Het is een serieuze juridische termquote:Computervredebreuk
Computervredebreuk is de juridische kwalificatie van het cracken oftewel 'kraken' of 'openbreken' van computers hetgeen in de volksmond ten onrechte veelal wordt aangeduid met hacken. De term is gevormd naar analogie met het woord huisvredebreuk.
Ja, dat kunnen juristen heel goed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een serieuze juridische term![]()
HOEzo niet dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zegt dat er niet in allebei je ballen evenveel zaad zit
O joy!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik moet aidstoornisgroepsopdrachten maken. Lichaamsbeleving
Als dat niet neuken wordtquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Newsflash
Bambi is gehosseld door kaneelstokje en ze gaan als het goed is volgende week meeten als bambi terug is van vakantie
Einde newsflash
Sex sc?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Newsflash
Bambi is gehosseld door kaneelstokje en ze gaan als het goed is volgende week meeten als bambi terug is van vakantie
Einde newsflash
Ja dat weet ik toch heul niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In je tieten zit toch ook niet evenveel melk zegt hij.
Nee jk kwam kaneel jn een andere sc tegen en toen vroeg ik of hij bambi aan het hosselen was, mehequote:
Allemaal lichaamsdelen beoordelen met plussen en minnen, maar ik vind dat soort dingen heel kut.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O joy!
Wat is je opdracht?
Omdat koningshuis en UK en historiequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar Dwyn wat is er dan zo tof aan haar? Ik weet dat ze er leuk uitziet maar verder me er niet jn verdiept
Ja maar waarom is die Kate dan een topwijfquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat koningshuis en UK en historiedas leuk
jamaar jij hebt een mooi en leuk hooft met haar enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal lichaamsdelen beoordelen met plussen en minnen, maar ik vind dat soort dingen heel kut.
Een paar weken geleden moesten we als afsluiting van het motorische gedeelte iets opnoemen wat we mooi aan onszelf vinden. Ik kon dat gewoon niet en ik heb daar keihard zitten janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |