Waarom begon ik over God met mijn eerste post? Ik wilde gewoon gezellig mee doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich ook inhouden maar zich nog wel aan jou ergeren.
Ik luister nu muziek over geld,bitches en drugs,vind je dat Duivels?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor ik wil niet eens over God praten in dit topic maar iedereen moet het erbij betrekken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ja ik weet natuurlijk niet hoe alles werkt hier in Nederland, stom van me!
Grow upquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ja ik weet natuurlijk niet hoe alles werkt hier in Nederland, stom van me!
Ja en dat lukte ook, maar toen kwamen al die hatersquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom begon ik over God met mijn eerste post? Ik wilde gewoon gezellig mee doen.
Ga maar gezellig doen in KLB. Daar kom je beter tot je rechtquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom begon ik over God met mijn eerste post? Ik wilde gewoon gezellig mee doen.
Maar je hebt meer soorten psychische hulp dan alleen psychologen, met andere tarieven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Altijd 350 standaard, psycholoog is eerste lijns dus altijd 67 euro. Of zo, zit je daarover heen mag je met basisverzekering 5x gaan voor een eigen bijdragen van 20 euro, maar goed met 5 afspraken ben je ook maar net over de 350.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat iedereen het elke keer met jou aan de stok krijgt als je hier komt.
Nee, dat mag je best doen is je eigen keuze toch? Zelf kies ik er niet voor omdat ik sowieso van diepgang hou. Maar wat je wilt doen staat je vrij toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik luister nu muziek over geld,bitches en drugs,vind je dat Duivels?
Met Hypo en PP jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]gisteravond ook al toch? Met Hypo dacht ik?
Ik mag gaan en staan waar ik wil.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar gezellig doen in KLB. Daar kom je beter tot je recht
Dan ga je de tweedelijns in en krijg je meer een soort van therapie daar zit ik, ik betaal dus niets. Alleen voor pillen betaal ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar je hebt meer soorten psychische hulp dan alleen psychologen, met andere tarieven.
Dat was me nog eens een leuke relquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Goed antwoord.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee, dat mag je best doen is je eigen keuze toch? Zelf kies ik er niet voor omdat ik sowieso van diepgang hou. Maar wat je wilt doen staat je vrij toch?
nee met Hypo had ik enkel een inhoudelijke discussie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
Aha oké, ja dat wist ik niet, ik heb het begin van de discussie niet echt mee gelezen dus ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik mag gaan en staan waar ik wil.
[..]
Dan ga je de tweedelijns in en krijg je meer een soort van therapie daar zit ik, ik betaal dus niets. Alleen voor pillen betaal ik.
Maar mensen kijken niet dieper dan dat, ze zien mij als een Jezus-freak die overal het woord verkondigt.quote:
Gestikt in wat poedersuikerquote:
Ja dat macht nichts aus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Aha oké, ja dat wist ik niet, ik heb het begin van de discussie niet echt mee gelezen dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |