quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
praat dan lekker met haar via Dm als de reacties hier je niet aanstaan
Ja wel chill, want normaal kunnen ze m'n aderen nooit vinden en moeten ze 3 keer prikken voordat er eens een keer bloed uit komtquote:
lekker warm in de helquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja daar wel maar hier in dit topic niet daar beginnen jullie allemaal en verwijten jullie het mij dat ik erover begin. narcisten stop er gewoon over ik kom niet eens om over God te praten jullie zijn verloren en wat mij betreft mogen jullie allemaal naar de hel ik lig er niet wakker van.
Je moet niet afzwakken, niet naar school gaan is een ding, maar dan ook geen tijd in school steken. Dat is...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet mijn linux opdracht maken maar ik heb geen zin
Vraag aan iemand uit jouw klas of hij/zij die wil maken voor ¤20,-.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet mijn linux opdracht maken maar ik heb geen zin
Ja jammer alleen dat like de helft van alle gelovigen de hel al heeft tegengesprokenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja daar wel maar hier in dit topic niet daar beginnen jullie allemaal en verwijten jullie het mij dat ik erover begin. narcisten stop er gewoon over ik kom niet eens om over God te praten jullie zijn verloren en wat mij betreft mogen jullie allemaal naar de hel ik lig er niet wakker van.
Ik heb nog tijd genoeg, alles op het laatste momentquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Je moet niet afzwakken, niet naar school gaan is een ding, maar dan ook geen tijd in school steken. Dat is...Rebels.
De hel is voor plebs, ik ga naar Disneyland als ik dood ben want dat is leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarvoor ga je niet naar de hel hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet ook naar de helIk stuurde gisteren een blinde de verkeerde kant op
per ongeluk that is
NEINZ dat is echt 5 minuten werk. +fraude en dan moet ik naar de fraudecommissiequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vraag aan iemand uit jouw klas of hij/zij die wil maken voor ¤20,-.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
De hel is voor plebs, ik ga naar Disneyland als ik dood ben want dat is leuk.
De hel bestaat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jammer alleen dat like de helft van alle gelovigen de hel al heeft tegengesprokenMaar blijkbaar leef jij nog met je hoofd ergens 500 jaar geleden.
Zo deed ik dat ook...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog tijd genoeg, alles op het laatste moment
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
De hel is voor plebs, ik ga naar Disneyland als ik dood ben want dat is leuk.
Ga het maken dan!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ dat is echt 5 minuten werk. +fraude en dan moet ik naar de fraudecommissie
Bewijs. De Bijbel geldt niet als bronquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:37 schreef Argo het volgende:
[..]
De hel bestaat.
[..]
Zo deed ik dat ook...
[..]
Kom vechten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |