PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
sorry had niet gezien dat hij gesloten was. en was even met iets anders bezig.
maar om nou meteen voorvocht te gaan roepen.![]()
voorvocht produceren?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
Haha ja... Het ging zo slecht dat we dachten, we maken het seizoen maar gewoon af want het is een beetje lullig om dit zo achter te laten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hebben jullie gister nog een heel seizoen gespeeld?
Jullie hadden geen targetman zekerquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja... Het ging zo slecht dat we dachten, we maken het seizoen maar gewoon af want het is een beetje lullig om dit zo achter te laten.
ja, hij was 2 weken terug nog maar 1.7 miljoenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Ronaldo alweer de 2 miljoen grens gepasseerd. Zo schiet het ook niet op om zelf rijker te worden
Haha, ik hoorde het woord thar-ghet wel iets te vaak.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jullie hadden geen targetman zeker
Nog niet begonnenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik hoorde het woord thar-ghet wel iets te vaak.
Het ging in principe wel goed en Boëtius redde zich prima. Maar we kregen redelijk veel onbenullige kut doelpunten tegen.
Filmpje al af?
Die daalt binnenkort wel weer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Ronaldo alweer de 2 miljoen grens gepasseerd. Zo schiet het ook niet op om zelf rijker te worden
bij de release was hij toch iets van 1.4 miljoen of zo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom? Hij is alleen maar gestegen
Ja, zoiets. 1.2 of 1.4 miljoenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij de release was hij toch iets van 1.4 miljoen of zo?
Ik ga hem pricefixen naar naar een goedkopere prijsquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom? Hij is alleen maar gestegen
als je dan toch bezig bentquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga hem pricefixen naar naar een goedkopere prijs
Lijkt me mooi, als je zo rijk bent, dat je dat kunt doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga hem pricefixen naar naar een goedkopere prijs
Als ik zo veel geld had dan had ik zeker een paar Messi's en Ronaldo's weg gegeven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je dan toch bezig bentdoe zlatan ook meteen.
en alle messi's natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |