkt van dat wat je gepland/voorgenomen had. Ik heb van het weekend bijvoorbeeld bewust geoefend met snoepen, om te zien of ik kon matigen.
Wij hebben eetrichtlijnen. Zes keer per dag eten, en dan het liefst gezonde producten. En je mag best eens voor een minder gezond product kiezen, als je dat maar niet te vaak doen. Als je in eerste instantie gaat voor een gezond product, maar toch uitkomt bij een ongezond product zijn dat wel de situaties die geanalyseerd worden.
Ja, zeker in bier.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh het ging me niet per se om mss, maar gewoon dat er velen kcals in zitten
En wijn dan,?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, zeker in bier.
En er zit ook velen kcal in de vreetkick die je er nogal eens van krijgt
Minder, maar genoeg.quote:
Nee joh, het is irritant als iedereen dronken is behalve jij. En je bent jong en student. Zoals je al zei, anderen drinken veel meer, dat zie je allemaal aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
En over alcohol zijn niet echt richtlijnen, maar het is natuurlijk wel kut dat je een hele dag netjes eet en dan alles er weer bij zuipt. En soms vind ik het ook kut dat ik de enige nuchtere in gezelschap van aangeschoten mensen ben. Juist omdat ik deze tijden ook gewoon behoefte heb aan mensen en lol maken.
En nu voel ik me als een alcoholist klinken.
Ja precies. Ik heb vrijdag een feestje en dan ga ik de wijn aanlengen met spa rood. Dan heb je al de helft minderquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh, het is irritant als iedereen dronken is behalve jij. En je bent jong en student. Zoals je al zei, anderen drinken veel meer, dat zie je allemaal aan.
Ik vind het geen gekke gedachte hoor. Desnoods kijk je of daar ook een rem op kan. Drie glazen ofzo, noem maar wat.
Per glas?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef Dwyn het volgende:
Zo te zien tussen de 100 tot 180 kcal, afhankelijk van welke soort je drinkt.
Dat klinkt engquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb vrijdag een feestje en dan ga ik de wijn aanlengen met spa rood. Dan heb je al de helft minder.
ik doe dat ook al een tijdje, met witte wijn. En ik moet zeggen, bevalt me echt prima. Smaakt net zo lekker. Vind je het te flauw kun je het ook nog aanlengen met light 7upquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb vrijdag een feestje en dan ga ik de wijn aanlengen met spa rood. Dan heb je al de helft minder.
Ook een goeien!quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe dat ook al een tijdje, met witte wijn. En ik moet zeggen, bevalt me echt prima. Smaakt net zo lekker. Vind je het te flauw kun je het ook nog aanlengen met light 7up
mnee, dat ben je niet. Ik kan me er helemaal in vinden. De laatste tijd drink ik weinig tot niet op feestjes, ik merk dat ik mijn calorieen of punten liever eet dan drink. Maar na een paar feestjes broodnuchter zijn terwijl iedereen dronken om je heen hangt ga je dat best gay vinden, en zeker als je af en toe ff wat behoefte hebt aan ontspanning, dan kan ik me voorstellen dat je best een glaasje wil. Ik doe zelfs twee keer met een glas wijn, ik leng het met de helft spa rood aan, en daarna nogmaals. Je proeft de wijn echt nog wel, en ik vind het wel lekker, het is heel fris en licht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ook een goeien!
Ik vind het zo stom, maar ik vind het gewoon fijn om op zo'n feestje waar iedereen naar de klote is om ook een beetje een roesje te hebben. Maar ik voel me dan zo'n alcoholist als ik dat zeg.
Nah, ik vind er ook geen bal aan om zonder alcohol rond te lopen op de meeste feestjes, gewoon omdat *iedereen* zuipt. Zit je dan met je glaasje water.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ook een goeien!
Ik vind het zo stom, maar ik vind het gewoon fijn om op zo'n feestje waar iedereen naar de klote is om ook een beetje een roesje te hebben. Maar ik voel me dan zo'n alcoholist als ik dat zeg.
Wijn aanlengen met spa roodquote:
Ik kende 'm ook niet, maar het is logischer dan ijs. Want bubbels. En toch verdund.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wijn aanlengen met spa rood
Ik hoor hem voor het eerst
http://en.wikipedia.org/wiki/Spritzerquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wijn aanlengen met spa rood
Ik hoor hem voor het eerst
Logisch.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Mss het volgende:
Normaal heb ik ook niet zoveel van die feestjes, maar nu ineens velen in een keer. En ik wil ze ook niet skippen en alleen op mijn kamer zitten, want kut.
O is dat een spritzer?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Spritzer
Het heeft een naam jonge!
Spa ben ik soberzo geen fan van. Eigenlijk. Suf om dat te zeggen over water.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Compleet oor is weer compleet.
[ afbeelding ]
Hmmz. Aparte site.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
Hmpf...ik heb vorige week donderdag iets besteld bij Fashionbrillen.nl (ja die wilde ik) en betaald. Maar nog steeds niets ontvangen, geen reactie op mijn twee mailtjes en er stond een 06 nummer in de bevestiging maar daar krijg ik voicemail
![]()
Nog ff aankijken?
Ik wil ook zo'n bal closure ring in m'n conch maar die ga ik er nevernooit in krijgen en ik weet niet welke diameter enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu alleen in m'n andere oor ook nog een conch en ik ben tevreden.
Hoezo?quote:
De mijne is met ring gezet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bal closure ring in m'n conch maar die ga ik er nevernooit in krijgen en ik weet niet welke diameter enzo
Maandag en vandaag weer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Geen keurmerk, dat 06 nummer, spelvauten. Hoe lang geleden heb je gemaild?
Volgens mij bij de consumentenbond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maandag en vandaag weer.
Kan ik dit ergens melden mocht het mis gaan?
Heb je het goede emailadres?quote:
Texture is de nieuwe cracklequote:Op donderdag 21 februari 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, nu gaat iedereen texture lakjes uitbrengen ufcuz
WAT neeeequote:
Magnetic he crackle is zo 2011quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Texture is de nieuwe crackle
Dan wacht ik tot essence of catrice er wel mee komtquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, nu gaat iedereen texture lakjes uitbrengen ufcuz
je eierstokjes worden wakkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heb ik afgelopen nacht mijn allereerste baby droom gehad....![]()
Baby lag boven te huilen en ik pakte samson op (als enen baby) en probeerde hem te troosten. En ik snapte maar niet dat ie niet stopte met huilen...... dus....![]()
Jaaaquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuwe playstation is insta buy op day 1
Neuh, maak me geen zorgen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, heeeeeeeeeeeeel lichtjes hoor
Niks om je zorgen over te maken denk il
Oh ja inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Magnetic he crackle is zo 2011
Nagellak veel dragen hihihihihiquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan wacht ik tot essence of catrice er wel mee komtIk vind de zoya's eik te duur voor iets wat ik wellicht toch weinig zal dragen (paheheheh who am i kidding; alsof ik andere nailpolerz wel veel draag
)
En dat, inderdaad. Ik hoef niet tigduizend texture lakjes in ieder gevalquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Meh, en ik vind die OPI's wel leuk, maar om er nou nog meer van te hebben.
dat soberso!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Neuh, maak me geen zorgen hoor
Maar ik ben die kou en de winter zat en wil warmer weer
HEUL NIETquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuwe playstation is insta buy op day 1
Ja ik hou wel van sneeuw en winter; maar niet eind februariquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Neuh, maak me geen zorgen hoor
Maar ik ben die kou en de winter zat en wil warmer weer
En dat terwijl januari en februari qua sneeuw veel waarschijnlijker zijn dan december.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van sneeuw en winter; maar niet eind februariSneeuw hoort in december en nog een beetje in januari
Ik wil goeien weer... Dan ontzie ik het ook minder om naar buiten te gaan wandelen/skatenKutkou
![]()
Ermahgerd zie mij een eckten klagende NL'er zijn![]()
true, januari en februari zijn ekte wintermaanden... december is vooral herfstquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl januari en februari qua sneeuw veel waarschijnlijker zijn dan december.
Ja maar december heeft Sinterklaas en Kerst en daar hoort sneew bijquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl januari en februari qua sneeuw veel waarschijnlijker zijn dan december.
VOOR JE T WEET IS HET ZO VERquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HEUL NIET
Probeer ik mezelf wijs te maken, want velen geld. Gelukkig is het nog geen 'holiday 2013'![]()
Officieel begint de winter ook pas op 21 december, dus we zitten er nog midden in.. Maar ik wil gewoon nie meer winter niequote:Op donderdag 21 februari 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, januari en februari zijn ekte wintermaanden... december is vooral herfst
Jij snaptquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar december heeft Sinterklaas en Kerst en daar hoort sneew bij
Rond carnaval moet de sneeuw gewoon optiefen en daarna begint voor mij de lente
Hoax, Sinterklaas hoort heul geen sneeuw bij. Daar hoort juist een hersftstorm bij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar december heeft Sinterklaas en Kerst en daar hoort sneew bij
Rond carnaval moet de sneeuw gewoon optiefen en daarna begint voor mij de lente
We moeten nog een maand, maar mensen doen altijd net alsof we in de ijstijd hebben geleefd terwijl we totaal misschien 3 weken sneeuw/min-temperaturen hebben gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Officieel begint de winter ook pas op 21 december, dus we zitten er nog midden in.. Maar ik wil gewoon nie meer winter nie
Nieuwe dingen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VOOR JE T WEET IS HET ZO VER
Heerlijk, wii vernieuwd en dan kan mijn ps3 ook vernieuwd worden. Werd wel eens tijd!
zegt mevrouw "ik begin heel hard te miepen zodra het kwik 2 dagen boven de 27 komt en dan naar winter verlang"quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We moeten nog een maand, maar mensen doen altijd net alsof we in de ijstijd hebben geleefd terwijl we totaal misschien 3 weken sneeuw/min-temperaturen hebben gehad.
Ja, winter. Normale kleren aandoen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zegt mevrouw "ik begin heel hard te miepen zodra het kwik 2 dagen boven de 27 komt en dan naar winter verlang"
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, winter. Normale kleren aandoen.27 graden is in Nederland gewoon ook niet leuk.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zegt mevrouw "ik begin heel hard te miepen zodra het kwik 2 dagen boven de 27 komt en dan naar winter verlang"
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben het over 27 graden
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:00 schreef Dwyn het volgende:
En ik weet dat ik 'abnormaal' ben met mijn zomerhaat, maar ik vind er gewoon niks aan.
Datquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
ZomerRokjes/jurkjes/shirtjes alles
Ik kan niet in de zon lopen/liggen zonder te verbranden, zonnebrillen heb ik altijd ruzie mee, zweet, moeheid, niet kunnen slapen.quote:
Mjah, ik vind het wel fijn dat je zonder jas kan lopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
ZomerRokjes/jurkjes/shirtjes alles
Liever de tweede indien droge hitte dan de eerste met veul vocht.quote:
jij spoort niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Dwyn het volgende:
In Nederland is alles boven de 25 graden vies benauwd.
Er bestaan zonnebrandcrèmes hequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan niet in de zon lopen/liggen zonder te verbranden, zonnebrillen heb ik altijd ruzie mee, zweet, moeheid, niet kunnen slapen.
Ik ga zo goed als nooit zonder jas weg. Want wie weet krijg ik het toch koud en wat als het laat wordt en afkoelt of wat als de trein niet rijdt en ik tot 's nachts op station sta HALPquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonder jas wegkunnen.
Klagen dat je geen jaszakken hebt.
Ook waarquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever de tweede indien droge hitte dan de eerste met veul vocht.
Ja, gebruik ik. Iedere dag met zon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er bestaan zonnebrandcrèmes heWerkt best goed zelfs
Bedankt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij spoort niet.
Hoewel dat ook geen nieuws is
Watquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd mijn collega heeft een hartstilstand gehad![]()
Hopelijk lapt ie snel bij...
Scheelt waarschijnlijk dat ik het heel snel warm heb en lang warm blijf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga zo goed als nooit zonder jas weg. Want wie weet krijg ik het toch koud en wat als het laat wordt en afkoelt of wat als de trein niet rijdt en ik tot 's nachts op station sta HALP
/neuroot
jaar of 45? Ja zomaar, hij kwam dinsdag nog superkwiek over... Drie kleine kiendjes ook... Getver.quote:
Da's schrikken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Bah zeg... Das idd engquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaar of 45? Ja zomaar, hij kwam dinsdag nog superkwiek over... Drie kleine kiendjes ook... Getver.
Ik verbrand ook als een tierelier dus ik heb in de zomer ook standaard een klein flesje zonnebrandcreme in mijn handtas voor als we buiten lunchen. Ik heb ook altijd een zonnebril bij me want mijn ogen zijn zeer lichtgevoelig. Tegen klotsende oksels heb ik odorex ontdekt. Ik ben als het warm is niet de enige die moe is, dus bij iedereen ligt het tempo lager. En slapen kan ik altijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan niet in de zon lopen/liggen zonder te verbranden, zonnebrillen heb ik altijd ruzie mee, zweet, moeheid, niet kunnen slapen.
Ik heb veel te lange wimpers voor brillen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik verbrand ook als een tierelier dus ik heb in de zomer ook standaard een klein flesje zonnebrandcreme in mijn handtas voor als we buiten lunchen. Ik heb ook altijd een zonnebril bij me want mijn ogen zijn zeer lichtgevoelig. Tegen klotsende oksels heb ik odorex ontdekt. Ik ben als het warm is niet de enige die moe is, dus bij iedereen ligt het tempo lager. En slapen kan ik altijd![]()
Zomer
Ja, even het nieuws afwachten van mijn baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Jeetje das schrikken! Hopelijk knapt ie snel op ja... En ook nog 3 kleine kindjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
dan schuif je ze te strak op je gokquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb veel te lange wimpers voor brillen.
Dan moet je ze niet te ver naar achter op de neus duwenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb veel te lange wimpers voor brillen.
Anders zit het toch voor geen meter?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan schuif je ze te strak op je gok
Andere vleugeltjes proberen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Anders zit het toch voor geen meter?
misschien de goede maat kopen danquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Anders zit het toch voor geen meter?
Ik heb het juist heel snel koud. Ook in de zomer als je dan in een trein stapt met airco, dan zit ik gewon te rillen met alleen een shirtje aan. Dus altijd jas/vest/iets bij me, ook in de zomer. Ook voor op werk, want daar staat de airco ook altijd superhoogquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt waarschijnlijk dat ik het heel snel warm heb en lang warm blijf.
dan moet je gewoon meer frikandellen etenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb het juist heel snel koud. Ook in de zomer als je dan in een trein stapt met airco, dan zit ik gewon te rillen met alleen een shirtje aan. Dus altijd jas/vest/iets bij me, ook in de zomer. Ook voor op werk, want daar staat de airco ook altijd superhoog
Frikandellen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je gewoon meer frikandellen eten
Da's best matig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb het juist heel snel koud. Ook in de zomer als je dan in een trein stapt met airco, dan zit ik gewon te rillen met alleen een shirtje aan. Dus altijd jas/vest/iets bij me, ook in de zomer. Ook voor op werk, want daar staat de airco ook altijd superhoog
je moet ze ook friturenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Frikandellen.![]()
Toen die dingen in de aanbiedingen waren bij ons, zo ontzettend veel verkocht. En dan staan ze zowat naast je achter de bakkerij als er nieuwe uit de oven komen.
Neh, deze zijn blijkbaar ONTZETTEND lekker. (En ook ONTZETTEND heet als je ze meteen moet inpakken)quote:
ermahgerd dat kun je toch zelf zienquote:Wij vinden het zeer vervelend te vernemen dat u een onjuist artikel heeft mogen ontvangen.
Op dit moment doen wij navraag bij ons distributiecentrum. Wij willen graag controleren of het aangegeven jurkje op de website werkelijk ecru/wit van kleur is.
Zodra wij bericht hebben ontvangen van ons distributiecentrum, nemen wij contact met u op.
Ik vind het nog ietwat vroeg voor frituur.quote:
jij hebt het ook niet nodig!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het nog ietwat vroeg voor frituur.
Wel een mooi tijdstip voor appel. Ermnerm.
Heb ik je klaagknop per ongeluk ingedrukt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Neh, deze zijn blijkbaar ONTZETTEND lekker. (En ook ONTZETTEND heet als je ze meteen moet inpakken)
Maar frikandellen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet nodig!
[..]
Heb ik je klaagknop per ongeluk ingedrukt?![]()
Begin dan ook niet over die krengen.quote:
Nee hoor. Ik ben vandaag hartstikke positief!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Daarentegen hebben we in de zomer ook misschien al met al 3 weken echt zomerse temperaturenquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We moeten nog een maand, maar mensen doen altijd net alsof we in de ijstijd hebben geleefd terwijl we totaal misschien 3 weken sneeuw/min-temperaturen hebben gehad.
Ik ben niet bepaald vel over been te noemenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je gewoon meer frikandellen eten
Ben het gewend, is altijd al zo geweest, ook bij 10 kilo minder en bij bijna 10 kilo meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's best matig.
Niet dat het andersom altijd even leuk is hoor, dat warmte vast houden is af en toe echt niet lollig in de zomer.
Altijd wat te vinden om te zeiken.
maar jij bent een neger. Jij draagt met 27 graden nog een mutsquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarentegen hebben we in de zomer ook misschien al met al 3 weken echt zomerse temperaturen
Ja maar echt zomers begint hier al vrij snel door die benauwdheid.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarentegen hebben we in de zomer ook misschien al met al 3 weken echt zomerse temperaturen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent een neger. Jij draagt met 27 graden nog een muts
Zo ontzettend vaak is het nou ook weer niet benauwd hoor... Toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja maar echt zomers begint hier al vrij snel door die benauwdheid.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja maar echt zomers begint hier al vrij snel door die benauwdheid.
Onder dekens opwarmen, check.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald vel over been te noemen
[..]
Ben het gewend, is altijd al zo geweest, ook bij 10 kilo minder en bij bijna 10 kilo meer
B is het tegenover gestelde, die heeft meer wat jij omschrijft. Erg goeden combi ook in de zomer
Ik warm wel heel snel op onder de dekens bv, dan ben ik in no time net zo'n straalkacheltje en dat lukt hem dan weer niet
Ik bedoelde dat ze daar dan net zo hard over klaagt als mensen in de winterquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent een neger. Jij draagt met 27 graden nog een muts
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze daar dan net zo hard over klaagt als mensen in de winter
Ik vind het allemaal prima hoor, het benauwde is idd wat minder. Maar verder ben ik geen typische neger die het dan nog steeds niet warm genoeg vind heur.
I am youquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik baal juist altijd dat we hier meestal zo rond de 18-20 graden blijven hangen. Iedereen loopt dan in een t-shirt en ik moet dan nog steeds een vest aanMag van mij altijd wel sobeso richting 25 graden gaan
Dat laatste heb ik gelukkig nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder dekens opwarmen, check.
En dan half stikkend wakker worden omdat er een tegen je aan ligt, "want dat is zo lekker warm"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fmlquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou wel van typische negers
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I am youIk heb het ook altijd koud
Met 30 graden zou ik ook nog steeds een licht jasje meenemen.. just to be sure
Joop spoort niet wat warm-koudbelevenis betreft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik word ook altijd heel heet dus ik heb effectief nooit een vent tegen me aan liggen omdat ik te warm ben
Alleen een pousse.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop spoort niet wat warm-koudbelevenis betreft.
Serieus niet. Als het even kan dubbele dekens, want koud, maar hij loopt standaard rond in t-shirt en een heel dun jasje. En dat is blijkbaar niet koud.
ERMAHGERD en je haar dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vroeger was ik echt gek op regenbuiendan ging ik altijd even lopen met de hond. Die werd strontchaggo want die kon regen niet zo waarderen als ik
![]()
I'm crazy and know it.
thermostaat op 23?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop spoort niet wat warm-koudbelevenis betreft.
Serieus niet. Als het even kan dubbele dekens, want koud, maar hij loopt standaard rond in t-shirt en een heel dun jasje. En dat is blijkbaar niet koud.
Deed ik alleen als ik niet meer weg hoefdequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD en je haar dan?
De hont van mijn ouders wil ook niks liever dan lopen in de regen, misschien een keer een date regelen?
linke loetje?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond eten we bij een restaurant dat Loetje heet
Ik moet meteen denken aan Leipe loetjequote:
Bestaat dat nog?quote:
Lady gacacao?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Verdomme, die namen daar worden steeds matiger. Garnali b.
Nah, zit een Loetje in Amsterdam, klinkt waarschijnlijker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, das in schagen zie ik, daar zal Uft wel niet gaan eten
De Van Velsen, een klein haasbiefstukje.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://ouderkerk.loetje.com/
Hier ga ik eten
Vegetarische lasagne, zoals elk restaurant.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"vegetarisch gerecht ¤11,00"
Is dat niet die paardenbiefstuk toko?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Leipe loetjemaar schijnen heel goede biefstuk te hebben.
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"vegetarisch gerecht ¤11,00"
Dit schijnt ossenhaas te zijn volgens de site? Geen idee, had er ook nog nooit van gehoord verder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat niet die paardenbiefstuk toko?
Of was dat die andere in Amsterdam?
Loetje heeft geen paardenbiefstukquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat niet die paardenbiefstuk toko?
Of was dat die andere in Amsterdam?
27 graden is geen hittequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Jemig, schrikken van je collega SQ!![]()
En hitte, moah, ik ben er ook niet heel goed tegen bestand. Maar wanneer ik last heb van de hitte heeft iedereen dat, dus soit. Ik. Word alleen wat minder blij van vol in de zon zitten want zonne-allergie (dikke kneus ja) maar dat doe je meestal ook zelf bij
Voorlopig zeur ik liever over mijn winterhanden eigenlijk
Leverquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja is het goed daar Sjaan? Ik zag ook biefstuk met kippenlevertjes, die wil ik proberen
Zeker wel, dat hebben ze zelfs toegegevenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Loetje heeft geen paardenbiefstuk
loetje
Eerste keer bij loetje eten is de standaard biefstuk nemen, je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja is het goed daar Sjaan? Ik zag ook biefstuk met kippenlevertjes, die wil ik proberen
Ik vind het in Nederland leuk tot een graad of 23, daarna wordt het me te warmquote:
Ermnermquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerste keer bij loetje eten is de standaard biefstuk nemen, je weet niet wat je mist!
quote:
WAT IS DEZE!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik had er serieus nog nooit van gehoord.
jonge, ik ook niet hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!
loetje biefstuk is super bekend
en lekker
Het is alleen als tip! Vorig weekend met SF en zijn moeder daar gegeten, die vonden t ook heerlijk! En vrienden willen in Amsterdam ook vaak naar Loetje toe, dus dat zegt wel genoeg! Ook t feit dat t elke avond ramvol zit en mensen buiten moeten wachten om naar binnen te komenquote:
Thnx voor het uitzoeken! Zal ik inderdaad even contact mee opnemenquote:Op donderdag 21 februari 2013 06:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je het goede emailadres?
In hun contactinformatie zit een spelfout in hun eigen emailadres![]()
Misschien eens contact opnemen via deze site: http://www.studiomvl.nl/
Is hetzelfde bedrijf, ze runnen meerdere webshops.
Is ook niet gek, maar als je ooit in de buurt bent weet je het dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik kom er niet dagelijks, dus is het ook niet zo gek dat ik 't niet ken toch?
Wij proberen Yokohama altijd aan mensen aan te raden, maar het hollandsch volk gaat liever naar all you can vreets
Ja ik zag dat er in principe niet aan reserveringen gedaan wordt, alleen voor groepen vanaf 6 personen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is alleen als tip! Vorig weekend met SF en zijn moeder daar gegeten, die vonden t ook heerlijk! En vrienden willen in Amsterdam ook vaak naar Loetje toe, dus dat zegt wel genoeg! Ook t feit dat t elke avond ramvol zit en mensen buiten moeten wachten om naar binnen te komen![]()
Maar alleen als tip dus mocht je ooit in a'dam zijn
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik zag dat er in principe niet aan reserveringen gedaan wordt, alleen voor groepen vanaf 6 personen?Thank god zijn wij met 13 hehe.
Echt waar joh! We gaan hier om 5u weg idd dus moet goedkomen. Naar welke ga jij altijd? Wij gaan naar Oudekerkquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
KloptEn ik zou niet te laat gaan want mega druk
Ik was met sf en zijn ma&tante toen ook om 5 uur daarheen gegaan, waren er kwart over vijf en konden gelijk zitten. Vanaf kwart voor 6/ 6 uur staat er al een wachtrij binnen en als je er half 7 bent sta je buiten te wachten omdat t te vol is.
als je gereserveerd hebt maakt dat natuurlijk geen hol uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was met sf en zijn ma&tante toen ook om 5 uur daarheen gegaan, waren er kwart over vijf en konden gelijk zitten. Vanaf kwart voor 6/ 6 uur staat er al een wachtrij binnen en als je er half 7 bent sta je buiten te wachten omdat t te vol is.
Dat zou mij dus serieus tegenhouden om daarheen te gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar als je onder de 6 personen niet kan reserveren...quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je gereserveerd hebt maakt dat natuurlijk geen hol uit
Ohjaquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je gereserveerd hebt maakt dat natuurlijk geen hol uit
ja, ze zegt net dat ze met 13 zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar als je onder de 6 personen niet kan reserveren...
beetje zoals die reclamequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik kom er niet dagelijks, dus is het ook niet zo gek dat ik 't niet ken toch?
Wij proberen Yokohama altijd aan mensen aan te raden, maar het hollandsch volk gaat liever naar all you can vreets
Ja ik zag het. Mijn reactie was ook bedoeld op Sjaans verhaal dat je niet te laat moet gaan (ik dacht dat dat in het algemeen bedoeld was en niet specifiek voor Unf).quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ze zegt net dat ze met 13 zijn
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke? Het rinkelt geen belletje!
nee precies, dat trek ik ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Mijn reactie was ook bedoeld op Sjaans verhaal dat je niet te laat moet gaan (ik dacht dat dat in het algemeen bedoeld was en niet specifiek voor Unf).
Maar als ik dan ooit met 2 of 4 naar Amsterdam ga, sla ik Loetje waarschijnlijk dan dus over. Ik ziet dat niet zo zitten om, als je om 6u/half 7 ergens wil gaan eten, eerst nog weet ik het hoe lang te moeten wachten..
Als vrienden naar A'dam komen met ov gaan we altijd in johannes vermeerstraat, maar als er auto is altidj naar laren want gratis parkeren plus wat rustiger. Nog steeeds half uur wachtrij maar geen anderhalf uurquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt waar joh! We gaan hier om 5u weg idd dus moet goedkomen. Naar welke ga jij altijd? Wij gaan naar Oudekerk
ik haat wachten, daarom ga ik vroeg! Ik hoef er ook niet persee heen want heb er al vaak genoeg gegeten maar mesnen uit limburg en braband willen altijd graag daar etenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou mij dus serieus tegenhouden om daarheen te gaan
Ik wil gewoon kunnen reserveren en dan plek hebben en niet op de gok daarheen en dan een uur moeten wachten of zo
en dat heeft uiteraard niks te maken met het feit dat jij ze al drie maanden lekker loopt te schreeuwen met ERMAHGERD JE MOET DAAR ETEN!!! ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hoef er ook niet persee heen want heb er al vaak genoeg gegeten maar mesnen uit limburg en braband willen altijd graag daar eten
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat heeft uiteraard niks te maken met het feit dat jij ze al drie maanden lekker loopt te schreeuwen met ERMAHGERD JE MOET DAAR ETEN!!! ?![]()
Ermahgerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als vrienden naar A'dam komen met ov gaan we altijd in johannes vermeerstraat, maar als er auto is altidj naar laren want gratis parkeren plus wat rustiger. Nog steeeds half uur wachtrij maar geen anderhalf uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |