ooh oke, sorry dat ik het verkeerd begreep, je bent wel een aardig hyperactief meisje hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Eigenlijk een combinatie
Maar bij adhd denken mensen alleen maar aan hyperactieve jongentjes en dat ben ik niet (lol) dus ik hou het altijd maar op ADD
Maar het zijn verder maar films. En dat van jou dat is zo over toch!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet bij mezelf. En waarom denk je dat ik niet tegen die sadistische shit kan. krijg ik echt paniekaanvallen van. Zweten, misselijk, bijna flauwvallen
Begroetenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey
Hoe noem jij het dan? Groeten?
Waarom ga je meteen schelden dan? Heeft god je niet verteld dat dat niet mag?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat genoegen gun ik jou helemaal niet snol.
Ik ben ook wel hyperactiefquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh oke, sorry dat ik het verkeerd begreep, je bent wel een aardig hyperactief meisje hoor
Je houdt er nog dagen last van. En gewoon dat wachten met die verdoving enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar het zijn verder maar films. En dat van jou dat is zo over toch!
Ik scheld niet ik doe een constatering.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Waarom ga je meteen schelden dan? Heeft god je niet verteld dat dat niet mag?
Meer op de gasdeeltjes bij 500 graden manier?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ook wel hyperactiefMaar niet op de stuiterbal manier
Verdoving is hartstikke leuk manquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je houdt er nog dagen last van. En gewoon dat wachten met die verdoving enzo
Und?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oke argo ik begin je een beetje zat te worden
Ach ga toch weg man, je veroorzaakt alleen maar gezeik hier. Aan wie ligt het danquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik scheld niet ik doe een constatering.
Ik ben het zat geloof me nou ik heb het echt gehad het leven is geen spel het leven is geen weddenschapquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oke argo ik begin je een beetje zat te worden
Lol, mja, hyperactief in m'n hoofd en in kleine gebaren (veel te snel willen typen en typfouten maken, teveel tegelijk willen zeggen, teveel tegelijk denken, altijd ergens mee spelen, met m'n been trillen, etc), niet zo zeer dat ik rondjes moet rennen ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meer op de gasdeeltjes bij 500 graden manier?
Jullie vallen mij met z'n allen aan narcisten. Dus niet aan mij, ik kan prima opschieten met Supersof en Space heeft geen last van mij. Jullie toevallig wel. Met M-sacras heb ik ook geen problemen overigens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ach ga toch weg man, je veroorzaakt alleen maar gezeik hier. Aan wie ligt het dan
Nee. Je kijkt er anders tegen aan dan ik. Ik ben me op dit moment al gek aan het makenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Verdoving is hartstikke leuk man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |