quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik steun je, met mijn zwaard. Schone deerne.
nee, behalve als het heel koud is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Argo het volgende:
Iemand hier die sokken draagt in bed? Iemand begon daarover...
Ja, ik. Tenzij het warm is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Argo het volgende:
Gewoon rood gelakt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik dan vragen wat jullie mannen mooi vinden op een vrouw haar nagels?
Shit is helemaal naar de kanker gegaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben jij nou eigenlijk met joysa, murdera?
niettes...quote:
Roze.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee, behalve als het heel koud is.
Wauw, ik doe dat dus nooit. Misschien mis ik wel iets in mijn leven.quote:
niet te lang en puntingquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar paar weken terug was ze nog in leidenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shit is helemaal naar de kanker gegaan.
mjah.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar paar weken terug was ze nog in leiden
Jawel, gewoon zelfde kleur rood als je lippenstift danquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoals als 'gewoon' rood
Als het koud is, is het best lekker!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
niettes...
[..]
Roze.
[..]
[..]
Wauw, ik doe dat dus nooit. Misschien mis ik wel iets in mijn leven.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb ze altijd rood, zwart, roze of nude.groei nagels groei
nee hoor, als je refereert naar autolak dan snappen we het weer welquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
het leven lijkt mij zo simpel als man, rood is rood en er is maar 1 soort rood
nope, niet nodig in mn waterbedje ( das altijd lekker warm)quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Argo het volgende:
Jullie maken het te moeilijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
het leven lijkt mij zo simpel als man, rood is rood en er is maar 1 soort rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |