Niet gaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet naar de wc maar geen zin om op te staan, wat nu
Hij playbackt tenminste nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
vind jij het een goede zanger dan? beter dan Beyonce? en dan hebben we het puur over stem?
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ieder zijn mening
Ik kan ook op de wc door met FOK!en want mobielquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik herinner me een FOK!ker die in een potje piste zodat ie door kon FOK!ken
Beyonce ook niet. Heeft ze welgeteld 1x gedaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hij playbackt tenminste niet
Waarom betrek je altijd Beyonce ergens bij? Dat je groot fan van haar bent is prima maar het lijkt wel een eeuwige strijd met jou. Alsof andere artiesten niet mogen worden gewaardeerd. Ik snap dat nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
vind jij het een goede zanger dan? beter dan Beyonce? en dan hebben we het puur over stem?
Ga maar wel anders zit ik vanavond op een natte knabquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet naar de wc maar geen zin om op te staan, wat nu
Winnie the pooh danquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom betrek je altijd Beyonce ergens bij? Dat je groot fan van haar bent is prima maar het lijkt wel een eeuwige strijd met jou. Alsof andere artiesten niet mogen worden gewaardeerd. Ik snap dat niet
Ik vind mannenstemmen in zang sowieso prettiger om te luisteren dan vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik las krabquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga maar wel anders zit ik vanavond op een natte knab
Ohja natuurlijk mag jij andere artiesten waarderen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom betrek je altijd Beyonce ergens bij? Dat je groot fan van haar bent is prima maar het lijkt wel een eeuwige strijd met jou. Alsof andere artiesten niet mogen worden gewaardeerd. Ik snap dat niet
echt? heb precies andersomquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vind mannenstemmen in zang sowieso prettiger om te luisteren dan vrouwen
ik zit op de bureaustoel jonguh, verslag 1 is af en in 10 minuten heb ik welgeteld 1 zin van verslag 2 gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga maar wel anders zit ik vanavond op een natte knab
Dat was meer uit jouw tijd? Whitney?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk mag jij andere artiesten waarderen.
Ik vond Whitney Houston nog beter dan beyonce
ja, ze overleed vorig jaar en was toen heel erg in het nieuws.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was meer uit jouw tijd? Whitney?
Van liedjes die mannen zingen word ik rustig en kalm (bij de meeste zang dan) van liedjes die vrouwen zingen word ik vaak wat drukkerquote:
Huh is ze dood?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, ze overleed vorig jaar en was toen heel erg in het nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vergeten dat ze al dood wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, ze overleed vorig jaar en was toen heel erg in het nieuws.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit op de bureaustoel jonguh, verslag 1 is af en in 10 minuten heb ik welgeteld 1 zin van verslag 2 gemaakt
oh oke, ik word agressief van mannenstemmenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Van liedjes die mannen zingen word ik rustig en kalm (bij de meeste zang dan) van liedjes die vrouwen zingen word ik vaak wat drukker
Owwww daar zit ik nooitquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit op de bureaustoel jonguh, verslag 1 is af en in 10 minuten heb ik welgeteld 1 zin van verslag 2 gemaakt
nee joh dat was Amy Winehousequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ze al dood was
Ja, die was met 27 nog jonger. Whitney was met 48 ook niet echt oudquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee joh dat was Amy Winehouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |