Ken ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Masters of Reality erbij.
7 bands te gaan nog.
Maarja stel voor je bent een liefhebber van de Kings Of Leon. Dan zou ik persoonlijk toch ¤ 10,00 meer betalen om naar Werchter te gaan. Dan heb je gelijk Blur er ook bij.quote:
Het kost niet eens meer, dagkaart voor RW kost 80 euroquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maarja stel voor je bent een liefhebber van de Kings Of Leon. Dan zou ik persoonlijk toch ¤ 10,00 meer betalen om naar Werchter te gaan. Dan heb je gelijk Blur er ook bij.
En gratis vervoer met trein en busquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het kost niet eens meer, dagkaart voor RW kost 80 euro
Het kan nogquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik had HURTS en Biffy Clyro overigens ook wel verwacht. En Frank Turner, maar dat is misschien meer wishful thinking.
Vind dat juist allemaal typische tent-namen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt belachelijke namen die op de Main stage staan. O.a.:
Handsome Poets, The Opposites, Passenger, Kensingston...
Die staan niet op de mainstage hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt belachelijke namen die op de Main stage staan. O.a.:
Handsome Poets, The Opposites, Passenger, Kensingston...
Vrijdagquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die staan niet op de mainstage hoor
Je hebt elke dag de 3FM Stage en de main stage precies omgedraaidquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vrijdag
Main Stage: The Killers - The Script - Paramore - Handsome Poets
3FM Stage: Queens of the Stone Age - Jimmy Eat World
Brand Bier Stage: Netsky Live - Kodaline - Andy Burrows - Christopher Green
Zaterdag
Main Stage: Kings of Leon - 30 Seconds to Mars - The Opposites - Passenger
3FM Stage: Phoenix - The Gaslight Anthem - Fun. - Douwe Bob
Brand Bier Stage: C2C - Ellie Goulding - Miles Kane - Graveyard
Zondag
Main Stage: Green Day - Ben Howard - The Vaccines - Kensington - Triggerfinger
3FM Stage: Blaudzun
Brand Bier Stage: Alt-J - Die Antwoord - Lianne La Havas - Grouplove
Oke, ik neem alles terug, dit is gewoon weg idiootquote:
Kensington staat dus mainstagequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef DeLuna het volgende:
Kensington, leuk dat ze op de 3FM stage staan maar dat is meer voor de tent..
Als ik maar vooraan sta dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kensington staat dus mainstage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |