Ja die! Zo'n snoepje gewoon!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Die toch? Jaap Polak.
Nou. Jij bent zeker geen maagd meer.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou. Jij bent zeker geen maagd meer.
Nou ja, als je dit een snoepje vindt, stel je geen hoge eisen en zul je wel geen maagd meer zijn.quote:
Of niet. Die optie moet je ook openhouden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien komt iemand over 100 jaar wel naar kunst en kitsch met een printscreen van de 1e pagina van het 1e deel van het fok forum kunst en kitsch topic en dat is dan 100 triljoen gulden waard.
Dat ie dan vervalst is ofzo, zonder Saind, zonder Knut, zonder Hoppaquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of niet. Die optie moet je ook openhouden.
Stinho prikt daar zo doorheen. Hij is de dan 104 jarige expert op het gebied van internet print-screens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ie dan vervalst is ofzo, zonder Saind, zonder Knut, zonder Hoppa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je 'm wel eens iets zien taxeren? Zooo charmant... Maar goed, jij bent een man, dus ik snap wel dat je 'm geen snoepje vindt. En die foto flatteert hem niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, als je dit een snoepje vindt, stel je geen hoge eisen en zul je wel geen maagd meer zijn.
Ach ik zou hem doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je 'm wel eens iets zien taxeren? Zooo charmant... Maar goed, jij bent een man, dus ik snap wel dat je 'm geen snoepje vindt. En die foto flatteert hem niet.
Dat is Davy toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho prikt daar zo doorheen. Hij is de dan 104 jarige expert op het gebied van internet print-screens.
Dat altijd duidelijk mogen zijn dat dit topic ons idee was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat ie dan vervalst is ofzo, zonder Saind, zonder Knut, zonder Hoppa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEES JE MEE NELLEKE JUNIOR?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat altijd duidelijk mogen zijn dat dit topic ons idee was.
Zodra ze 18 is, mag ze bellen.quote:
Ik heb gewoon zelfgemaakte foto's hangen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch zou ik ook wel eens wat kunst aan de muur willen. Die tettenkalender begint nu ook wel te vervelend.
De man van m'n oude oppas schildert, heb gruwelijke tulpen aan de muurquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch zou ik ook wel eens wat kunst aan de muur willen. Die tettenkalender begint nu ook wel te vervelend.
Godver. Waarom?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef Saind het volgende:
[..]
De man van m'n oude oppas schildert, heb gruwelijke tulpen aan de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |