serieus? dus de limburgers hebben het van de duitsers gejat en nu de brabanders ook nog van de limburgers?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd gianni tijdens carnaval draaide ze ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer
zo'n ikea latten bodem,quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ik weer, net ff een lattenbodem in elkaar gezet samen met mijn zusje, wat een ellende om in elkaar te zetten
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? dus de limburgers hebben het van de duitsers gejat en nu de brabanders ook nog van de limburgers?
jep, zometeen maar eens naar buitenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet goed, maja. Hoe staat het bij jou daar in het mooie Limburg schijnt het zonnetje daar ook?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? dus de limburgers hebben het van de duitsers gejat en nu de brabanders ook nog van de limburgers?
Ikea, altijd een zwaar gedoe...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zo'n ikea latten bodem,
waar als je de laatste lat erin wilt zetten dat de rest er weer uitdonderd,![]()
![]()
en in mijn geval daarna die latjes dienen om je speklapje op de bbq op te warmen
Ja ik moet straks ook weg, therapie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, zometeen maar eens naar buiten
hoe ist met spees?quote:
nee opi moet je hier ook niet kopen joh, veel te duurquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef Snowbells het volgende:
Ja van koh!, zo'n zwarte met glitters en omgkoh
.
Ik kwam er laatst achter dat ze hier ook OPI verkopen, maar geen speciale holo kleurtjes ofzo
ja wel okay, druk met school enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ist met spees?
lang niet meer gezien
bij de 2 beste brouwerijen van nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik moet straks ook weg, therapie.![]()
Waar ergens in limburg woon je eigenlijk, ik woon op het smalste stuk.
Nee was van Leenbakker, maar ongeveer hetzelfde conceptquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zo'n ikea latten bodem,
waar als je de laatste lat erin wilt zetten dat de rest er weer uitdonderd,![]()
![]()
en in mijn geval daarna die latjes dienen om je speklapje op de bbq op te warmen
Ga je opdrachten nu maar maken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja wel okay, druk met school enzo
Alfa en Brand?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de 2 beste brouwerijen van nederland
Ik heb zelfs een chanel lakje ooit gekocht maar die was kut.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee opi moet je hier ook niet kopen joh, veel te duur
paracetamol een optie?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laatste week wel ziek geweest en ik krijg nu opeens dikke hoofdpijnmaar komt vast wel goed
hoe is het in limboland?
heb je 30 maart wat te doen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja wel okay, druk met school enzo
Chanelquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een chanel lakje ooit gekocht maar die was kut.
alfa is ook wel in de buurt maar die bedoel ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Alfa en Brand?Zitten die bij elkaar ja? Of bedoelde ge andere brouwers?
Je hebt het zo zwaar jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik al genomen maar duurt even voor het werkt, fuck my life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |