JE MAG OP ZONDAG DAN NIET WERKENquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben in dienst van de HEER, mijn werk is alleen 's zondags.
Carnavalquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brabant -> carnaval -> vorige week
rest van het land -> deze week
WIE WEET HET NOU BETER HE!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE MAG OP ZONDAG DAN NIET WERKEN
Dat is waar ik kom net uit bed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee allemaal autisten hier met een Wajong he. Living the good life.
Je vergeet Limburg ik ben Limburgs maar nu snap ik het wel ja dus jullie hebben nu vakantie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brabant -> carnaval -> vorige week
rest van het land -> deze week
Jij bent een ongelofelijke trol die trolt en geen bijbelkennis heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben in dienst van de HEER, mijn werk is alleen 's zondags.
Ja Space heefth et me al uitgegled.quote:
Deze man weet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Spees zou van AI nog slimmer worden
In de kerkquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE MAG OP ZONDAG DAN NIET WERKEN
Ja maar limburgquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is waar ik kom net uit bed.
[..]
Je vergeet Limburg ik ben Limburgs maar nu snap ik het wel ja dus jullie hebben nu vakantie.
[..]
Jij bent een ongelofelijke trol die trolt en geen bijbelkennis heeft.
[..]
Ja Space heefth et me al uitgegled.
Van het christendom weet jij net niets.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WIE WEET HET NOU BETER HE!
Huilen van het lachen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die carnaval vieren
Ik weet nooit of ik daar nou van moet huilen of moet lachen
Heb 3 dagen vrij van werk gevraagdquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:26 schreef Argo het volgende:
Moeten jullie niet naar school of werken of zo?
Ik trol jou wel ja, maar ik heb zeker aardig wat bijbelkennisquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is waar ik kom net uit bed.
[..]
Je vergeet Limburg ik ben Limburgs maar nu snap ik het wel ja dus jullie hebben nu vakantie.
[..]
Jij bent een ongelofelijke trol die trolt en geen bijbelkennis heeft.
[..]
Ja Space heefth et me al uitgegled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |