abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 maart 2013 @ 20:48:42 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_123883374
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand een veilige manier om je haar tijdelijk te kleuren?

Ik heb haar krijtjes om kleine stukjes haar anders te kleuren, leuk maar al mijn kleren komen vol te zitten :{

Ik heb Kool Aid ( cherry ) geprobeerd op een stukje haar, maar omdat mijn haar bruin is, is mijn haar alleen van tint veranderd. Het stukje haar heeft nu een koperachtige glans in de zon.

Ik wil tijdelijk groen haar om uit te proberen, maar ik wil niet mijn haren bleken. Ik ben te bang om mijn haren te beschadigen.
http://www.ghetto-rock.com/site/overzicht.asp?idCategory=128 Hier heb ik mijn kleuren gekocht, zijn leuke kleuren, is tijdelijk en die ik had zouden ook wat moeten conditionen.

Maar goed, er is natuurlijk een reden waarom je beter resultaat krijgt met licht haar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_124039205
Ik kon het niet laten om een flesje pure arganolie te kopen :D Het was wel duur (16,99 voor een klein flesje bij de Tuinen), maar je doet er heel lang mee aangezien je elke keer 3 à 4 druppels nodig hebt.
Ik heb teveel door mijn haar gedaan na het wassen (7 druppels), dus mijn punten zien er nu slierterig uit :') Ik zal over een week laten weten of het me bevalt ;) Het geeft je trouwens ook een superzacht babyhuidje als je het op je gezicht smeert! :)
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_124060188
Hier zitten vast ervaringsdeskundigen.
Ik heb denk ik al 14 jaar kort haar, en heb regelmatig getwijfeld het te laten groeien, totr schouderlengte ongeveer.
Probleem is alleen dat ik heel veel en heel dik haar heb. Normaal ben je daar natuurlijk mee gezegend, maar als je het wil laten groeien is het maar een kopzorg, omdat het er al heel snel erg onverzorgd uitziet, en je kunt er niks mee.

is uitdunnen dan een optie? of bereik je daar juist het tegenovergestelde mee?
En hebben jullie verder nog tips?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_124063348
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Mirjam het volgende:
Hier zitten vast ervaringsdeskundigen.
Ik heb denk ik al 14 jaar kort haar, en heb regelmatig getwijfeld het te laten groeien, totr schouderlengte ongeveer.
Probleem is alleen dat ik heel veel en heel dik haar heb. Normaal ben je daar natuurlijk mee gezegend, maar als je het wil laten groeien is het maar een kopzorg, omdat het er al heel snel erg onverzorgd uitziet, en je kunt er niks mee.

is uitdunnen dan een optie? of bereik je daar juist het tegenovergestelde mee?
En hebben jullie verder nog tips?
Ik heb een keer mijn haren laten uitdunnen.. Ik heb krullende haren die er 30 minuten na kammen er al onverzorgd uit zien alsof ik ze uren niet gekamd heb.. En ik zou het zelf niet meer doen... Het werd er alleen maar erger van.
Misschien heeft de kapster het niet goed gedaan, maar het werden allemaal stukken, een grote rommel :{

---------
En iets heel anders: Mijn haren zijn groen *O* *O* *O* *O*
Ik heb Enchanted Forest gekocht van Manic Panic, een blauw/groene kleur..
Van te voren heb ik niet mijn haren gebleekt ( ik heb licht bruin haar ) omdat ik ze niet wil beschadigen, dus ik had eigenlijk niet verwacht dat het er goed uit zou zien..
Maar het is helemaal goed uitgepakt *O*
Mijn haren zijn nu een mooie donker groen, lichter als de zon erop schijnt


^
het is ongeveer die kleur geworden, en veel lichter in de zon O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Stickertje op 14-03-2013 20:57:07 ]
Ze smelten de kazen!
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:40:18 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124065980
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Mirjam het volgende:
Hier zitten vast ervaringsdeskundigen.
Ik heb denk ik al 14 jaar kort haar, en heb regelmatig getwijfeld het te laten groeien, totr schouderlengte ongeveer.
Probleem is alleen dat ik heel veel en heel dik haar heb. Normaal ben je daar natuurlijk mee gezegend, maar als je het wil laten groeien is het maar een kopzorg, omdat het er al heel snel erg onverzorgd uitziet, en je kunt er niks mee.

is uitdunnen dan een optie? of bereik je daar juist het tegenovergestelde mee?
En hebben jullie verder nog tips?
Uitdunnen op die wijze geen ervaring mee, maar je komt gewoon op een ruk tussenlengte straks inderdaad :') Ik zou je haar dan gewoon vastzetten met een schuifje of knipje of zo en even doorbijten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:14:40 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_124067957
of neem gewoon zo'n heel natuurlijk uitziende negerinnen pruik om die rot lengte te overbruggen O+

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_124070592
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
of neem gewoon zo'n heel natuurlijk uitziende negerinnen pruik om die rot lengte te overbruggen O+

[ afbeelding ]
:')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:04:53 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_124081278
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Mirjam het volgende:
Hier zitten vast ervaringsdeskundigen.
Ik heb denk ik al 14 jaar kort haar, en heb regelmatig getwijfeld het te laten groeien, totr schouderlengte ongeveer.
Probleem is alleen dat ik heel veel en heel dik haar heb. Normaal ben je daar natuurlijk mee gezegend, maar als je het wil laten groeien is het maar een kopzorg, omdat het er al heel snel erg onverzorgd uitziet, en je kunt er niks mee.

is uitdunnen dan een optie? of bereik je daar juist het tegenovergestelde mee?
En hebben jullie verder nog tips?
Een vriendin van mij heeft ook heel dik en veel haar en heeft het afgelopen jaar ook van heel kort uit laten groeien naar schouderlengte, maar niet laten uitdunnen of wat dan ook. Er waren wel een paar maanden dat het dus op zo'n tussenlengte zat waarbij er eigenlijk niet zoveel mee te beginnen was en dan is er de twijfel: laat je het doorgroeien of toch weer afknippen, want dit ziet er ook niet uit. Maar met wat schuifjes kom je een heel eind, tussendoor een paar keer weer wat model in laten knippen en dan moet het goedkomen. Zij heeft nu, een jaar later, dus weer een mooie bos gelaagde krullen op schouderlengte en het staat haar echt heel goed!
pi_124082443
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Ik heb een keer mijn haren laten uitdunnen.. Ik heb krullende haren die er 30 minuten na kammen er al onverzorgd uit zien alsof ik ze uren niet gekamd heb.. En ik zou het zelf niet meer doen... Het werd er alleen maar erger van.
Misschien heeft de kapster het niet goed gedaan, maar het werden allemaal stukken, een grote rommel :{

---------
En iets heel anders: Mijn haren zijn groen *O* *O* *O* *O*
Ik heb Enchanted Forest gekocht van Manic Panic, een blauw/groene kleur..
Van te voren heb ik niet mijn haren gebleekt ( ik heb licht bruin haar ) omdat ik ze niet wil beschadigen, dus ik had eigenlijk niet verwacht dat het er goed uit zou zien..
Maar het is helemaal goed uitgepakt *O*
Mijn haren zijn nu een mooie donker groen, lichter als de zon erop schijnt

[ afbeelding ]
^
het is ongeveer die kleur geworden, en veel lichter in de zon O+
Tof wel. Ik hoop wel dat je wat extra potjes verf hebt gekocht. Want bij mij bleef die manic panic verf maar 3 dagen fel rood zitten zoals ik het wilde. En daarna werd het al oranje. Overigens had ik mijn haar wel gebleekt, maar dat doe ik in ieder geval nooit meer zelf.

Ik heb gisteren mijn haar geverfd met:


Geen ammoniak, dat was fijn want het ruikt een stuk lekkerder. Maar ik had ook gehoopt dat het lekker zacht en verzorgd ervan zou worden. Maar ik heb kleuringen gehad waarbij mijn haar er een stuk beter uitkwam.

Vind persoonlijk ook dat er te weinig in zo'n potje zit. Ik heb lang haar, maar normaal toch meer dan genoeg om het goed in te masseren. Nu was het echt maar net aan genoeg, waardoor het niet overal perfect gepakt heeft en ik soms nog een rode gloed van de vorige kleur zie in het licht.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:47:52 #135
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124092254
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tof wel. Ik hoop wel dat je wat extra potjes verf hebt gekocht. Want bij mij bleef die manic panic verf maar 3 dagen fel rood zitten zoals ik het wilde. En daarna werd het al oranje. Overigens had ik mijn haar wel gebleekt, maar dat doe ik in ieder geval nooit meer zelf.

Ik heb gisteren mijn haar geverfd met:
[ afbeelding ]

Geen ammoniak, dat was fijn want het ruikt een stuk lekkerder. Maar ik had ook gehoopt dat het lekker zacht en verzorgd ervan zou worden. Maar ik heb kleuringen gehad waarbij mijn haar er een stuk beter uitkwam.

Vind persoonlijk ook dat er te weinig in zo'n potje zit. Ik heb lang haar, maar normaal toch meer dan genoeg om het goed in te masseren. Nu was het echt maar net aan genoeg, waardoor het niet overal perfect gepakt heeft en ik soms nog een rode gloed van de vorige kleur zie in het licht.
Jammer wel, het leek me wel fijn spul. Ik heb aan één pakje sowieso nooit genoeg. :')

Zelfde kleur als op het plaatje?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_124092602
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Mirjam het volgende:
Hier zitten vast ervaringsdeskundigen.
Ik heb denk ik al 14 jaar kort haar, en heb regelmatig getwijfeld het te laten groeien, totr schouderlengte ongeveer.
Probleem is alleen dat ik heel veel en heel dik haar heb. Normaal ben je daar natuurlijk mee gezegend, maar als je het wil laten groeien is het maar een kopzorg, omdat het er al heel snel erg onverzorgd uitziet, en je kunt er niks mee.

is uitdunnen dan een optie? of bereik je daar juist het tegenovergestelde mee?
En hebben jullie verder nog tips?
Ik heb zelf vrij springerig haar en het vroeger laten uitdunnen toen ik veel meer haar had dan nu en het resultaat is dan allemaal plukjes die ertussenuit steken, omdat ik nogal frizz-prone ben. Als je dat niet hebt of wat vetter haar, kan het wel werken volgens mij.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:18:36 #137
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124098709
Ik moest ook altijd twee pakjes :Y Zou dat sowieso doen, als er wel één overblijft kan je dat vast wel terugbrengen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_124101589
quote:
5s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Mirjam het volgende:
Hier zitten vast ervaringsdeskundigen.
Ik heb denk ik al 14 jaar kort haar, en heb regelmatig getwijfeld het te laten groeien, totr schouderlengte ongeveer.
Probleem is alleen dat ik heel veel en heel dik haar heb. Normaal ben je daar natuurlijk mee gezegend, maar als je het wil laten groeien is het maar een kopzorg, omdat het er al heel snel erg onverzorgd uitziet, en je kunt er niks mee.

is uitdunnen dan een optie? of bereik je daar juist het tegenovergestelde mee?
En hebben jullie verder nog tips?
Het kan er juist onverzorgder uit komen zien, vooral als je haar snel pluist. Heb je krullen of stijl haar?
Een ander model erin laten knippen kan helpen. En anders kan je het op een toffe manier opsteken of het met speldjes oid op zijn plaats houden.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 16 maart 2013 @ 12:31:32 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124126125
Persoonlijke tip, mijn nieuwe favoriet:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 16 maart 2013 @ 12:32:58 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124126162
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb inmiddels een aardige ombre in m'n haar zitten trouwens :P
(heb het nu ergens tussen de 1 en 1,5 jaar niet meer geverfd, plan is om het er helemaal uit te laten groeien :))
[ afbeelding ]
Dit komt ook wel aardig overeen met mijn huidige haarkleur.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_124135552
Weet er iemand waar ik kleurloze henna kan kopen?
pi_124273773
Mannen willen ook soms mooie haren! Wat zouden jullie aanraden als een goede conditioner die ook helpt/goed is voor een gevoelige en extreem droge hoofdhuid?

Zelf heb ik er nooit bij stilgestaan dat elke dag wassen van je haar misschien niet goed is, maar dat is me nu duidelijk. Omdat vrijwel al mijn haar recht overeind staat als ik wakker word elke morgen moet ik het op zijn minst uitspoelen. Dan zou het goed zijn om dagelijks een conditioner te gebruiken en het haar slechts om de dag te wassen?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:58:30 #143
123170 alors
zlata1234
pi_124274686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef Unstoppable het volgende:
Mannen willen ook soms mooie haren! Wat zouden jullie aanraden als een goede conditioner die ook helpt/goed is voor een gevoelige en extreem droge hoofdhuid?

Zelf heb ik er nooit bij stilgestaan dat elke dag wassen van je haar misschien niet goed is, maar dat is me nu duidelijk. Omdat vrijwel al mijn haar recht overeind staat als ik wakker word elke morgen moet ik het op zijn minst uitspoelen. Dan zou het goed zijn om dagelijks een conditioner te gebruiken en het haar slechts om de dag te wassen?
Ik zou eerder een hele milde shampoo kopen (ph neutraal, geen parfum en zeepvrij) en conditioner alleen op de lengte van je haar gebruiken, dus vanaf je oren en lager. Conditioner is in principe niet gemaakt om op je hoofdhuid te smeren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_124274893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef Unstoppable het volgende:
Mannen willen ook soms mooie haren! Wat zouden jullie aanraden als een goede conditioner die ook helpt/goed is voor een gevoelige en extreem droge hoofdhuid?

Zelf heb ik er nooit bij stilgestaan dat elke dag wassen van je haar misschien niet goed is, maar dat is me nu duidelijk. Omdat vrijwel al mijn haar recht overeind staat als ik wakker word elke morgen moet ik het op zijn minst uitspoelen. Dan zou het goed zijn om dagelijks een conditioner te gebruiken en het haar slechts om de dag te wassen?
Om de dag wassen is ook nog veel, wellicht dat je hoofdhuid daardoor zo droog is. Probeer het anders af te bouwen naar 2 keer per week bijvoorbeeld.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_124379885
Ik heb een vraag over henna, maar kan niet precies vinden wat ik wil weten.

Is het waar dat, als je je haar eenmaal met Henna hebt geverfd, je nooit meer met normale haarverf kunt verven? Ook over het gebruik van henna over geverfd haar lees ik tegenstrijdige verhalen, groene waas en dat het er niet uitziet enzo. Iemand enig idee?
pi_124379931
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:10 schreef BBQ-kip het volgende:
dit is wel voor gortdroog afrikaans/zwart haar, bij mijn haar werkt het niet zo, omdat dat veel te slap en dun is voor die olie op het einde.
co-only werkt bij mij al niet, dan vallen mijn krullen een beetje zielig langs mijn gezicht :')
pi_124380181
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:18 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een vraag over henna, maar kan niet precies vinden wat ik wil weten.

Is het waar dat, als je je haar eenmaal met Henna hebt geverfd, je nooit meer met normale haarverf kunt verven? Ook over het gebruik van henna over geverfd haar lees ik tegenstrijdige verhalen, groene waas en dat het er niet uitziet enzo. Iemand enig idee?
Nonsens.

Je kunt het prima met normale kleuring doen na een hennakleuring, niet dezelfde dag natuurlijk.

Bij mij is het wel simpel. Bruin haar, bruine henna. Met blond is het wel iets spannender geloof ik.

Ik heb trouwens nooit de geweldig effecten van henna ervaren. Geen vollere, glanzende bos. Zie eigenlijk geen verschil met reguliere verf. :{
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:38:20 #148
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_124382098
Heeft iemand tips om het eigen (erg lang) haar te verven? Zoals bij het uitspoelen ervoor zorgen dat er geen verf(resten) in je huid bij je voorhoofd trekt en er lastig weer uitgaat?
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_124382122
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Heeft iemand tips om het eigen (erg lang) haar te verven? Zoals bij het uitspoelen ervoor zorgen dat er geen verf(resten) in je huid bij je voorhoofd trekt en er lastig weer uitgaat?
Insmeren met vaseline.
pi_124386191
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Nonsens.

Je kunt het prima met normale kleuring doen na een hennakleuring, niet dezelfde dag natuurlijk.

Bij mij is het wel simpel. Bruin haar, bruine henna. Met blond is het wel iets spannender geloof ik.

Ik heb trouwens nooit de geweldig effecten van henna ervaren. Geen vollere, glanzende bos. Zie eigenlijk geen verschil met reguliere verf. :{
Nee, niet zelfde dag. Je hoort altijd van die nare verhalen. Ik snap het ook niet helemaal, want het is niet zo dat je (nieuwe) haar onthoudt dat er ooit henna in heeft gezeten... :')

Ik zit er aan te denken om met Henna te gaan verven omdat de dokter niks mis zag (Behalve wat stress) waarom mijn haar uit zou vallen, en zo veel was het ook niet vond ze. Dus misschien kan ik niet zo goed tegen haarverf. Ik kan het altijd proberen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')