quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
hier heb ik echt nog nooit van gehoord, kun je wat meer vertellen????!!!!
Ook leuk zijn de boeken van Dan Brown, de davinci code en angels & demons. Zijn ook films van, gaan ook daaroverquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het schijnt ( heb geen bewijs natuurlijk )quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
WTF hoezo pikke we dat???? :Squote:Op woensdag 20 februari 2013 19:25 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Het schijnt ( heb geen bewijs natuurlijk )
dat er 13 families zijn die van achter de schermen dus aan de touwtjes trekken.
Ze hebben controle over de media , denk aan fox enzo die constant het publiek misleiden.
ze ownen de federal reserve, en meerdere centrale banken in europa.
het schijnt ook dat deze families naar een doel toewerken, weet niet of je ooit van een nieuwe wereld orde heb gehoord.
WTF????? weet de politie hier al van????quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:25 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Het schijnt ( heb geen bewijs natuurlijk )
dat er 13 families zijn die van achter de schermen dus aan de touwtjes trekken.
Ze hebben controle over de media , denk aan fox enzo die constant het publiek misleiden.
ze ownen de federal reserve, en meerdere centrale banken in europa.
het schijnt ook dat deze families naar een doel toewerken, weet niet of je ooit van een nieuwe wereld orde heb gehoord.
omdat niemand het weet , niemand het ooit kan bewijzen en hun machtig als fuck zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WTF hoezo pikke we dat???? :S
ja haha mischien dat willempie er dit jaar heen mag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:18 schreef Laser. het volgende:
Binnenkort weer een Bilderberg meeting!
Yep, scary shit! Willem zal vast wel aanwezig zijn, Beatrix is ook vaak/altijd aanwezig. Daarnaast vertrouw ik de freemasons/vrijmetselaars ook niet. Enge club naar mijn mening (no offense intended).quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef joellsoares het volgende:
[..]
ja haha mischien dat willempie er dit jaar heen mag.
wel eens gehoord van bohemian grove?
zeker scary, als de machtigste mensen op aarde 2 weken samenkomen, en toneelstukjes spelen waarin mensen worden vermoord voor een reusachtige stenen uil. krijg ik toch mn twijfels....quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:32 schreef Laser. het volgende:
[..]
Yep, scary shit! Willem zal vast wel aanwezig zijn, Beatrix is ook vaak/altijd aanwezig. Daarnaast vertrouw ik de freemasons/vrijmetselaars ook niet. Enge club naar mijn mening (no offense intended).
ff kijkie nemen danquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
BNW-topic. Daar hebben ze het altijd over dit soort onzin.
denk dat ze eerder geld en macht willen dan persee onsquote:
Het hoort bij elkaar.. Ze moeten mensen onder de duim krijgen om macht & geld te krijgen... en om macht & geld te krijgen moeten ze de macht over de mensen te hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef joellsoares het volgende:
[..]
denk dat ze eerder geld en macht willen dan persee ons
ja sorry had niet goed naar topics gekeken!quote:
yep en dat doen ze door ons dom te houden, wat hun overigens goed luktquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het hoort bij elkaar.. Ze moeten mensen onder de duim krijgen om macht & geld te krijgen... en om macht & geld te krijgen moeten ze de macht over de mensen te hebben
en het terug brengen van de wereld bevolking staat ook op hun lijstje
wat heeft dit nou weer met het onderwerp te makenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef joellsoares het volgende:
[..]
yep en dat doen ze door ons dom te houden, wat hun overigens goed lukter zijn zelfs meer mensen met een laag iq dan met een hoog iq wat opzich best triest is.
ja klopt ze zijn al goed bezig in afrika.......teringlijers
het volk dom houden heeft heel veel met het onderwerp te maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met het onderwerp te maken
Hey prez, kom nou terug naar mijn topicquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat heeft dit nou weer met het onderwerp te maken
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef joellsoares het volgende:
[..]
het volk dom houden heeft heel veel met het onderwerp te maken.
Ja, maar een "schaap" zijn heeft niks met je IQ te maken. Iemand met een IQ van 150 kan evengoed meer van de msm voor waarheid aannemen bijvoorbeeld, dan iemand met een IQ van 95. Het IQ van van de bevolking is dan ook niet waar men het over heeft als gezegd wordt dat het volk dom gehouden wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:36 schreef SomsJaSoms het volgende:
[..]
Hey prez, kom nou terug naar mijn topic
(Dat heeft ermee te maken dat ze erin slagen om de massa zo af te stompen dat het simpele controleerbare beesten worden. Geef ze brood en spelen en pluk ze verder helemaal kaal.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |