Settings - General - Keyboard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik word helemaal gek van me Ipad, omdat dat kut ding mijn woorden blijft verbeteren/ veranderen in Safari etc. Hoe zet ik dat uit?
Tnxquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Settings - General - Keyboard.
Nieuwe Apple's?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las net op twitter van iemand dat er nieuwe Apple's geïnstalleerd zijn.Bij mij weten van niet
Nee dat heb ik vanmorgen geïnstalleerd op iPad en iPhone. Er was voor mijn computer vandaag nieuwe versie van iTunes die ik moest installeren en downloaden. Dat bedoelde zij op Twitter!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef Sometimes het volgende:
Nieuwe Apple's?
Een nieuw versie van IOS (6.1.2) is sinds gisteren beschikbaar, bedoel je dat?
Geweldig spel. Heb het zelf eens gedownload toen de prijs naar 1,59 ging. Maar gratis is natuurlijk nog toffer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Hamster. het volgende:
Whooo! Plants vs zombies = gratis vandaag! Normaal 6 euro. Hier heb ik op zitten wachten :-D
zeg je als de dag bijna om isquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Hamster. het volgende:
Whooo! Plants vs zombies = gratis vandaag! Normaal 6 euro. Hier heb ik op zitten wachten :-D
Ik ook inderdaad, en tijdens een vakantie bijna in één klap uitgespeeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geweldig spel. Heb het zelf eens gedownload toen de prijs naar 1,59 ging. Maar gratis is natuurlijk nog toffer.
Ik zag het idd, heb hem vanochtend binnengehaaldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:28 schreef Klonk het volgende:
Plant vs zombies is app van de week dus gewoon nog gratis te downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |