Helemaal niets. Het probleem is echter dat ze een groot deel van de meest fundamentalistische vragen van het leven niet beantwoordt zien in het geloof.quote:Wat is er mis met mensen welke antwoorden vinden op toch wel een groot deel van de meest fundamentalistische vragen van het leven in het geloof.
Ehmz jawel. De mijne was inhoudelijk. Er is niets mis met mensen die antwoorden zoeken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef zquing het volgende:
Kijk dit bedoel ik dus, nog geen eens de moeite nemen om een enigzins inhoudelijke post te maken. Beetje jammer.
Ik vraag me af of er onderzoeken zijn daarover, al lijkt 't me niet te doen om te bepalen op welke vragen geloof antwoord zou moeten geven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal niets. Het probleem is echter dat ze een groot deel van de meest fundamentalistische vragen van het leven niet beantwoordt zien in het geloof.
Op het eerste deel, zie de edit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz jawel. De mijne was inhoudelijk. Er is niets mis met mensen die antwoorden zoeken.
Echter vinden ze die antwoorden niet in hun geloof.
Dat soort antwoorden (als ze er al zijn) ga je vinden in de wetenschap en niet in het geloof
Religie verklaart dat ook niet imoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Op het eerste deel, zie de edit.
Wetenschap geeft niet het antwoord op het meest fundamentele(imho). Het verklaart niet waarom wij zijn, enkel dat we zijn en hoe het op dit moment in elkaar zit.
En religie verklaart deze zaken wel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Op het eerste deel, zie de edit.
Wetenschap geeft niet het antwoord op het meest fundamentele(imho). Het verklaart niet waarom wij zijn, enkel dat we zijn en hoe het op dit moment in elkaar zit.
Mensen die blowenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef PriesterB het volgende:
Relax man. Smoke een jonko en laat al je zorgen van je afglijden.
8 creditsquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:55 schreef AadBilnaat het volgende:
Een grasperkje voor je topic:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |