quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was het oude deel van m'n kleren aan het bekijken.
En ok, niet alles zit zo netjes als zou kunnen, MAAR HET KAN WEER OVER M'N REET EN DICHT ENZO.
Ermagerd ben je aan het verdwijnen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was het oude deel van m'n kleren aan het bekijken.
En ok, niet alles zit zo netjes als zou kunnen, MAAR HET KAN WEER OVER M'N REET EN DICHT ENZO.
JAquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd ben je aan het verdwijnen?
ZIJN JE TETTEN NOG INTACT JA?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA
Al zijn m'n tetten wel een stuk groterder dan vroegah, huidige shirt wat ik aan het testen ben was écht niet zo kort.
Al is dat waarschijnlijk niet gek, want shirt is van tien jaar terug.
Noem het cropped! Kun je hem gewoon nog dragenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA
Al zijn m'n tetten wel een stuk groterder dan vroegah, huidige shirt wat ik aan het testen ben was écht niet zo kort.
Al is dat waarschijnlijk niet gek, want shirt is van tien jaar terug.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZIJN JE TETTEN NOG INTACT JA?
Hoeveel is eraf dan?
Daar is m'n buik niet strak genoeg voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Noem het cropped! Kun je hem gewoon nog dragen
Wowquote:
Moet je ook niet weggooien! Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar is m'n buik niet strak genoeg voor.
Oh, en het ligt nog in m'n kast, want bandshirt. Die gooi ik nooit weg.
Het niet in huis hebben scheelt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
WowVind ik knap, zeker omdat je toch veel thuis bent geweest ivm scriptie enzo. Lijken mij toch juist momenten dat je snel iets te eten pakt.
Heel goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het niet in huis hebben scheelt.
En voordat ik iets pak er even heel erg bewust van zijn waarom ik het wil, puur omdat lekker -> NEINZ. Echt trek? Pak maar een broodje of een cracker.
En af en toe mag ik los van mezelf.(Aangezien dingen altijd leeg moeten.
)
Ja, ik dacht laat ik het toelichten. Niet dat er een beeld ontstaat van een kast die uitpuilt met kleren die ik droeg op m'n zestiende.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet je ook niet weggooien! Doe ik ook nietHeb wel ooit ene vet idee gezien om er kussens van te maken. Maar ik twijfel nog steeds of ik dat wil je of nee
![]()
Vroeger kocht ik altijd van ieder concert of festival minimaal 1 shirtDan had je altijd een souvenir ervan.
Dan zou ik nakend over de gang naar de badkamer/kamer met kleding moeten lopenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik draag alleen pyjama's als het dik vriest.
Badjas.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan zou ik nakend over de gang naar de badkamer/kamer met kleding moeten lopen
Of als er bezoek is dat je niet naakt hoeft te zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik draag alleen pyjama's als het dik vriest.
En zelfs dan slaap ik er niet in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of als er bezoek is dat je niet naakt hoeft te zien.
"vergeten" jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb er zelfs twee in slaaphok hangen, kan ik een van de twee ergens vergeten.
Ja. In de badkamer laten liggen ofzo. Bij Joop neem ik de moeite niet.quote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En zelfs dan slaap ik er niet in.
Maar ik heb het echt fucking snel warm onder een deken.
Ze in mn andere hok dumpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?Ik slaap in dezelfde kamer als het bezoek dus ik kan ook niet even snel onder de dekens duiken.
Thuis wonen, zus foetsie, ik kreeg haar slaapkamer erbij.quote:
Het bed was op zich prima, als ik niet in pyjama had hoeven slapen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat zal wel lekker benauwd geweest zijn ja.
Ditquote:
Ja, die heb ik ook aanquote:
Het voelt af en toe gewoon een beetje vies als ik wakker word en aan het zweten ben en me dan bedenk dat ik daar 's avonds weer in mag liggen.. Maar zo'n shirt wat ik aan heb, gooi ik dan gewoon in de was als ik uit bed kom en klaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
Je hoeft je bed toch niet te verschonen voor een beetje zweet?
Ok ok ok en ik ben te lui om elke week mijn bed te verschonen en daarom draag ik een slaapshirtquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
MAAR eens per twee weken?
Jullie zouden nooit meer in mijn buurt komen als ik jullie mijn waarheden zou vertellen
Een keerquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het voelt af en toe gewoon een beetje vies als ik wakker word en aan het zweten ben en me dan bedenk dat ik daar 's avonds weer in mag liggen.. Maar zo'n shirt wat ik aan heb, gooi ik dan gewoon in de was als ik uit bed kom en klaar.
Ben overigens wel zo dat als ik 's ochtends wakker word en niks merk, ik vast ook niet gezweten heb en het shirt dus makkeljk nog wel een keer kan![]()
Preciesquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
MAAR eens per twee weken?
Jullie zouden nooit meer in mijn buurt komen als ik jullie mijn waarheden zou vertellen
Ik pak ook niet elke dag een nieuwe, doe er meestal wel een paar dagen mee. Maar als ik wakker word en hij voelt vochtig, dan ga ik hem niet nog een keer dragenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een keerIk draag het gewoon een week en dan pas doe ik nieuw slaapshirt aan
Of ik nu wel of niet lag te zweten. Boeit niet.
Grote onzin ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Of als mensen met allemaal schaamsmileys vertellen dat ze soms wel eens een dag niet douchen. Ik denk dat internet een vertekend beeld geeft van wat normaal is
Ik douche ook niet elke dag. Geen zin in. Was me wel aan de wastafel als ik niet douche, maar heb gewoon geen zin om elke dag onder de douche te staan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Of als mensen met allemaal schaamsmileys vertellen dat ze soms wel eens een dag niet douchen. Ik denk dat internet een vertekend beeld geeft van wat normaal is
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik douche ook niet elke dag als ik naar kantoor ga
quote:
Ik ookquote:
Heel eerlijk: ik pak meestal de douche als ik ook mijn haar wil wassenquote:
gelukkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook
Of ik moet toevallig een zwarte gepakt hebben en halverwege de week een lichte top aantrekken, dan switch ik naar een huidskleur. Maar dan leg ik die zwarte apart, want die kan daarna ook nog wel
Haar wassen bij de wastafel lukt mij ook niet hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben 's ochtends niet flexibel genoeg om mijn kop onder de kraan te steken dus als ik mijn haar wil wassen, moet ik sowieso onder de douche.
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mik kleding pas in de was als het stinkt of er vlekken in zitten. Beide gebeurt gewoon niet zo snel met tettenhouders
Cif ook idd. Na 2 dagen gooit ie het in de was. Pas als ie merkt dat ie geen broeken meer heeft; draagt ie ze maar nog een keer (want das makkelijker dan zelf even de was te doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klopt
Ik gooi mijn spijkerbroeken ook niet na 2 x dragen in de was...
Sommigen gooien blijkbaar alles na 1 of 2 x dragen in de was. Shirts wel, maar die ruiken na 2x dragen ook niet zo fris meer
Ja maar op een gegeven moment gaat ook een spijkerbroek stinkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Echte jeansliefhebbers wassen hun jeans überhaupt niet
B gooit het niet in de was, hij pleurt alles op een stoel naast het bed. Hij draagt nl nooit langer dan 2 dagen achter elkaar dezelfde outfit. Als het in principe nog goed is, legt hij het op de stoel om later nog een keer te pakken. Dus op een gegeven moment ligt daar een verzameling aan broeken en vesten, op elkaar gepakt, in de frut. En dan komt ie 'schatje....wanneer ging jij ook alweer wassen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif ook idd. Na 2 dagen gooit ie het in de was. Pas als ie merkt dat ie geen broeken meer heeft; draagt ie ze maar nog een keer (want das makkelijker dan zelf even de was te doen![]()
)
Pakkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Bb draagt pakken, die kunnen niet in de was.
Oh ja, dat kan ook inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Luchten, in de droger met een verfrisdoekje
Ik was ze wel hoor, maar ik draag geen raw denim.
Alles wat naar rook ruikt, gaat bij mij ook meteen de was in jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
ik verschoon bed wel om t weekend, bh's doe ik paar dagen mee, iets van 4 ofzo.
spijkerbroeken pleur ik wel gewoon in de was, ik ben een kluns dus er zit na een tijdje altijd wel vlekken op, of zo als afgelopen zaterdag als alles naar de rook ruikt van feestje, gelijk in de was ermee
Ja, dan ruik je het zelf toch nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was ook wel makkelijk aan roken trouwens
Heb wel al iets in mijn hoofd die al een tijdje blijft hangen; maar ik weet het nog niet zeker.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Lulz. En wat wordt je naam? Boobie banger?
BOOBSquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd! Ik heb m'n derby nummer gevonden:
8008S![]()
![]()
Ik pak wel na elke douche een schone handdoekquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijken hoe vies iedereen in het topic is![]()
Spijkerbroeken worden heul niet vies. Die draag ik een week. Evenals BH's
.
Ik doe elke dag schoon ondergoed, sokken en een schoon shirt aan, als ik dat niet doe ruik ik mezelf![]()
Eigenlijk is de conclusie dat mensen die elke dag schoon spul aandoen gewoon van zichzelf vies zijn en moeten compenseren met schone kleding!![]()
![]()
![]()
Wat ik weer niet begrijp is mensen die elke dag schone handdoek pakken. Die worden toch niet zo snel vies? Ik doe echt debiel lang met een handdoek. Maar ik gebruik ook gewoon een badlaken als dagelijkse handdoek, omdat groot
![]()
Groetjes aan de hontquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Grrr... Kereltjes die je gaan vervangen, geen ervaring en maakt er een soepzooi van.
Alles wat ik bij hem aangeef bediscussieerd ie tot in den einde.
Kortom, net zo een eigenwijze drol als ik. Heeeeel irritant.
Maar goed, let it go, ahoemmmmm....
Ik ook, minder vaak vind ik zonde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik gebruik een handdoek 2 a 3 keer. Heb ook grote handdoeken
Die zitten toch ook in je bed en kleding?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik pak wel na elke douche een schone handdoek![]()
In principe ben je wel schoon na het douchen, maar met het afdrogen komen er toch huidschilfers mee en zo.. En haren, want ik wikkel de handdoek altijd even om mijn haren zodat het ergste nat eraf is. Dus vind ik hem daarna toch te vies om nog een keer te gebruiken
Ik zei ook niet dat het logisch beredeneerd wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zitten toch ook in je bed en kleding?
Ik vier binnenkort mijn verjaardag en omdat wij van die chronische non-poetsers zijn, moeten wij dus ook in de ochtend al gaan voorbereiden omdat het gewoon te erg is andersquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik blijf wel een vieslelMaakt mijn leven een stuk minder frustrerend
Buurvrouw is ook een extreem perfectioniste. Zo gaat ze elke dag stofzuigen en 2 a 3x per week dweilen. Als ze een feest heeft; is ze van 's morgens bezig voor te bereiden en na het feest (ook al is het midden in de nacht) gaat ze nog alles opruimen en afwassen. En ze wéét dat het belachelijk is; maar ze kan het zelf niet helpen
Ze wou dat ze meer als wij waren die er gewoon niks om geven![]()
En wij zouden wat meer als hun moeten zijn; want hoe mijn huis er nu uitziet kunnen wij geen onverwachts volk verwachten... ooit![]()
Meh
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het logisch beredeneerd was![]()
Maar als ik me afdroog en ik zie schilfertjes aan die handdoek zitten, dan hoef ik hem niet nog een keer te gebruiken nee
Niet zwart maar wel donker gekleurd jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]zie je die ja? Heb je zwarte handdoeken oid?
Hahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet zwart maar wel donker gekleurd ja
En ik zal vast wel een beetje smetvrees hebben en zo ja
Visuals, ik had ze. Twee van die hoarders, alles onder het stofquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je elke dag je handdoeken wast, dan heb je dus elke dag week een machine vol met handdoeken?
Ik heb al moeite om mijn normale was op schema te houden.
En het blijkt maar weer dat Fred net zo erg is, zo niet erger is dan ik wat betreft schoonmaken en koken.
Ik denk dat onze toekomst is dat we samen dood gaan omdat we stikken in de teringzooi en stof
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Visuals, ik had ze. Twee van die hoarders, alles onder het stof
Rugzak is zoo handig bij shoppenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:33 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt first world problems hier. Ik ga straks een stuk naar de uva fietsen ipv altijd maar de tram te pakken. Normaal heb ik een handtas, maar die aan het stuur hangen is lastig voor een groot stuk. Ik pak dus maar mijn (middelbare school) rugzak, maar ik wil na college nog even de stad in voor een broek, en dan vind ik een rugzak weer lastig. ook ivm zakkenrollen. Problemen jonge
Lekker toeristischquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rugzak is zoo handig bij shoppen
Al je plastic tasjes erin stoppen, hoef je niks los te dragen![]()
Maar da's voornamelijk als je van plan bent heul veul te kopen en als je niet op enge zakkenrol-plekken loopt.
Dus nu is uiteraard de ultieme oplossing: rugzak aan de voorkant dragen![]()
Komen ze met de pakketpost ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
zo een aanbieding waarbij je 10 gratis rolletjes striping tape krijgt, maar dan moet je wel 6 euro verzendkosten betalen. Ja hallo, ebay is goedkoper
Ik zou zo'n lijstje ophangen vanquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werk nu eens per week in een ander team en dat zijn allemaal van die OCD hygiëne vrezersgoede combi met skjoe!
Fietsenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Lekker toeristisch. Ik ga nu gewoon met de rugzak, nu heb ik veel meer bij me. En dan ga ik morgen wel de stad in. Of ik ga vrijdag in Amstelveen even. Ik ga iig fietsen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou zo'n lijstje ophangen van
"it's been ... days since my last shower"
"I've been wearing these pants for ... days"
![]()
Elke week een machine met handdoeken/ondergoed/sokken inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je elke dag je handdoeken wast, dan heb je dus elke dag week een machine vol met handdoeken?
Ik heb al moeite om mijn normale was op schema te houden.
En het blijkt maar weer dat Fred net zo erg is, zo niet erger is dan ik wat betreft schoonmaken en koken.
Ik denk dat onze toekomst is dat we samen dood gaan omdat we stikken in de teringzooi en stof
Ik heb per week ook geen 14 handdoeken, want ik douche niet elke dagquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Veertien handdoeken passen niet in mijn machine, laat staan nog veertien onderbroeken en 28 sokken er bij
Smetvreesquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werk nu eens per week in een ander team en dat zijn allemaal van die OCD hygiëne vrezersgoede combi met skjoe!
Je wast ze toch eerst?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En die schone handdoek is vooral omdat de kinderen hun reet er mee afdrogen enzo, en ik geen zin heb daarna met dat stuk per ongeluk m`n gezicht weer af te drogen
Als er meerdere handdoeken hangen die al gebruikt zijn, kan het zijn dat je je vergist in welke van jou is hequote:
Ik bedoel dat je de kinderen wast voor je er een handdoek tegenaan houdtquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als er meerdere handdoeken hangen die al gebruikt zijn, kan het zijn dat je je vergist in welke van jou is he
Dan nog, als eentje daarvan zijn pas gewassen reet afdroogt, hoef ik daarna alsnog niet daarmee mijn gezicht af te drogen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de kinderen wast voor je er een handdoek tegenaan houdt![]()
Wij hadden vroegah elk een eigen kleur handdoek trouwens.
Dan dus elk familielid een eigen kleur handdoekquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze wassen zichzelf. Ik twijfel wel eens aan hun nauwkeurigheid
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij hadden thuis verschillende kleuren handdoeken en van elke kleur 2 stuks.
De huisautist bepaalde in welke volgorde die in de kast lagen, welke wanneer gebruikt mocht worden (na het wassen dienen ze 24 uur niet aangeraakt te worden want hij wast natuurlijk niet voor de kat z'n PIEP), dus iedereen had telkens een andere kleur en alleen hij wist de logica erachter
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De huisautist bepaalde in welke volgorde die in de kast lagen, welke wanneer gebruikt mocht worden (na het wassen dienen ze 24 uur niet aangeraakt te worden want hij wast natuurlijk niet voor de kat z'n PIEP), dus iedereen had telkens een andere kleur en alleen hij wist de logica erachter
Autistisch broertje met als hobby/obsessie: de was. In het bijzonder: de handdoeken en ondergoed wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan dus elk familielid een eigen kleur handdoek![]()
(wij hadden ook allemaal een eigen kleur sokken en ondergoed omdat m'n moeder het anders niet uit elkaar te houden was in de was)
Hahaha! Klinkt als een toffe ventquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
quote:
quote:
Is ie ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahaha! Klinkt als een toffe vent
Mijn vader had zwart, mijn ene broer wit en mijn andere broer blauw/groen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Autistisch broertje met als hobby/obsessie: de was. In het bijzonder: de handdoeken en ondergoed wasDus iedereen kreeg altijd precies dat terug wat ie erin geflikkerd had
Als een grote dump bovenop je bed, dat wel
![]()
Das nu ook leuk ja, alle ondergoed en sokken zwart
Nu is het ondergoed niet zo moeilijk te onderscheiden tussen B en mij en de sokken vallen ook wel mee want daar zitten tig maten tussen. Maar hij heeft dan iets van 9 soorten net iets verschillende zwarte sokken. En ik ook. Oh joy
Ik heb wel het idee dat het achteraf heel grappig is, maar dat als je er mee in huis woont, het af en toe echt extreem vermoeiend is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]![]()
De truc voor ons was ook om even naar hem te roepen dat je ging douchen, dan spurtte hij als een gek de badkamer in om een handdoek voor je te pakken want dan wist hij zeker dat je de goede had en ons maakte het geen reet uit welke kleur we hadden. Iedereen blij
Hij is 364 dagen jonger dan ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het achteraf heel grappig is, maar dat als je er mee in huis woont, het af en toe echt extreem vermoeiend is..
Is hij eigenlijk ouder of jonger dan jij?
B begon ook met tig paar dezelfde. Alleen krijgen wel elk jaar met sinterklaas sokken van zijn ouders en die zijn elk jaar net even andersquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb allemaal dezelfde sokken, alleen dan de helft in het zwart en de h elft in het wit
mocht SF hier ooit komen wonen mag hij ook al zijn sokken wegmikken en gewoon tig paar dezelfde zoeken want ik ga echt niet al die sokken die super op elkaar lijken uitzoeken
Vooral als je een beetje gaat puberen als zus lijkt me een gezellige situatie in huisquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is 364 dagen jonger dan ikMaar geboren in een schrikkeljaar, dus zijn verjaardag valt 2 dagen voor de mijne dus we zijn elk jaar 2 dagen even oud. En dat is voor hem heul belangrijk en dat moet op die 2 dagen altijd even extra worden benadrukt
Het was af en toe extreem vermoeiend om mee samen te leven, want hij bedacht allemaal dat soort dingen en de rest moest zich daar dan maar aan houden. En dan kun je heel stellig dat niet doen, maar dan heb je een hoop ruzie. En hij kan er niks aan doen, het is niet dat is het bedenkt om ons eens lekker te pesten. En na een tijdje word je ook best creatief in ermee omgaan. En achteraf kan ik er ook wel om lachen ja
Hij is wel aan het veranderen, sommige dingen hoeven niet meer zo extreem. Zo heel af en toe is er zelfs overleg mogelijk en als het hem goed uitkomt () is ie zelfs bereid om z'n schema aan te passen
Als je straks kinderen hebt hoef je niet meer te stofzuigen, gewoon dat kind over de grond laten swifferen. Goed voor het imuunsysteemquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is het leven toch heerlijk eenvoudig als smerige disneuroot
Mental image.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je straks kinderen hebt hoef je niet meer te stofzuigen, gewoon dat kind over de grond laten swifferen. Goed voor het imuunsysteem
ERMAHGERDquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Werkt wel het beste als je zo'n dik chinees kind krijgt
als ik een dik Chinees kind baar is stof wel mijn laatste zorgquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Werkt wel het beste als je zo'n dik chinees kind krijgt
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik een dik Chinees kind baar is stof wel mijn laatste zorg
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik een dik Chinees kind baar is stof wel mijn laatste zorg
Zelfs z'n tepelgat is uitgerektquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij bijt zo lekker op zn onderlip
Hoezoquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama heeft m naar de dierenwinkel gebracht
Ze had geen zin voor m te zorgen ofzo, weet ik hetquote:
WIE IS KAREL?quote:
Dafuqquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze had geen zin voor m te zorgen ofzo, weet ik hetecht
zo ga je toch neit met je huisdieren om
maar goed mijn broer is ook zo
hij had eerst een aquarium -> weggedaan want geen zin om schoon te makenquote:
Dafuq, hij was van jou en je moeder heeft hem weggedaan zonder te overleggen?quote:
Zijn de konijnen weg?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hij had eerst een aquarium -> weggedaan want geen zin om schoon te maken
baardagamen toen -> weggedaan want kost toch wel veel geld
toen cavia bij konijn in hok -> weggedaan want konijn ging niet goed met cavia
2e konijn erbij -> gaat tijdje goed
alle2 de konijnen weggedaan en nu staat er weer een aquarium
Naja zij moet er dus voor zorgen als ik bij bram ben, en daar had ze geen zin in en hij maakt teveel rotzooiquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, hij was van jou en je moeder heeft hem weggedaan zonder te overleggen?
Dafuq 2: Waarom heb je een valkparkiet?
Mja ik dacht dat tamara er ook best wel gek mee was?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaNijn was fucking lief. Die heb ik helemaal tam gemaakt toen ze m kreeg
ja niet meer blijkbaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik dacht dat tamara er ook best wel gek mee was?
Ja ik kan wel boos worden om die vogel ook, maar hoeveel zin heeft dat. Ik had 1. niet meer thuis kunnen blijven voor die vogel en 2. die vogel niet mee kunnen nemen want klein kuthokquote:
Ja true maar ze had het best wel even mogen zeggen voordat ze m weg ging brengenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kan wel boos worden om die vogel ook, maar hoeveel zin heeft dat. Ik had 1. niet meer thuis kunnen blijven voor die vogel en 2. die vogel niet mee kunnen nemen want klein kuthok
Ja ze had het er al langer over om m weg te doen, maar dan net nadat ik naar breda ben gegaan m ook echt naar de dierenwinkel brengen waar ze het nog niet eens over had gehadquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja true maar ze had het best wel even mogen zeggen voordat ze m weg ging brengen
Ik zou wel echt pissig zijn geworden... Als het inderdaad jouw vogel is en jij zorgt er naar haar idee te weinig voor omdat je niet meer zoveel thuis bent, had ze dat op z'n minst eerst aan jou voor kunnen leggen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kan wel boos worden om die vogel ook, maar hoeveel zin heeft dat. Ik had 1. niet meer thuis kunnen blijven voor die vogel en 2. die vogel niet mee kunnen nemen want klein kuthok
Arme Karelquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ze had het er al langer over om m weg te doen, maar dan net nadat ik naar breda ben gegaan m ook echt naar de dierenwinkel brengen waar ze het nog niet eens over had gehad
Die vogel is al weg en ze snapt toch niet wat ik zeg, mijn broer is niet voor niks zo met beesten. Waarom energie erin stekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou wel echt pissig zijn geworden... Als het inderdaad jouw vogel is en jij zorgt er naar haar idee te weinig voor omdat je niet meer zoveel thuis bent, had ze dat op z'n minst eerst aan jou voor kunnen leggen...
Blijft ze wel van Muffin af..?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vogel is al weg en ze snapt toch niet wat ik zeg, mijn broer is niet voor niks zo met beesten. Waarom energie erin steken
Dan flip ik m wel de pan uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Blijft ze wel van Muffin af..?
Jezusquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hij had eerst een aquarium -> weggedaan want geen zin om schoon te maken
baardagamen toen -> weggedaan want kost toch wel veel geld
toen cavia bij konijn in hok -> weggedaan want konijn ging niet goed met cavia
2e konijn erbij -> gaat tijdje goed
alle2 de konijnen weggedaan en nu staat er weer een aquarium
Ja kan ik me voorstellen dat je dan flipt..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan flip ik m wel de pan uitDat is echt mijn konijn, meer dan dat het mijn vogel was zegmaar
Wat bedoel je specifiek melden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen dat je dan flipt..
Maar dat zal ze niet doen, of moet je dat nog specifiek melden?
Aan je ma, dat ze die dus absoluut niet zomaar even weg mag brengen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat bedoel je specifiek melden?
Als ze dat niet snapt, dan ga ik naar de dierenarts om haar een spuitje te laten gevenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Aan je ma, dat ze die dus absoluut niet zomaar even weg mag brengen?
Oei!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef Miezziej het volgende:
Bijna flauwgevallen vandaag![]()
Reizigersvaccinaties gehaald, deed niet eens pijn dus ik loop vrolijk naar buiten.. lalalala... En toen werd het zwart
Ik niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:26 schreef Miezziej het volgende:
Ik zou ook wel een vogel willen ooit
Nee, ik ging zitten en toen was ik even weg, heel kort maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oei!
Maar toch niet tegen de vlakte gegaan dus?
Waarom Bobby?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik niet.
Wij hadden vroeger parkietjes. Als er een dood ging, kwam er weer een nieuwe. Ze heetten allemaal Bobby. Eentje was heel tof, die was supertam en zo
Maar als je katten hebt, is een vogel niet zo heel handig...
sf heeft 2 vogels en ik 2 katten dus dat wordt nog wat als we ooit samen gaan wonenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik niet.
Wij hadden vroeger parkietjes. Als er een dood ging, kwam er weer een nieuwe. Ze heetten allemaal Bobby. Eentje was heel tof, die was supertam en zo
Maar als je katten hebt, is een vogel niet zo heel handig...
Die vogels zijn echt baasquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sf heeft 2 vogels en ik 2 katten dus dat wordt nog wat als we ooit samen gaan wonen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind vogels echt saaie beesten..
Vroegah wilde ik elk beest dat er bestond, maar vogels mocht niet van mijn vader, want hij vond dat die moesten vliegen en dus niet in een kooitje horen.
(gelukkig hoeft een konijn of hamster niet te rennen, dus die mochten we wel)
Wel fijn dat het nu eindelijk klaar is, moet je nog lang wachten tot je het krijgt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja echt he? 4 tyfusmaanden na aanvraag!
Eindelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen idee waarom Bobbyquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Waarom Bobby?
Mja, dat is waar. Heb liever een kat eigenlijk
Mijn buren van vroeger hadden wel een kat en 2 vogels tegelijk, dat ging wel goed. Vraag me af hoe ze het voor elkaar hebben gekregen
ERMAGERD EINDELIJK EEN SCOOTMOBIEL HOE TOFquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij zijn met Mexx het belongingssysteem wat verder aan het uitbreiden. Echt zo tof hoe goed hij daarop reageert
Hij mag alleen zijn eigen dierenarts voer hebben, maar aast altijd wel op de brokken van de ander. Dus moeten wij ze altijd in de gaten houden als ze eten, want als die ander klaar is en wegloopt, probeert Mexx altijd nog ff een snoekduik in die bak te maken om zo toch nog wat brokken mee te pikken en dan moeten wij hem steeds op z'n lazer geven maar echt werken doet het niet want hij blijft het doen.
Nu proberen we het anders.Hij krijgt een uitgebreide krabbel, veel 'goed zo!!!' en een 1 brokje van de ander als beloning, als hij nadat hij zelf klaar is wegloopt, en niet naar de bak van die ander loopt. Nu probeert ie dus niet meer obsessief die brokken te pakken, want hij krijgt er toch 1, en hij is dol op prijzen en krabbels en zo
Komt wel goed met die aanvraag, ik voel hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die parkeerkaartaanvraag gaat vandaag nog de deur uit, die hoop ik volgende week te hebben. De rest wordt een afspraak voor gemaakt, komen ze bij me thuis passen
Dat beest heeft ook echt continu bevestiging nodig, dus bij hem werkt dit heel goed. Die kun je helemaal naar z'n sodemieter slaan (bij wijze van spreken dan he), en 2 tellen later staat ie weer kopjes te geven en je zo aan te kijken van 'maar je vindt me toch nog wel lief....quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik probeerde ooit mijn kat dat af te leren, maar het lukte niet
reflecterend vestje over de rugleuning en bloemenslingers aan m`n mandje O.oquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD EINDELIJK EEN SCOOTMOBIEL HOE TOF![]()
![]()
Kan je zo voetgangers gaan aanrijden in de Albert Heijn![]()
Niet vergeten te kwijlenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
reflecterend vestje over de rugleuning en bloemenslingers aan m`n mandje O.o
Oh nee
Nagellak aan Amerikanen verkocht?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mevrouw van het postkantoor begint me al te herkennen.
3 pakketten nagellak en de Konad-set zijn er al uit, plates gaan er als het goed is vrijdag uit.
MONEY ERMAGERD ALLES WEER UITGEVEN
Slabber omquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet vergeten te kwijlen![]()
Eigenlijk moet je dan ook een pittig kort kapsel nemen en een ronde bril met hele dikke glazen
Nee, dit was aan Nederlanders van marktplaats.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nagellak aan Amerikanen verkocht?
ik zag van het weekend zo'n setje Gerda's lopen... 47 jaar, geheel paars (jas, broek en laarzen) met paarse Theobril en kort koperrood haarquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Slabber om
en een paarse jas en paars brilmontuur
net als de snack a jacks reclamequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag van het weekend zo'n setje Gerda's lopen... 47 jaar, geheel paars (jas, broek en laarzen) met paarse Theobril en kort koperrood haar
ja en dan nog een graadje paarserquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
net als de snack a jacks reclame![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zag van het weekend zo'n setje Gerda's lopen... 47 jaar, geheel paars (jas, broek en laarzen) met paarse Theobril en kort koperrood haar
Daar moet ik ook nog maar eens een advertentie maken ja. Ik heb een deel van mijn Essence/Catrice aan vriendinnen kunnen verkopen maar heb ook nog wel het een en ander over wat toch ook nog wel weg mag. Weet alleen niet of het de moeite is om een paar Catricejes in zo'n facebook groep te gooien, lijkt mij dat dat toch relatief veel verzendkosten bij komen..quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, dit was aan Nederlanders van marktplaats.
Ik moet hem voor de Amerikanen maar weer eens in de groep gooien denk ik
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al 300 euro aan boodschappen uitgegeven deze maand.
Dafuq dat is veel zeg.
Nee, valt het mee?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, met twee volwassenen, een poudle en een pousse is dat niet eens heel veel
Wij zitten gemiddeld aan 50-80 euro boodschappen per week, dus dat is in een maand ook 300 euro.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, valt het mee?. Maand is nog niet voorbij he?
Ik geef in m'n eentje veel minder uit. Maar ik at 5 dagen per week brood, we hebben nu elke dag serieus gegeten (waarvan 4 keer bestellen), plus Fred eet veel. En drinkt velen bier
.
Ik hou het nu bij omdat we moeten weten hoeveel we vanaf volgende maand op een gezamenlijke rekening moeten gaan storten. En zodat we het recht kunnen trekken voor deze maand, want ik doe veel vaker boodschappenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah ik zeg altijd dat ik het een keer ga bijhouden..... en dan doe ik dat dus niet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hou het nu bij omdat we moeten weten hoeveel we vanaf volgende maand op een gezamenlijke rekening moeten gaan storten. En zodat we het recht kunnen trekken voor deze maand, want ik doe veel vaker boodschappen.
Vrijdag gezamenlijke rekening openen![]()
(Bij ING![]()
)
Oooo.. nee toen wij gingen samenwonen hebben wij gewoon een ruim bedrag gekozen wat telkens automatisch naar de gezamenlijke gaat en waar dus alles mee wordt betaaldquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hou het nu bij omdat we moeten weten hoeveel we vanaf volgende maand op een gezamenlijke rekening moeten gaan storten. En zodat we het recht kunnen trekken voor deze maand, want ik doe veel vaker boodschappen.
Vrijdag gezamenlijke rekening openen![]()
(Bij ING![]()
)
Nou ja, voor 20 dagen vind ik het wel vrij veel. Maar goed, ik leef in mijn eentje een hele maand van 150.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, met twee volwassenen, een poudle en een pousse is dat niet eens heel veel
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wij verbranden per maand 600 euro met zijn tweetjes
Ik ben wel blij dat ik het heb bijgehouden, want ik zou veel te weinig gerekend hebben, zelfs al had ik het ruim gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo.. nee toen wij gingen samenwonen hebben wij gewoon een ruim bedrag gekozen wat telkens automatisch naar de gezamenlijke gaat en waar dus alles mee wordt betaald
DONE.
Niet eens ergens op gebaseerd zelfs
Wij hebben maar 1 rekeningquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wij betalen wel ook etentjes en bier enzo van die rekening, dat wel.
Wij koken ook wel iets uitgebreider dan jou volgens mijquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb nu in één week 25 euro verbruikt, waarvan ik 2 dagen avondeten van de baas heb gehad.
Mjah, komende twee dagen kipburger, krieltjes en doperwtenfestini.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij koken ook wel iets uitgebreider dan jou volgens mij
Het lijkt me ook wel echt kut om geen vriezer te hebben... Ik vind het al kut dat ik een la heb moeten afstaan aan krekelsquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, komende twee dagen kipburger, krieltjes en doperwtenfestini.
ik heb liever perenfestini.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, komende twee dagen kipburger, krieltjes en doperwtenfestini.
Pff, ik zou er helemaal gek van worden... We hebben een rekening voor vaste lasten/boodschappen/vakanties DIT DAT ALLES en een spaarrekeningquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben een rekening voor consumptie en een vastelastenrekening. En een spaarrekeningen een aaandelenrekening.
Los van onze persoonlijke rekeningen.
Rekeningen
WHY???quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb ook een speciale boodschappenrekening, een vakantiespaarrekening, een gewone spaarrekening, een gewone rekening en ik spaar nog met familie voor etentjes enzo zodat we elkaar nog eens zien.
Ook een degelijke verzamelingquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben een rekening voor consumptie en een vastelastenrekening. En een spaarrekeningen een aaandelenrekening.
Los van onze persoonlijke rekeningen.
Rekeningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |