abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123138797
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_123138812
Computervredebreuk dus :')
pi_123138882
quote:
Computervredebreuk
Computervredebreuk is de juridische kwalificatie van het cracken oftewel 'kraken' of 'openbreken' van computers hetgeen in de volksmond ten onrechte veelal wordt aangeduid met hacken. De term is gevormd naar analogie met het woord huisvredebreuk.
Het is een serieuze juridische term :D :D
pi_123138906
Brum zegt dat er niet in allebei je ballen evenveel zaad zit :')
pi_123138912
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Het is een serieuze juridische term :D :D
Ja, dat kunnen juristen heel goed. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123139015
Ermahgerd, ik moet aidstoornisgroepsopdrachten maken. Lichaamsbeleving ;(
Aids.
pi_123139029
Newsflash

Bambi is gehosseld door kaneelstokje en ze gaan als het goed is volgende week meeten als bambi terug is van vakantie

Einde newsflash
pi_123139061
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zegt dat er niet in allebei je ballen evenveel zaad zit :')
HOEzo niet dan. :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_123139076
Maar Dwyn wat is er dan zo tof aan haar? Ik weet dat ze er leuk uitziet maar verder me er niet jn verdiept :@
pi_123139088
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
O joy!
Wat is je opdracht?
pi_123139103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef Diconnected het volgende:

[..]

HOEzo niet dan. :D
In je tieten zit toch ook niet evenveel melk zegt hij.
pi_123139109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Newsflash

Bambi is gehosseld door kaneelstokje en ze gaan als het goed is volgende week meeten als bambi terug is van vakantie

Einde newsflash
Als dat niet neuken wordt *O*
pi_123139118
quote:
Newsflash

Einde newsflash
Sex sc?
pi_123139122
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

In je tieten zit toch ook niet evenveel melk zegt hij.
Ja dat weet ik toch heul niet.
pi_123139142
Ze hopen dat het irl ook klikt!
pi_123139171
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Sex sc?
Nee jk kwam kaneel jn een andere sc tegen en toen vroeg ik of hij bambi aan het hosselen was, mehe :')
pi_123139173
Waar haal je de info vandaan Spees? :')
pi_123139185
O je was sneller :P
pi_123139214
En wie is kaneelstokje? :')
pi_123139235
Een jongeman uit seks sc
pi_123139247
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

O joy!
Wat is je opdracht?
Allemaal lichaamsdelen beoordelen met plussen en minnen, maar ik vind dat soort dingen heel kut.

Een paar weken geleden moesten we als afsluiting van het motorische gedeelte iets opnoemen wat we mooi aan onszelf vinden. Ik kon dat gewoon niet en ik heb daar keihard zitten janken :').
Aids.
pi_123139254
Maar ik ken m verder ook niet.
pi_123139261
quote:
Maar Dwyn wat is er dan zo tof aan haar? Ik weet dat ze er leuk uitziet maar verder me er niet jn verdiept :@
Omdat koningshuis en UK en historie :D das leuk :D
pi_123139320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:07 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja maar waarom is die Kate dan een topwijf :P
pi_123139331
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Mss het volgende:

[..]

Allemaal lichaamsdelen beoordelen met plussen en minnen, maar ik vind dat soort dingen heel kut.

Een paar weken geleden moesten we als afsluiting van het motorische gedeelte iets opnoemen wat we mooi aan onszelf vinden. Ik kon dat gewoon niet en ik heb daar keihard zitten janken :').
jamaar jij hebt een mooi en leuk hooft met haar enzo :D O+
pi_123139342
Je kunt altijd nog je ogen antwoorden :Y
pi_123139354
quote:

[..]

Dat. Hoe ze zichzelf neerzet enzo. Ik was echt doodgegaan van de zenuwen als ik voor 2 miljard mensen had moeten trouwen. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123139419
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Mss het volgende:

[..]

Soms komt dat allemaal naar boven van opdrachten die heel simpel lijken. Gelukkig heeft vrijwel iedereen in zo'n roep die momenten *;

En het is onwijs moeilijk. Heb je al brieven aan je lichaam moeten schrijven? :')
Klinkt stom, maar ik vond dat wel overzichtelijker dan het mooi/lelijk gedeelte, daar kwam ik ook nergens mee... -O-
pi_123139453
quote:

[..]

jamaar jij hebt een mooi en leuk hooft met haar enzo :D O+
Ik zie dat dus zelf écht niet he. Dat is niet om naar complimentjes te vissen ofzo, maar als ik mezelf zie, kan ik gewoon niks benoemen wat ik mooi vind. Ik vind mijn haar helemaal niet mooi, want het is lastig, ik vind mijn hoofd helemaal niet mooi, want ik kijk altijd boos. En zo kan ik dus helemaal niks opnoemen wat ik mooi vind aan mezelf.
Aids.
pi_123139479
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt altijd nog je ogen antwoorden :Y
Die vind ik niet mooi. Ze zijn veel te klein + poepkleur en matige wimpers.
Aids.
pi_123139490
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Soms komt dat allemaal naar boven van opdrachten die heel simpel lijken. Gelukkig heeft vrijwel iedereen in zo'n roep die momenten *;

En het is onwijs moeilijk. Heb je al brieven aan je lichaam moeten schrijven? :')
Klinkt stom, maar ik vond dat wel overzichtelijker dan het mooi/lelijk gedeelte, daar kwam ik ook nergens mee... -O-
Nee, die brief komt nog, maar ik zie er wel tegenop.
Aids.
pi_123139494
Je nagels dan :6
pi_123139518
Poepkleur ogen loller :') HEB JE ER OOIT POEP NAAST GEHOUDEN DAN
pi_123139550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je nagels dan :6
Die vind ik okay. Ze zijn scheef, en korte nagelbedden en alles :').
Aids.
pi_123139563
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Mss het volgende:

[..]

Nee, die brief komt nog, maar ik zie er wel tegenop.
Het valt zeker tegen. Ja de negatieve brief niet, maar de positieve. Ik werd er ook chagrijnig van. Maar aan het eind van m'n therapie heb ik zowaar vrijwillig zo'n brief geschreven en die heeft me dan weer erg geholpen :Y O+
pi_123139576
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:11 schreef Mss het volgende:

[..]

Die vind ik okay. Ze zijn scheef, en korte nagelbedden en alles :').
* SpaceInvaders schopt mss
pi_123139603
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik denk dus écht zo :').
Aids.
pi_123139605
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
:*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123139618
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat helpt vast!
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123139646
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik zie dat dus zelf écht niet he. Dat is niet om naar complimentjes te vissen ofzo, maar als ik mezelf zie, kan ik gewoon niks benoemen wat ik mooi vind. Ik vind mijn haar helemaal niet mooi, want het is lastig, ik vind mijn hoofd helemaal niet mooi, want ik kijk altijd boos. En zo kan ik dus helemaal niks opnoemen wat ik mooi vind aan mezelf.
Jamaar je hebt echt mooi haar en een leuk hooft O+
Maar ik snap best dat zoiets benoemen over jezelf lastig is :Y
pi_123139654
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik denk dus écht zo :').
Dan schop ik je nog harder :(
pi_123139676
Mss, wat mij hielp was me focussen op de dingen die niet met uiterlijk te maken hadden. Want met uiterlijk kwam ik inderdaad nergens. Dus ik ging voor werkende longen, sterk hart, functionerende armen en benen en wat ik daar allemaal mee kon doen enzo.
Het klinkt suf, maar het is tenminste iets positiefs O+
pi_123139742
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, wat mij hielp was me focussen op de dingen die niet met uiterlijk te maken hadden. Want met uiterlijk kwam ik inderdaad nergens. Dus ik ging voor werkende longen, sterk hart, functionerende armen en benen en wat ik daar allemaal mee kon doen enzo.
Het klinkt suf, maar het is tenminste iets positiefs O+
Ja, daar ben ik nu ook mee bezig, dat ik ondanks mijn gewicht nog een functionerend lichaam heb.
Aids.
pi_123139874
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik nu ook mee bezig, dat ik ondanks mijn gewicht nog een functionerend lichaam heb.
Dat was mijn insteek ook inderdaad. Ik heb dat lichaam zoveel reden gegeven om er volledig mee te nokken, maar het is altijd blijven werken. Die inslag.
Het is een begin. En je weet niet of het makkelijker wordt. Maar het is blijkbaar zinvol, aangezien wij ze ook allemaal moesten doen :').

Hoe gaat het verder in de groep?
pi_123140205
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat was mijn insteek ook inderdaad. Ik heb dat lichaam zoveel reden gegeven om er volledig mee te nokken, maar het is altijd blijven werken. Die inslag.
Het is een begin. En je weet niet of het makkelijker wordt. Maar het is blijkbaar zinvol, aangezien wij ze ook allemaal moesten doen :').

Hoe gaat het verder in de groep?
Het gaat wel okay. Qua gewicht is er nog niet heel veel af, maar ik merk dat er in mijn eetpatroon veel verbeterd is. Twee keer per dag brood eten is standaard, snoepen doe ik doordeweeks niet meer, ik drink vooral water. Het ene moment ben ik op en top motivatie, en het volgende moment heb ik het heel moeilijk als ik in de supermarkt ben. En ik heb nog wel moeite met onverwachte momenten, als er ineens mensen langskomen. In de avonden is het moeilijker als overdag, daar ben ik vooral aan aan het werk. Ik heb wel een flinke tegenslag gehad door het uitgaan van mijn relatie, dat heeft er wel ingehakt. Ik had toen wel even iets van fuck alles en was ook wat makkelijker met alcohol en chocolade. Het snoepen heb ik wel onder controle, maar alcohol vind ik lastig te combineren. Ik drink hoogstens een keer per week een paar glaasjes. Vergeleken met mijn omgeving zeeeeeeeeeer weinig, maar als je wilt afvallen misschien nog wat veel. Gelukkig kom ik nu op het punt dat mensen zien dat ik ben afgevallen en dat ik het ook aan mijn kleren merk.

Ik hoop straks ook weer het fietsen goed op te pakken, mijn fiets hield er vandaag halverwege mee op :'). Nu nog een oplossing voor de tasconstructie verzinnen en ik hoop weer flink te kunnen fietsen.
Aids.
pi_123140447
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:21 schreef Mss het volgende:

[..]

Het gaat wel okay. Qua gewicht is er nog niet heel veel af, maar ik merk dat er in mijn eetpatroon veel verbeterd is. Twee keer per dag brood eten is standaard, snoepen doe ik doordeweeks niet meer, ik drink vooral water. Het ene moment ben ik op en top motivatie, en het volgende moment heb ik het heel moeilijk als ik in de supermarkt ben. En ik heb nog wel moeite met onverwachte momenten, als er ineens mensen langskomen. In de avonden is het moeilijker als overdag, daar ben ik vooral aan aan het werk. Ik heb wel een flinke tegenslag gehad door het uitgaan van mijn relatie, dat heeft er wel ingehakt. Ik had toen wel even iets van fuck alles en was ook wat makkelijker met alcohol en chocolade. Het snoepen heb ik wel onder controle, maar alcohol vind ik lastig te combineren. Ik drink hoogstens een keer per week een paar glaasjes. Vergeleken met mijn omgeving zeeeeeeeeeer weinig, maar als je wilt afvallen misschien nog wat veel. Gelukkig kom ik nu op het punt dat mensen zien dat ik ben afgevallen en dat ik het ook aan mijn kleren merk.

Ik hoop straks ook weer het fietsen goed op te pakken, mijn fiets hield er vandaag halverwege mee op :'). Nu nog een oplossing voor de tasconstructie verzinnen en ik hoop weer flink te kunnen fietsen.
Kleine stapjes, het lukt je wel. Je bent al een heel eind gekomen :). En het is geen wonder dat je even een terugval krijgt nu je relatie uit is. De kunst is dat je nu niet alles laat vallen maar weer door gaat zetten, hoe moeilijk ook. Je hebt nog best een weg te gaan, het hoeft niet snel he? En een keer de mist in gaan moet toch wel kunnen?
Ik durf eigenlijk niet te zeggen of het erg is om eens per week een paar glaasjes te drinken voor het afvallen. :@
Hoe lang ben je nu bij de groep bezig? Hebben jullie daar ook evaluaties?
pi_123140496
Alcohol is toch velen kcals?
pi_123140592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
:Y
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123140697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja, maar als een keer per week wat lekkers mag, zou je dat kunnen vervangen door een glaasje. Ik weet alleen niet of Mss een keer per week wat lekkers mag :@
pi_123140725
Ik moest eens in de week wat lekkers ;(

:')
pi_123140733
Ik mag in principe alles, het gaat om de afspraken die ik met mezelf maak.
Aids.
pi_123140880
Bij ons wordt iets als 'verkeerd' gezien als je afwijkt van dat wat je gepland/voorgenomen had. Ik heb van het weekend bijvoorbeeld bewust geoefend met snoepen, om te zien of ik kon matigen.

Wij hebben eetrichtlijnen. Zes keer per dag eten, en dan het liefst gezonde producten. En je mag best eens voor een minder gezond product kiezen, als je dat maar niet te vaak doen. Als je in eerste instantie gaat voor een gezond product, maar toch uitkomt bij een ongezond product zijn dat wel de situaties die geanalyseerd worden.
Aids.
pi_123140931
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja, maar als een keer per week wat lekkers mag, zou je dat kunnen vervangen door een glaasje. Ik weet alleen niet of Mss een keer per week wat lekkers mag :@
Oh het ging me niet per se om mss, maar gewoon dat er velen kcals in zitten :P
pi_123140972
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
Bij ons wordt iets als 'verkeerd' gezien als je afwijkt van dat wat je gepland/voorgenomen had. Ik heb van het weekend bijvoorbeeld bewust geoefend met snoepen, om te zien of ik kon matigen.

Wij hebben eetrichtlijnen. Zes keer per dag eten, en dan het liefst gezonde producten. En je mag best eens voor een minder gezond product kiezen, als je dat maar niet te vaak doen. Als je in eerste instantie gaat voor een gezond product, maar toch uitkomt bij een ongezond product zijn dat wel de situaties die geanalyseerd worden.
Klinkt als een goede aanpak :Y
pi_123141005
En over alcohol zijn niet echt richtlijnen, maar het is natuurlijk wel kut dat je een hele dag netjes eet en dan alles er weer bij zuipt. En soms vind ik het ook kut dat ik de enige nuchtere in gezelschap van aangeschoten mensen ben. Juist omdat ik deze tijden ook gewoon behoefte heb aan mensen en lol maken.

En nu voel ik me als een alcoholist klinken.
Aids.
pi_123141018
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Oh het ging me niet per se om mss, maar gewoon dat er velen kcals in zitten :P
Ja, zeker in bier.
En er zit ook velen kcal in de vreetkick die je er nogal eens van krijgt :')
pi_123141042
Ik drink al wijn, want minder kcal :').
Aids.
pi_123141043
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja, zeker in bier.
En er zit ook velen kcal in de vreetkick die je er nogal eens van krijgt :')
En wijn dan,?
pi_123141049
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:34 schreef Mss het volgende:
Ik drink al wijn, want minder kcal :').
Oh
pi_123141083
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

En wijn dan,?
Minder, maar genoeg.
Ik heb jaren geen alcohol gedronken, dus ik weet het niet precies :').
Zoek hem even op ^O^
pi_123141167
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:33 schreef Mss het volgende:
En over alcohol zijn niet echt richtlijnen, maar het is natuurlijk wel kut dat je een hele dag netjes eet en dan alles er weer bij zuipt. En soms vind ik het ook kut dat ik de enige nuchtere in gezelschap van aangeschoten mensen ben. Juist omdat ik deze tijden ook gewoon behoefte heb aan mensen en lol maken.

En nu voel ik me als een alcoholist klinken.
Nee joh, het is irritant als iedereen dronken is behalve jij. En je bent jong en student. Zoals je al zei, anderen drinken veel meer, dat zie je allemaal aan.
Ik vind het geen gekke gedachte hoor. Desnoods kijk je of daar ook een rem op kan. Drie glazen ofzo, noem maar wat.
pi_123141228
Zo te zien tussen de 100 tot 180 kcal, afhankelijk van welke soort je drinkt.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123141244
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nee joh, het is irritant als iedereen dronken is behalve jij. En je bent jong en student. Zoals je al zei, anderen drinken veel meer, dat zie je allemaal aan.
Ik vind het geen gekke gedachte hoor. Desnoods kijk je of daar ook een rem op kan. Drie glazen ofzo, noem maar wat.
Ja precies. Ik heb vrijdag een feestje en dan ga ik de wijn aanlengen met spa rood. Dan heb je al de helft minder :).
Aids.
pi_123141259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef Dwyn het volgende:
Zo te zien tussen de 100 tot 180 kcal, afhankelijk van welke soort je drinkt.
Per glas?
Aids.
pi_123141288
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef Mss het volgende:

[..]

Per glas?
:Y
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123141325
quote:

[..]

Ja precies. Ik heb vrijdag een feestje en dan ga ik de wijn aanlengen met spa rood. Dan heb je al de helft minder :).
Dat klinkt eng :')
pi_123141366
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat klinkt eng :')
Hoezo? :D
Aids.
pi_123141398
Spannende layout dit.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123141608
Is het weer klaar met bokken? }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123141674
quote:

[..]

ik doe dat ook al een tijdje, met witte wijn. En ik moet zeggen, bevalt me echt prima. Smaakt net zo lekker. Vind je het te flauw kun je het ook nog aanlengen met light 7up :9
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123141776
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik doe dat ook al een tijdje, met witte wijn. En ik moet zeggen, bevalt me echt prima. Smaakt net zo lekker. Vind je het te flauw kun je het ook nog aanlengen met light 7up :9
Ook een goeien!

Ik vind het zo stom, maar ik vind het gewoon fijn om op zo'n feestje waar iedereen naar de klote is om ook een beetje een roesje te hebben. Maar ik voel me dan zo'n alcoholist als ik dat zeg.
Aids.
pi_123141937
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:10 schreef Mss het volgende:

[..]

Ook een goeien!

Ik vind het zo stom, maar ik vind het gewoon fijn om op zo'n feestje waar iedereen naar de klote is om ook een beetje een roesje te hebben. Maar ik voel me dan zo'n alcoholist als ik dat zeg.
mnee, dat ben je niet. Ik kan me er helemaal in vinden. De laatste tijd drink ik weinig tot niet op feestjes, ik merk dat ik mijn calorieen of punten liever eet dan drink. Maar na een paar feestjes broodnuchter zijn terwijl iedereen dronken om je heen hangt ga je dat best gay vinden, en zeker als je af en toe ff wat behoefte hebt aan ontspanning, dan kan ik me voorstellen dat je best een glaasje wil. Ik doe zelfs twee keer met een glas wijn, ik leng het met de helft spa rood aan, en daarna nogmaals. Je proeft de wijn echt nog wel, en ik vind het wel lekker, het is heel fris en licht.
pi_123142036
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:10 schreef Mss het volgende:

[..]

Ook een goeien!

Nah, ik vind er ook geen bal aan om zonder alcohol rond te lopen op de meeste feestjes, gewoon omdat *iedereen* zuipt. Zit je dan met je glaasje water. :') Thuis boeit het me dan weer totaal niet.

Voordeel is wel, hoe minder je drinkt, hoe sneller je aangeschoten raakt. Punt is wel om dan niet zodanig aangeschoten te raken dat het een /care, zuip ALL de wijn wordt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123142133
Normaal heb ik ook niet zoveel van die feestjes, maar nu ineens velen in een keer. En ik wil ze ook niet skippen en alleen op mijn kamer zitten, want kut.
Aids.
pi_123142141
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:39 schreef Mss het volgende:

[..]

Hoezo? :D
Wijn aanlengen met spa rood :D
Ik hoor hem voor het eerst :P
pi_123142180
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik kende 'm ook niet, maar het is logischer dan ijs. Want bubbels. En toch verdund.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123142214
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Spritzer

Het heeft een naam jonge!
Aids.
pi_123142222
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Mss het volgende:
Normaal heb ik ook niet zoveel van die feestjes, maar nu ineens velen in een keer. En ik wil ze ook niet skippen en alleen op mijn kamer zitten, want kut.
Logisch. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123142259
En weinig verschil met een glas water naast je wijn vragen. Qua inname, that is.

Zulks een educatie.

* IJsdraakje drinkt echt nooit wijn
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123142263
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:21 schreef Mss het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Spritzer

Het heeft een naam jonge!
O is dat een spritzer? :D

Doet me aan shandy denken O+
pi_123142371
Shandy O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123142385
Ik vind spa rood echt ranzig. :r
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123142421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind spa rood echt ranzig. :r
Spa ben ik soberzo geen fan van. Eigenlijk. Suf om dat te zeggen over water. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123142434
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Shandy O+
O+ O+ O+
pi_123142655
Spa rood O+. Ik drink daar bijna 1,5e liter van per dag.
Aids.
pi_123142809
Ik drink koffie, thee, water of limonade. O+ (Of bier. Maar niet overdag tenzij festival. :'))

Koolzuurhoudend spul ben ik pas ergens rond m'n twintigste gaan drinken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123142837
DE TYFUS

Aan je oor gaan krabben en even "vergeten" dat daar een vers brok ijzer in zit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123143121
Compleet oor is weer compleet. O+

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123143537
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Compleet oor is weer compleet. O+

[ afbeelding ]
O+
pi_123143791
Nu alleen in m'n andere oor ook nog een conch en ik ben tevreden. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:54:31 #91
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123143821
Geil oor Ijs :9
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_123143870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geil oor Ijs :9
Dank O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123144327
Hmpf...ik heb vorige week donderdag iets besteld bij Fashionbrillen.nl (ja die wilde ik :+ ) en betaald. Maar nog steeds niets ontvangen, geen reactie op mijn twee mailtjes en er stond een 06 nummer in de bevestiging maar daar krijg ik voicemail }:|

Nog ff aankijken?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_123144472
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
Hmpf...ik heb vorige week donderdag iets besteld bij Fashionbrillen.nl (ja die wilde ik :+ ) en betaald. Maar nog steeds niets ontvangen, geen reactie op mijn twee mailtjes en er stond een 06 nummer in de bevestiging maar daar krijg ik voicemail }:|

Nog ff aankijken?
Hmmz. Aparte site.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123144905
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu alleen in m'n andere oor ook nog een conch en ik ben tevreden. O+
Ik wil ook zo'n bal closure ring in m'n conch maar die ga ik er nevernooit in krijgen en ik weet niet welke diameter enzo ;(
pi_123145215
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Hmmz. Aparte site.
Hoezo?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_123145283
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Hoezo?
Geen keurmerk, dat 06 nummer, spelvauten. Hoe lang geleden heb je gemaild?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123145377
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n bal closure ring in m'n conch maar die ga ik er nevernooit in krijgen en ik weet niet welke diameter enzo ;(
De mijne is met ring gezet. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123145530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:23 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Geen keurmerk, dat 06 nummer, spelvauten. Hoe lang geleden heb je gemaild?
Maandag en vandaag weer.
Kan ik dit ergens melden mocht het mis gaan?
pi_123145626
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:29 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Maandag en vandaag weer.
Kan ik dit ergens melden mocht het mis gaan?
Volgens mij bij de consumentenbond.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123145650
Ik kan ook geen recensies ofzo van ze vinden.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 01:17:05 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_123147195
Ik kijk morgen wel ff :)
pi_123149381
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
Fashionbrillen.nl
Heb je het goede emailadres?
In hun contactinformatie zit een spelfout in hun eigen emailadres 8)7
Misschien eens contact opnemen via deze site: http://www.studiomvl.nl/
Is hetzelfde bedrijf, ze runnen meerdere webshops.
pi_123149407
Morguh!

Waarom staat mijn trein stil? ;(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_123149534
Morgen!
Aids.
  donderdag 21 februari 2013 @ 08:38:10 #106
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_123150116
Mornings!

Even aan de hand van feestboek: ik heb denk ik gemist hoe het nu gaat met Schaar's pousse en Fred?
3!
pi_123150458
Morning!

Meh, mijn 2 collega's vertrekken zo richting Frankrijk voor metingen en zijn de rest van deze week en ook de hele volgende week weg. En dan zit ik dus helemaal alleen en dat vind ik niet leuk -O- :')
pi_123150558
Morgeuh!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_123150575
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:17:07 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_123150687
Ja, nu gaat iedereen texture lakjes uitbrengen ufcuz
disclaimer
pi_123150788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Texture is de nieuwe crackle :Y
pi_123150793
Stomme Joop, nu zit ik weer met kuiken piep in m'n kop. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123150840
Het sneeuwt weer... -O-
pi_123150855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het sneeuwt weer... -O-
WAT neeee :') hier schijnt de zon in Amsterdam.
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:28:48 #115
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123150881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Texture is de nieuwe crackle :Y
Magnetic he crackle is zo 2011 :P
pi_123150903
nieuwe playstation is insta buy op day 1 _O_
pi_123150914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dan wacht ik tot essence of catrice er wel mee komt :') Ik vind de zoya's eik te duur voor iets wat ik wellicht toch weinig zal dragen (paheheheh who am i kidding; alsof ik andere nailpolerz wel veel draag :') )
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:30:44 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_123150918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het sneeuwt weer... -O-
mwah, heeeeeeeeeeeeel lichtjes hoor :D
Niks om je zorgen over te maken denk il
disclaimer
pi_123150932
Overigens heb ik afgelopen nacht mijn allereerste baby droom gehad.... -O- :')
Baby lag boven te huilen en ik pakte samson op (als enen baby) en probeerde hem te troosten. En ik snapte maar niet dat ie niet stopte met huilen...... dus.... :') :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:32:41 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_123150950
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens heb ik afgelopen nacht mijn allereerste baby droom gehad.... -O- :')
Baby lag boven te huilen en ik pakte samson op (als enen baby) en probeerde hem te troosten. En ik snapte maar niet dat ie niet stopte met huilen...... dus.... :') :')
je eierstokjes worden wakker O+
disclaimer
pi_123150961
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaa _O_
pi_123150971
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mwah, heeeeeeeeeeeeel lichtjes hoor :D
Niks om je zorgen over te maken denk il
Neuh, maak me geen zorgen hoor :D
Maar ik ben die kou en de winter zat en wil warmer weer :P
pi_123150979
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:28 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Magnetic he crackle is zo 2011 :P
Oh ja inderdaad :P
Heb magnetic overgeslagen dus die zit niet in mijn systeem hehe
pi_123150985
quote:
Meh, en ik vind die OPI's wel leuk, maar om er nou nog meer van te hebben.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151002
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Dan wacht ik tot essence of catrice er wel mee komt :') Ik vind de zoya's eik te duur voor iets wat ik wellicht toch weinig zal dragen (paheheheh who am i kidding; alsof ik andere nailpolerz wel veel draag :') )
Nagellak veel dragen hihihihihi _O-

Maar ik heb een van de OPI Liquid Sands geprobeerd en die blijft zonder topcoat dus serieus 3 dagen goed zitten :D Had ik eigenlijk niet verwacht, maar valt zeker niet tegen. En ook het verwijderen was goed te doen, niet het standaard glitter drama en ook dat had ik niet verwacht :P
pi_123151029
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:34 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Meh, en ik vind die OPI's wel leuk, maar om er nou nog meer van te hebben.
En dat, inderdaad. Ik hoef niet tigduizend texture lakjes in ieder geval :')
pi_123151044
Ik had bij die OPI's meteen 's ochtends iets van mijn poeder ofzo erin zitten dat er niet meer uit wilde en dus was het verpest. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:41:20 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_123151128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

dat soberso!
disclaimer
pi_123151260
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
HEUL NIET

Probeer ik mezelf wijs te maken, want velen geld. Gelukkig is het nog geen 'holiday 2013' :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123151319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja ik hou wel van sneeuw en winter; maar niet eind februari :') Sneeuw hoort in december en nog een beetje in januari :P
Ik wil goeien weer... Dan ontzie ik het ook minder om naar buiten te gaan wandelen/skaten :') Kutkou }:|
Ermahgerd zie mij een eckten klagende NL'er zijn :D O+
pi_123151352
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja ik hou wel van sneeuw en winter; maar niet eind februari :') Sneeuw hoort in december en nog een beetje in januari :P
Ik wil goeien weer... Dan ontzie ik het ook minder om naar buiten te gaan wandelen/skaten :') Kutkou }:|
Ermahgerd zie mij een eckten klagende NL'er zijn :D O+
En dat terwijl januari en februari qua sneeuw veel waarschijnlijker zijn dan december. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:54:49 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_123151375
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En dat terwijl januari en februari qua sneeuw veel waarschijnlijker zijn dan december. :D
true, januari en februari zijn ekte wintermaanden... december is vooral herfst :')
disclaimer
pi_123151384
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja maar december heeft Sinterklaas en Kerst en daar hoort sneew bij :Y
Rond carnaval moet de sneeuw gewoon optiefen en daarna begint voor mij de lente :{w
pi_123151388
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

HEUL NIET

Probeer ik mezelf wijs te maken, want velen geld. Gelukkig is het nog geen 'holiday 2013' :')
VOOR JE T WEET IS HET ZO VER *O*

Heerlijk, wii vernieuwd en dan kan mijn ps3 ook vernieuwd worden. Werd wel eens tijd!
pi_123151395
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

true, januari en februari zijn ekte wintermaanden... december is vooral herfst :')
Officieel begint de winter ook pas op 21 december, dus we zitten er nog midden in.. Maar ik wil gewoon nie meer winter nie -O-
pi_123151408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Rond carnaval moet de sneeuw gewoon optiefen en daarna begint voor mij de lente :{w
Jij snapt O+
pi_123151415
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hoax, Sinterklaas hoort heul geen sneeuw bij. Daar hoort juist een hersftstorm bij. O+

En rond mijn verjaardag is sneeuw nog heel normaal. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123151422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Officieel begint de winter ook pas op 21 december, dus we zitten er nog midden in.. Maar ik wil gewoon nie meer winter nie -O-
We moeten nog een maand, maar mensen doen altijd net alsof we in de ijstijd hebben geleefd terwijl we totaal misschien 3 weken sneeuw/min-temperaturen hebben gehad. _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151453
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

VOOR JE T WEET IS HET ZO VER *O*

Heerlijk, wii vernieuwd en dan kan mijn ps3 ook vernieuwd worden. Werd wel eens tijd!
Nieuwe dingen. O+

Gelukkig is Joop helemaal van de xbox, kan ik me op de rest storten tzt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:58:44 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_123151456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:57 schreef Dwyn het volgende:

[..]

We moeten nog een maand, maar mensen doen altijd net alsof we in de ijstijd hebben geleefd terwijl we totaal misschien 3 weken sneeuw/min-temperaturen hebben gehad. _O-
zegt mevrouw "ik begin heel hard te miepen zodra het kwik 2 dagen boven de 27 komt en dan naar winter verlang" O+
disclaimer
pi_123151473
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zegt mevrouw "ik begin heel hard te miepen zodra het kwik 2 dagen boven de 27 komt en dan naar winter verlang" O+
Ja, winter. Normale kleren aandoen. O+ 27 graden is in Nederland gewoon ook niet leuk.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:59:58 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_123151487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:59 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ja, winter. Normale kleren aandoen. O+ 27 graden is in Nederland gewoon ook niet leuk.
We hebben het over 27 graden :')
disclaimer
pi_123151489
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O-
pi_123151490
Hitte. ;( Glibber ;(

Kou zit ik dan weer een stuk minder mee. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123151498
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

We hebben het over 27 graden :')
Ja, ik ook.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151508
En ik weet dat ik 'abnormaal' ben met mijn zomerhaat, maar ik vind er gewoon niks aan. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:00:55 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_123151513
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:00 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ja, ik ook.
Emigreer naar alaska ^O^
Damn :')
disclaimer
pi_123151519
Zie dat NL'ers altijd klagen O+
pi_123151531
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Emigreer naar alaska ^O^
Damn :')
Nee hoor, dat hoeft niet.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:00 schreef Dwyn het volgende:
En ik weet dat ik 'abnormaal' ben met mijn zomerhaat, maar ik vind er gewoon niks aan. :')
:o

Why? ;(
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:01:40 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_123151539
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
Zie dat NL'ers altijd klagen O+
klopt. O+
disclaimer
pi_123151546
Zomer O+ Rokjes/jurkjes/shirtjes alles :D
pi_123151548
Is het wel zo dat de ene 27 graden de ander niet is uiteraard.

Benauwde warmte. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123151554
quote:
Dat O+
pi_123151568
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

:o

Why? ;(
Ik kan niet in de zon lopen/liggen zonder te verbranden, zonnebrillen heb ik altijd ruzie mee, zweet, moeheid, niet kunnen slapen.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151569
Zonder jas wegkunnen. *O*

Klagen dat je geen jaszakken hebt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:02:52 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_123151571
27 graden O+
37 graden :N
disclaimer
pi_123151584
quote:
Mjah, ik vind het wel fijn dat je zonder jas kan lopen. :Y
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151588
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
27 graden O+
^O^ :Y
pi_123151594
In Nederland is alles boven de 25 graden vies benauwd. _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151605
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
27 graden O+
Liever de tweede indien droge hitte dan de eerste met veul vocht. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123151611
Maar goed, mijn mening. O+
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:04:31 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_123151616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Dwyn het volgende:
In Nederland is alles boven de 25 graden vies benauwd. _O-
jij spoort niet.
Hoewel dat ook geen nieuws is O+
disclaimer
pi_123151626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik kan niet in de zon lopen/liggen zonder te verbranden, zonnebrillen heb ik altijd ruzie mee, zweet, moeheid, niet kunnen slapen.
Er bestaan zonnebrandcrèmes he :D Werkt best goed zelfs O-)
pi_123151635
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonder jas wegkunnen. *O*

Klagen dat je geen jaszakken hebt. :')
Ik ga zo goed als nooit zonder jas weg. Want wie weet krijg ik het toch koud en wat als het laat wordt en afkoelt of wat als de trein niet rijdt en ik tot 's nachts op station sta HALP

/neuroot :')
pi_123151639
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Liever de tweede indien droge hitte dan de eerste met veul vocht. :')
Ook waar :D _O-
pi_123151642
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:04 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Er bestaan zonnebrandcrèmes he :D Werkt best goed zelfs O-)
Ja, gebruik ik. Iedere dag met zon.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:05:25 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_123151645
ermahgerd mijn collega heeft een hartstilstand gehad :o ;(
Hopelijk lapt ie snel bij...
disclaimer
pi_123151652
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jij spoort niet.
Hoewel dat ook geen nieuws is O+
Bedankt. _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151658
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Wat :o Hoe oud?? Zomaar/Plots?? -O-
pi_123151663
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik ga zo goed als nooit zonder jas weg. Want wie weet krijg ik het toch koud en wat als het laat wordt en afkoelt of wat als de trein niet rijdt en ik tot 's nachts op station sta HALP

/neuroot :')
Scheelt waarschijnlijk dat ik het heel snel warm heb en lang warm blijf. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:06:24 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_123151678
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Wat :o Hoe oud?? Zomaar/Plots?? -O-
jaar of 45? Ja zomaar, hij kwam dinsdag nog superkwiek over... Drie kleine kiendjes ook... Getver.
disclaimer
pi_123151685
quote:
Da's schrikken. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123151717
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jaar of 45? Ja zomaar, hij kwam dinsdag nog superkwiek over... Drie kleine kiendjes ook... Getver.
Bah zeg... Das idd eng -O- :X
pi_123151734
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik verbrand ook als een tierelier dus ik heb in de zomer ook standaard een klein flesje zonnebrandcreme in mijn handtas voor als we buiten lunchen. Ik heb ook altijd een zonnebril bij me want mijn ogen zijn zeer lichtgevoelig. Tegen klotsende oksels heb ik odorex ontdekt. Ik ben als het warm is niet de enige die moe is, dus bij iedereen ligt het tempo lager. En slapen kan ik altijd :+

Zomer O+
pi_123151756
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik verbrand ook als een tierelier dus ik heb in de zomer ook standaard een klein flesje zonnebrandcreme in mijn handtas voor als we buiten lunchen. Ik heb ook altijd een zonnebril bij me want mijn ogen zijn zeer lichtgevoelig. Tegen klotsende oksels heb ik odorex ontdekt. Ik ben als het warm is niet de enige die moe is, dus bij iedereen ligt het tempo lager. En slapen kan ik altijd :+

Zomer O+
Ik heb veel te lange wimpers voor brillen. _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:09:09 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_123151758
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Bah zeg... Das idd eng -O- :X
Ja, even het nieuws afwachten van mijn baas.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_123151761
quote:
Jeetje das schrikken! Hopelijk knapt ie snel op ja... En ook nog 3 kleine kindjes ;(
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:09:32 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_123151768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:

[..]

dan schuif je ze te strak op je gok :P
disclaimer
pi_123151785
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:09 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dan moet je ze niet te ver naar achter op de neus duwen :P
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:10:16 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_123151793
Zomer _O_
Wandelen in de zomer _O_
disclaimer
pi_123151811
Op terrasjes hangen. O+
Naar het strand fietsen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123151822
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan schuif je ze te strak op je gok :P
Anders zit het toch voor geen meter?
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:11 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Andere vleugeltjes proberen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:12:11 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_123151846
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:11 schreef Dwyn het volgende:

[..]

misschien de goede maat kopen dan ;(
disclaimer
pi_123151855
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Scheelt waarschijnlijk dat ik het heel snel warm heb en lang warm blijf. :P
Ik heb het juist heel snel koud. Ook in de zomer als je dan in een trein stapt met airco, dan zit ik gewon te rillen met alleen een shirtje aan. Dus altijd jas/vest/iets bij me, ook in de zomer. Ook voor op werk, want daar staat de airco ook altijd superhoog -O-
pi_123151859
Yay, mijn boek is verzonden. *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:12:54 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_123151865
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb het juist heel snel koud. Ook in de zomer als je dan in een trein stapt met airco, dan zit ik gewon te rillen met alleen een shirtje aan. Dus altijd jas/vest/iets bij me, ook in de zomer. Ook voor op werk, want daar staat de airco ook altijd superhoog -O-
dan moet je gewoon meer frikandellen eten :D
disclaimer
pi_123151911
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Frikandellen. :r

Toen die dingen in de aanbiedingen waren bij ons, zo ontzettend veel verkocht. En dan staan ze zowat naast je achter de bakkerij als er nieuwe uit de oven komen.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123151919
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Da's best matig. -O-

Niet dat het andersom altijd even leuk is hoor, dat warmte vast houden is af en toe echt niet lollig in de zomer.

Altijd wat te vinden om te zeiken. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:15:28 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_123151943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:14 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Frikandellen. :r

Toen die dingen in de aanbiedingen waren bij ons, zo ontzettend veel verkocht. En dan staan ze zowat naast je achter de bakkerij als er nieuwe uit de oven komen.
je moet ze ook frituren :9
disclaimer
pi_123151956
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Neh, deze zijn blijkbaar ONTZETTEND lekker. (En ook ONTZETTEND heet als je ze meteen moet inpakken) :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:16:21 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_123151964
quote:
Wij vinden het zeer vervelend te vernemen dat u een onjuist artikel heeft mogen ontvangen.
Op dit moment doen wij navraag bij ons distributiecentrum. Wij willen graag controleren of het aangegeven jurkje op de website werkelijk ecru/wit van kleur is.
Zodra wij bericht hebben ontvangen van ons distributiecentrum, nemen wij contact met u op.
ermahgerd dat kun je toch zelf zien :')
disclaimer
pi_123151974
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het nog ietwat vroeg voor frituur. ;(

Wel een mooi tijdstip voor appel. Ermnerm. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:17:31 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_123152007
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind het nog ietwat vroeg voor frituur. ;(

Wel een mooi tijdstip voor appel. Ermnerm. :9
jij hebt het ook niet nodig! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Neh, deze zijn blijkbaar ONTZETTEND lekker. (En ook ONTZETTEND heet als je ze meteen moet inpakken) :')
Heb ik je klaagknop per ongeluk ingedrukt?
O+ :*
disclaimer
pi_123152030
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[..]

Maar frikandellen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152041
....en ik nu heb ik zin in frikadellen... :') wat :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:18:55 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_123152052
ik ook :')
disclaimer
pi_123152088
Omnomnom baneen :') Het smaakt voor geen meter :')
pi_123152093
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook :')
Begin dan ook niet over die krengen. ;(

* IJsdraakje op appel knaagt
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152104
quote:

[..]

[..]

Nee hoor. Ik ben vandaag hartstikke positief!
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123152109
quote:

[..]

[..]

_O- _O-
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:21:12 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_123152123
ik eet helemaal neks, ik mag pas over 40 minueten weer enen appel :')

*koffie tapt*
disclaimer
pi_123152127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:57 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Daarentegen hebben we in de zomer ook misschien al met al 3 weken echt zomerse temperaturen O+
pi_123152129
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben niet bepaald vel over been te noemen :D

quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's best matig. -O-

Niet dat het andersom altijd even leuk is hoor, dat warmte vast houden is af en toe echt niet lollig in de zomer.

Altijd wat te vinden om te zeiken. O+
Ben het gewend, is altijd al zo geweest, ook bij 10 kilo minder en bij bijna 10 kilo meer :P
B is het tegenover gestelde, die heeft meer wat jij omschrijft. Erg goeden combi ook in de zomer O+

Ik warm wel heel snel op onder de dekens bv, dan ben ik in no time net zo'n straalkacheltje en dat lukt hem dan weer niet :P
pi_123152138
Bah schrikken van je collega Skjoe! Mijn stiefvader twee jaar terug ook, toen was ie 43 volgens mij. Heeft er niks aan overgehouden gelukkig!
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:22:15 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_123152149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Daarentegen hebben we in de zomer ook misschien al met al 3 weken echt zomerse temperaturen O+
maar jij bent een neger. Jij draagt met 27 graden nog een muts ;(
disclaimer
pi_123152155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja maar echt zomers begint hier al vrij snel door die benauwdheid. :r
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123152158
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_123152161
Ik mag over 38 minuten een mango. *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123152165
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Zo ontzettend vaak is het nou ook weer niet benauwd hoor... Toch?
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:23:18 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_123152178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Dwyn het volgende:

[..]

disclaimer
pi_123152182
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik ben niet bepaald vel over been te noemen :D

[..]

Ben het gewend, is altijd al zo geweest, ook bij 10 kilo minder en bij bijna 10 kilo meer :P
B is het tegenover gestelde, die heeft meer wat jij omschrijft. Erg goeden combi ook in de zomer O+

Ik warm wel heel snel op onder de dekens bv, dan ben ik in no time net zo'n straalkacheltje en dat lukt hem dan weer niet :P
Onder dekens opwarmen, check. :')

En dan half stikkend wakker worden omdat er een tegen je aan ligt, "want dat is zo lekker warm O+" :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152188
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ze daar dan net zo hard over klaagt als mensen in de winter _O-

Ik vind het allemaal prima hoor, het benauwde is idd wat minder. Maar verder ben ik geen typische neger die het dan nog steeds niet warm genoeg vind heur.
pi_123152193
Ik baal juist altijd dat we hier meestal zo rond de 18-20 graden blijven hangen. Iedereen loopt dan in een t-shirt en ik moet dan nog steeds een vest aan :P Mag van mij altijd wel sobeso richting 25 graden gaan O+
pi_123152202
En zo hebben we allemaal iets. *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:24:25 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_123152203
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ze daar dan net zo hard over klaagt als mensen in de winter _O-

Ik vind het allemaal prima hoor, het benauwde is idd wat minder. Maar verder ben ik geen typische neger die het dan nog steeds niet warm genoeg vind heur.
-O-
disclaimer
pi_123152214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik baal juist altijd dat we hier meestal zo rond de 18-20 graden blijven hangen. Iedereen loopt dan in een t-shirt en ik moet dan nog steeds een vest aan :P Mag van mij altijd wel sobeso richting 25 graden gaan O+
I am you O+ Ik heb het ook altijd koud :') Met 30 graden zou ik ook nog steeds een licht jasje meenemen.. just to be sure :')
pi_123152217
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Onder dekens opwarmen, check. :')

En dan half stikkend wakker worden omdat er een tegen je aan ligt, "want dat is zo lekker warm O+" :')
Dat laatste heb ik gelukkig niet :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:25:00 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_123152219
ik had een indosurinaamse collega, dat was echt fantastisch. Die hadden we al op de radiatior gezet maar dan nog moest de thermostaat minstens op 25 :')
disclaimer
pi_123152220
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

-O-
Whutwhutwhut?
pi_123152225
Unf is een fopneger. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:25:13 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_123152226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Whutwhutwhut?
ik hou wel van typische negers :@
disclaimer
pi_123152229
Nepneger ;(
pi_123152232
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik hou wel van typische negers :@
Fml ;(
pi_123152233
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

I am you O+ Ik heb het ook altijd koud :') Met 30 graden zou ik ook nog steeds een licht jasje meenemen.. just to be sure :')
O+

Doe ik ook :D
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:26:06 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_123152246
ik word ook altijd heel heet dus ik heb effectief nooit een vent tegen me aan liggen omdat ik te warm ben :D
Alleen een pousse.
disclaimer
pi_123152273
Vroeger was ik echt gek op regenbuien :') dan ging ik altijd even lopen met de hond. Die werd strontchaggo want die kon regen niet zo waarderen als ik :')

I'm crazy and know it.
pi_123152283
Wandelen in de regen O+
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123152297
Ermahgerd ik werkt met allemaal autisten :') allemaal een uur later beginnen omdat we vanavond uit eten gaan en ze een uurtje langer moeten werken :')
pi_123152313
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik word ook altijd heel heet dus ik heb effectief nooit een vent tegen me aan liggen omdat ik te warm ben :D
Alleen een pousse.
Joop spoort niet wat warm-koudbelevenis betreft. :')

Serieus niet. Als het even kan dubbele dekens, want koud, maar hij loopt standaard rond in t-shirt en een heel dun jasje. En dat is blijkbaar niet koud. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152321
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Serieus niet. Als het even kan dubbele dekens, want koud, maar hij loopt standaard rond in t-shirt en een heel dun jasje. En dat is blijkbaar niet koud. :')
_O-
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:29:25 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_123152329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vroeger was ik echt gek op regenbuien :') dan ging ik altijd even lopen met de hond. Die werd strontchaggo want die kon regen niet zo waarderen als ik :')

I'm crazy and know it.
ERMAHGERD en je haar dan?
De hont van mijn ouders wil ook niks liever dan lopen in de regen, misschien een keer een date regelen?
disclaimer
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:29:47 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_123152338
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

thermostaat op 23?
disclaimer
pi_123152351
En bij het fietsen wel handschoenen aan, maar mouwen opgestroopt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152361
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

thermostaat op 23?
Nope, 20 max.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152387
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ERMAHGERD en je haar dan?
De hont van mijn ouders wil ook niks liever dan lopen in de regen, misschien een keer een date regelen?
Deed ik alleen als ik niet meer weg hoefde :@

Erm.. nu ben ik meer fan van zon :')
pi_123152423
Vanavond eten we bij een restaurant dat Loetje heet :D
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:33:58 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_123152449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond eten we bij een restaurant dat Loetje heet :D
linke loetje?
disclaimer
pi_123152461
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

linke loetje?
Ik moet meteen denken aan Leipe loetje :') maar schijnen heel goede biefstuk te hebben.
pi_123152474
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

linke loetje?
Bestaat dat nog?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152570
Verdomme, die namen daar worden steeds matiger. Garnali b. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:38:48 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_123152577
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bestaat dat nog?
hm, das in schagen zie ik, daar zal Uft wel niet gaan eten :D
disclaimer
pi_123152590
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:40:00 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_123152593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Verdomme, die namen daar worden steeds matiger. Garnali b. :'(
Lady gacacao? :')
disclaimer
pi_123152596
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hm, das in schagen zie ik, daar zal Uft wel niet gaan eten :D
Nah, zit een Loetje in Amsterdam, klinkt waarschijnlijker. :P

En die in Schagen ben ik nog wel geweest, daarom vroeg ik me af of het nog bestond. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152617
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lady gacacao? :')
De Van Velsen, een klein haasbiefstukje. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152631
Hadden ze altijd al matige namen voor gerechten, maar dit is wel heel erg. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_123152647
_O-
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:42:43 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_123152659
quote:
:9

"vegetarisch gerecht ¤11,00"

disclaimer
pi_123152676
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Vegetarische lasagne, zoals elk restaurant. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:44:14 #252
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_123152696
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik moet meteen denken aan Leipe loetje :') maar schijnen heel goede biefstuk te hebben.
Is dat niet die paardenbiefstuk toko?
Of was dat die andere in Amsterdam?
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:47:31 #253
95408 Incantrix
pi_123152772
Jemig, schrikken van je collega SQ! :X

En hitte, moah, ik ben er ook niet heel goed tegen bestand. Maar wanneer ik last heb van de hitte heeft iedereen dat, dus soit. Ik. Word alleen wat minder blij van vol in de zon zitten want zonne-allergie (dikke kneus ja :')) maar dat doe je meestal ook zelf bij :P

Voorlopig zeur ik liever over mijn winterhanden eigenlijk O+
3!
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:47:53 #254
95408 Incantrix
pi_123152781
Paardenbiefstuk O+
3!
pi_123152787
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja :')

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:44 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dit schijnt ossenhaas te zijn volgens de site? Geen idee, had er ook nog nooit van gehoord verder.
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:04:30 #256
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123153170
Zon O+ Hitte O+ Zon O+ Warmte O+ Zon O+ Zomer O+ Hitte O+

kou ;(
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_123153210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:44 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Loetje heeft geen paardenbiefstuk

loetje O+
pi_123153253
Mango O+
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123153270
Ja is het goed daar Sjaan? Ik zag ook biefstuk met kippenlevertjes, die wil ik proberen _O-
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:08:27 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_123153293
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Jemig, schrikken van je collega SQ! :X

En hitte, moah, ik ben er ook niet heel goed tegen bestand. Maar wanneer ik last heb van de hitte heeft iedereen dat, dus soit. Ik. Word alleen wat minder blij van vol in de zon zitten want zonne-allergie (dikke kneus ja :')) maar dat doe je meestal ook zelf bij :P

Voorlopig zeur ik liever over mijn winterhanden eigenlijk O+
27 graden is geen hitte ;(
disclaimer
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:08:42 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_123153300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja is het goed daar Sjaan? Ik zag ook biefstuk met kippenlevertjes, die wil ik proberen _O-
Lever :9
disclaimer
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:09:09 #262
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123153310
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Loetje heeft geen paardenbiefstuk

loetje O+
Zeker wel, dat hebben ze zelfs toegegeven :D
Vanaf de start ergens in de jaren '30 al alleen paar den biefstuk :D

Is een topic over in LIF
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:09:45 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_123153323
paardenvleesch :9
disclaimer
pi_123153339
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eerste keer bij loetje eten is de standaard biefstuk nemen, je weet niet wat je mist!
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:10:54 #265
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_123153346
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

27 graden is geen hitte ;(
Ik vind het in Nederland leuk tot een graad of 23, daarna wordt het me te warm :P

Zo, en nu weer uit de file, eindelijk doorrijden *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_123153538
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Eerste keer bij loetje eten is de standaard biefstuk nemen, je weet niet wat je mist!
Ermnerm :9 okay
pi_123153789
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:16 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ermnerm :9 okay
LOETJE BIEFSTUK :9~ !!!! O+
pi_123153802
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

LOETJE BIEFSTUK :9~ !!!! O+
_O- ik had er serieus nog nooit van gehoord. :@
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:23:07 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_123153810
ik zag net dat filmpje van dico's knie ;(
disclaimer
pi_123153918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

_O- ik had er serieus nog nooit van gehoord. :@
WAT IS DEZE!

loetje biefstuk is super bekend

en lekker :9
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:27:09 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_123153983
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

WAT IS DEZE!

loetje biefstuk is super bekend

en lekker :9
jonge, ik ook niet hoor :')
disclaimer
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:27:22 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_123153993
heb je aandelen? :D
disclaimer
pi_123153997
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jonge, ik ook niet hoor :')
WAT IS DEZE!
pi_123154071
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
heb je aandelen? :D
Het is alleen als tip! Vorig weekend met SF en zijn moeder daar gegeten, die vonden t ook heerlijk! En vrienden willen in Amsterdam ook vaak naar Loetje toe, dus dat zegt wel genoeg! Ook t feit dat t elke avond ramvol zit en mensen buiten moeten wachten om naar binnen te komen :')

Maar alleen als tip dus mocht je ooit in a'dam zijn *O*
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:30:10 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_123154117
ja, ik kom er niet dagelijks, dus is het ook niet zo gek dat ik 't niet ken toch? :D
Wij proberen Yokohama altijd aan mensen aan te raden, maar het hollandsch volk gaat liever naar all you can vreets -O-
disclaimer
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:31:25 #276
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_123154177
quote:
3s.gif Op donderdag 21 februari 2013 06:18 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Heb je het goede emailadres?
In hun contactinformatie zit een spelfout in hun eigen emailadres 8)7
Misschien eens contact opnemen via deze site: http://www.studiomvl.nl/
Is hetzelfde bedrijf, ze runnen meerdere webshops.
Thnx voor het uitzoeken! Zal ik inderdaad even contact mee opnemen :*
pi_123154179
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik kom er niet dagelijks, dus is het ook niet zo gek dat ik 't niet ken toch? :D
Wij proberen Yokohama altijd aan mensen aan te raden, maar het hollandsch volk gaat liever naar all you can vreets -O-
Is ook niet gek, maar als je ooit in de buurt bent weet je het dus O+
pi_123154186
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Het is alleen als tip! Vorig weekend met SF en zijn moeder daar gegeten, die vonden t ook heerlijk! En vrienden willen in Amsterdam ook vaak naar Loetje toe, dus dat zegt wel genoeg! Ook t feit dat t elke avond ramvol zit en mensen buiten moeten wachten om naar binnen te komen :')

Maar alleen als tip dus mocht je ooit in a'dam zijn *O*
Ja ik zag dat er in principe niet aan reserveringen gedaan wordt, alleen voor groepen vanaf 6 personen? :D Thank god zijn wij met 13 hehe.
pi_123154187
Sushi :9 We gaan nu voor de vijfde keer ofzo naar dit restaurant.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123154275
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja ik zag dat er in principe niet aan reserveringen gedaan wordt, alleen voor groepen vanaf 6 personen? :D Thank god zijn wij met 13 hehe.
Klopt :Y En ik zou niet te laat gaan want mega druk :') Ik was met sf en zijn ma&tante toen ook om 5 uur daarheen gegaan, waren er kwart over vijf en konden gelijk zitten. Vanaf kwart voor 6/ 6 uur staat er al een wachtrij binnen en als je er half 7 bent sta je buiten te wachten omdat t te vol is.
pi_123154310
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Klopt :Y En ik zou niet te laat gaan want mega druk :') Ik was met sf en zijn ma&tante toen ook om 5 uur daarheen gegaan, waren er kwart over vijf en konden gelijk zitten. Vanaf kwart voor 6/ 6 uur staat er al een wachtrij binnen en als je er half 7 bent sta je buiten te wachten omdat t te vol is.
Echt waar joh! We gaan hier om 5u weg idd dus moet goedkomen. Naar welke ga jij altijd? Wij gaan naar Oudekerk :9
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:34:39 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_123154313
quote:

[..]

als je gereserveerd hebt maakt dat natuurlijk geen hol uit :P
disclaimer
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:34:41 #283
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_123154317
Alhoewel ik via mail reageerde op de bevestiging mail die ik van ze had gehad. Een info@ adres. Die zou het toch ook gewoon moeten doen lijkt mij. Maar als ze meerdere webshops hebben is dit waarschijnlijk een ondergeschoven kindje.
pi_123154335
quote:

[..]

Dat zou mij dus serieus tegenhouden om daarheen te gaan :@
Ik wil gewoon kunnen reserveren en dan plek hebben en niet op de gok daarheen en dan een uur moeten wachten of zo :')
pi_123154352
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja maar als je onder de 6 personen niet kan reserveren...
pi_123154363
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ohja :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:35:47 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_123154376
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja maar als je onder de 6 personen niet kan reserveren...
ja, ze zegt net dat ze met 13 zijn ;)
disclaimer
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:36:35 #288
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_123154404
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
beetje zoals die reclame :')
pi_123154415
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:36 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja geweldig vind ik die _O-
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:37:37 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_123154439
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:36 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

welke? Het rinkelt geen belletje!
disclaimer
pi_123154455
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, ze zegt net dat ze met 13 zijn ;)
Ja ik zag het. Mijn reactie was ook bedoeld op Sjaans verhaal dat je niet te laat moet gaan (ik dacht dat dat in het algemeen bedoeld was en niet specifiek voor Unf).

Maar als ik dan ooit met 2 of 4 naar Amsterdam ga, sla ik Loetje waarschijnlijk dan dus over. Ik ziet dat niet zo zitten om, als je om 6u/half 7 ergens wil gaan eten, eerst nog weet ik het hoe lang te moeten wachten..
pi_123154500
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

welke? Het rinkelt geen belletje!
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:40:47 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_123154571
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja ik zag het. Mijn reactie was ook bedoeld op Sjaans verhaal dat je niet te laat moet gaan (ik dacht dat dat in het algemeen bedoeld was en niet specifiek voor Unf).

Maar als ik dan ooit met 2 of 4 naar Amsterdam ga, sla ik Loetje waarschijnlijk dan dus over. Ik ziet dat niet zo zitten om, als je om 6u/half 7 ergens wil gaan eten, eerst nog weet ik het hoe lang te moeten wachten..
nee precies, dat trek ik ook niet.
disclaimer
pi_123154617
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Echt waar joh! We gaan hier om 5u weg idd dus moet goedkomen. Naar welke ga jij altijd? Wij gaan naar Oudekerk :9
Als vrienden naar A'dam komen met ov gaan we altijd in johannes vermeerstraat, maar als er auto is altidj naar laren want gratis parkeren plus wat rustiger. Nog steeeds half uur wachtrij maar geen anderhalf uur :')

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat zou mij dus serieus tegenhouden om daarheen te gaan :@
Ik wil gewoon kunnen reserveren en dan plek hebben en niet op de gok daarheen en dan een uur moeten wachten of zo :')
ik haat wachten, daarom ga ik vroeg! Ik hoef er ook niet persee heen want heb er al vaak genoeg gegeten maar mesnen uit limburg en braband willen altijd graag daar eten :Y
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:42:07 #295
149959 SQ
snelle trees
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:43:15 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_123154699
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]
Ik hoef er ook niet persee heen want heb er al vaak genoeg gegeten maar mesnen uit limburg en braband willen altijd graag daar eten :Y
en dat heeft uiteraard niks te maken met het feit dat jij ze al drie maanden lekker loopt te schreeuwen met ERMAHGERD JE MOET DAAR ETEN!!! ? :D :')
disclaimer
pi_123154744
quote:
99s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en dat heeft uiteraard niks te maken met het feit dat jij ze al drie maanden lekker loopt te schreeuwen met ERMAHGERD JE MOET DAAR ETEN!!! ? :D :')
_O-

En dan kom je daar en dan is er geen plek -O-
pi_123154761
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als vrienden naar A'dam komen met ov gaan we altijd in johannes vermeerstraat, maar als er auto is altidj naar laren want gratis parkeren plus wat rustiger. Nog steeeds half uur wachtrij maar geen anderhalf uur :')

Ermahgerd :')
pi_123154850
Maar ik ga sowieso eigenlijk nooit op de bonnefooi naar een restaurant, ik reserveer altijd, ook als we met z'n 2en op een willekeurige dinsdag gaan of zo :')
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:46:29 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_123154851
voor een fucking steakhouse. Ik neem aan dat je ook elders best lekker kan eten :')
disclaimer
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:46:37 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_123154859
bam
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')